od expwy » 22. Jan 2018 10:31
Zo všetkých automatických sčítačov dopravy existujú takéto údaje, len presne ako uviedol vladik67, politici nechcú tieto údaje zverejňovať. Tak ako nechceli zverejňovať štúdie realizovateľnosti, ktoré odhaľovali pravdu o viacerých ťahoch na Slovensku, a rúcali by sa mokré sny regiónov, ktoré živia regionálni politici, lebo sa na nich priživujú ako napr.:
- o gemersko-novohradskej R2, že ju vôbec najbližších 15 rokov netreba, ale stačia len obchvaty bodových závad,
- že keby Prešov dlhé roky nesníval sen o diaľničnom severnom obchvate a radšej tlačil na MK-3 a MK-5 ako preložky štátnych ciest bolo by to lepšie a dnes by už mohli byť vo výstavbe za zlomok ceny SO, ale dnes už nemožno cúvnuť a R4 PO - Lipníky treba dostavať, bohužiaľ polovičný profil by bol strategicky zlé rozhodnutie,
- to isté severná R4 Lipníky - PL, kde stačia preložky Giraltoviec a Šar. Štiavnika a že sa viac treba zamerať na cestu I/18 PO - VT - HE/MI, ktorú treba začať pripravovať na skapacitnenie, a pre Šariš je významnejšia cesta I/68 Mníšek - SB - PO, ktorú treba prioritnejšie riešiť,
- že cesta BJ - PO by mala byť cestou I. triedy a začať pripravovať jej rekonštrukciu,
- že D1 Košice - Michalovce by sa mala začať intenzívnejšie pripravovať, aby sa do roku 2030 dala rozostavať,
- že cesta KK - SN/LE - Margecany - KE by mala byť cestou I. triedy a začať pripravovať jej rekonštrukciu,
- že R7 DS - LC treba zrušiť a ďaleko väčší význam má preložka I/64 NR - NZ a I/75 Šaľa - NZ s obchvatom NZ a napojením na Komárno,
- že cesta Sereď - GA - DS by mala byť cestou I. triedy a začať pripravovať jej rekonštrukciu,
- že cesta Tomášikovo - Diakovce - Šaľa - Nitra by mala byť cestou I. triedy a začať pripravovať jej rekonštrukciu,
- že R3 ZV - Krupina - Šahy netreba najbližších 20 rokov a stačí len preložka I/66 obchvat Krupiny a riešiť bodovú závadu v Šahách obchvatom a že výhodnejšie pre SK je začať pripravovať stredný S-J koridor v trase MT - ZH - Hr. Beňadik - Tlmače - LV - Demandice - Šahy, ale v úseku LV - Šahy by taktiež stačila kapacitná cesta I. triedy (2+1 s MÚK),
- že severná R3, keby nedostal punc RC a zostala preložkou I/59, tak dnes už možno stojí,
- že R1 BB - RK je nezmysel hodný zrušenia so zápornou hodnotou IRR a medzinárodný tranzit treba pretrasovať do turčianskej kotliny,
- že I/9 TN - Bánovce treba ihneď zrekonštruovať a po Mních. Lehotu skapacitniť,
- že triangel PD - MT - ZH a čiastočne tranzit PD - ZA cez Fačkov, by sa efektne vyriešil tunelom Ráztočno-Sklené a vôbec ho netreba v diaľničných parametroch,
- že cesty II/502 BA - PK, II/503 MA - PK - SC - Šamorín by mali byť cesty I. triedy a pripravovať ich preložky (Sv. Jur, PK) a skapacitnenie v úseku PK-SC,
- že I/61 BA - SC mala byť už min. 5 rokov skapacitnená, a mokrý sen developerov o kolektoroch nenávratne zrušený,
- že cesta I/51 Hodonín - Senica - Trnava by si zaslúžila rekonštrukciu a preložky,
- že cesta Kúty - SE - MY - NM by mala byť cestou I. triedy by si zaslúžila rekonštrukciu a preložky,
- že cesta II/513 HC - NR by mala byť cestou I. triedy a začať pripravovať jej rekonštrukciu a výstavbu obchvatu HC,
- že R8 treba zrušiť a ďaleko väčší význam má preložka I/64 so spojnicou BN - TO,
apod.
ale my vrhneme všetky kapacity na prípravu ďalšieho regionálneho mokrého sna o R2 LC - RV a R7 DS - LC...