Moderátor: Moderátori
MarosJan napísal:Nuz pravda, pozeram, ze ministerstvo pise iba o vystavbe. Zeby boli take svine a zamlcali, ze ta cena nepokryva prevadzku a udrzbu?
http://www.telecom.gov.sk/index/index.p ... rm2=184092
... Ministerstvo spolu s medzinárodným poradcom ešte musí preveriť finančné modely a technické riešenia jednotlivých konzorcií, aby sa potvrdila správnosť ich výpočtov...
peterle napísal:Firma s najnižšou cenou, ako jediná u nás nemá žiadne zázemie a skúsnosti.
jozin z bazin napísal:MarosJan napísal:Nuz pravda, pozeram, ze ministerstvo pise iba o vystavbe. Zeby boli take svine a zamlcali, ze ta cena nepokryva prevadzku a udrzbu?
http://www.telecom.gov.sk/index/index.p ... rm2=184092
a hlavne davam do pozornosti najma tuto vetu :... Ministerstvo spolu s medzinárodným poradcom ešte musí preveriť finančné modely a technické riešenia jednotlivých konzorcií, aby sa potvrdila správnosť ich výpočtov...
Fakt by som sa este netesil, s vylucovanim najlacnejsich ponuk mame bohate skusenosti.
aquila napísal:MUK prievoz nie je sucastou.. to ma riesit stat vo vlastnej rezii
porr tu jednak ma zazemie a druhak sak centralu ma vo W, kde ma aj viac aj solidne zazemie.. toho by som sa nebal.
skor toho vylucovania
i15 to mas recht lebo rozdiel by bol so 20%...
Andrej napísal:Uroven motorizacie v tomto regione uz nema potencial na velky narast, cize otazne je, ci vobec niekedy bude prekrocena kapacita na D4. Horsie na tom bude samotna D1, okolite obce a v podstate vsetky vstupy do BA.
i15 napísal:Andrej napísal:Uroven motorizacie v tomto regione uz nema potencial na velky narast, cize otazne je, ci vobec niekedy bude prekrocena kapacita na D4. Horsie na tom bude samotna D1, okolite obce a v podstate vsetky vstupy do BA.
čakal niekto 10 rokov od otvorenia Mierová Senecká 100 tisíc vozidiel?
Peterman napísal:Nech uz to bude ktokoľvek, malo by sa to stavať aspoň s prípravou na 3+3 (s rozšírením do stredu) vrátane mostných objektov. Postupne obchvat preberie veľkú časť dopravy.
Podobne to bolo aj s mostom Apollo, spočiatku nebol az tak využívaný - a dnes je takmer zahltený ( ten mal byt urcite 3+3 ) a to sa len dokončuje panoráma city (cca 500bytov), rozostavané su nove administratívne budovy pri Autobusovej stanici (HB Reavis), začne sa stavať cely komplex za SND (Penta), este sa bude rozširovať Eurovea, areál bývalej Gumonky-tam sú tiež viac ako smelé plány = pribudne tam spolu mozno 2-3000 bytov a urcite viac ako 5000 pracovných miest. O 4-5 rokov nebude absolútne stačiť, aj 4+4 bude malo.
Uz aj z toho dôvodu je obchvat potrebné plánovať a pripraviť na 3+3, pretože prietah D1 od seneckej po Lamac bol naprojektovaný a zial aj postavený len 2+2 a jeho rozšírenie je dost problematické i ked nie nerealizovateľné. Veď je absolútne nelogicke ked od Trnavy prichádzajú 3 pruhy plne aut ( a o pár rokov aj zo Záhoria) a potom cez mesto ta masa aut sa musí vtesnať do 2+2. A všetko potom stojí. Takze aj z toho dôvodu je obchvat potrebný plánovať na 3+3, on preberie síce len časť dopravy (podla prieskumu); plus aj tých co si radšej nabehnú par km, ale nebudú stať každý deň v kolónach .... a časom bude viac využívaný.
Začalo sa stavať južné mesto pod Petržalkou, v západnej casti Bory, v dedinách východne a juhovýchodne od BA stále pribúdajú rodinne domy a malé firmy. Budeme prekvapení aké tam budú intenzity par rokov po otvorení.
A potom je možné riešiť terajší prietah D1-D2 aj s prístavným mostom.
Aj spolu s koľajovou MHD.
Naspäť na Public Private Partnership (PPP) + financovanie projektov
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 13 hostí.