devil napísal:Inac to neslavne PPP na M5 nakoniec pokracuje dalej.
Madarsko nema vela moznosti ako stavat dialnice, uz aj tak ma problemy s rozpoctom, takze zostala len tato moznost.
Madarsko ma tiez dialnice predrazene, pretoze stavia na nizinach, ale naklady su vyssie ako v inych krajinach.
A Madarsko ma vyhodu: Uz ma negativne skusenosti s PPP. Takze vie, ze sa to da aj inak robit. A PPP v Madarsku zostane, pretoze je to system, kto viac povoli: stale je PPP od 150 do 250%, co sa tyka toho, keby nejaku danu stavbu staval stat, ale kedze ide o system na 20-40 rokov aj s udrzbou, tak sa to postupne vyrovna. Teda, ak je nieco na 150%, tak realne je to v dlhodobom horizonte menej o 20-30%, ak je nieco na 250%, tak je to vacsinou skutocne 250% - to je neschopnost statu vo vsetkych oblastiach aj co sa tyka vyhod, aj tie su potom drahsie nez inde.
Priemer pre PPP je v EU cca. 180%.