johhan napísal:R6 bola pôvodne dialnica D1, ak to nezhovadili tak by to nemal byť problém.
Johhan,
původní dálnice D1 byla R2, v úseku Starý Hrozenkov - Trenčín
Moderátor: Moderátori
johhan napísal:R6 bola pôvodne dialnica D1, ak to nezhovadili tak by to nemal byť problém.
johhan napísal:Po voľbách v roku 2006 je veľký predpoklad že dojde k zaujímavým zmenám ( je absolutne jedno kto vyhrá voľby ) v koncepcii trasovania a klasifikácii dialnic a rýchlostných ciest. Jediný koridor ktorý zostane nedoktnutý bude samozrejme D1 a dokončená D2.
D1 - Korbeľka, tunel Prešov, 2016 po Michalovce - a ešte niečo
D3 - zmena klasifikácie, od CA by to mala byť RC
D4 - spolu s N0 by sa to malo zmeniť na D0
R1 - po Brezno, v ďalekom výhľade napojenie na D1
R2 - koniec v Lučenci
R3 - zrušenie kremnického variantu ( obnova banskej činnosti - zlato )
R3 - zrušenie donovalského variantu ( ŽP, a realizácia preložky )
R3 - realizácia štureckého variantu do BB + RC turčiansko-handlovská spojka na R2
R4 - malé zmeny trasovanie, zmena hraničného prechodu - južná vetva by mala byť stavaná v parametroch D
R5 - od CA po hranice s PL a CR
R6 - parametre D
R7 - spolu s južnou R2 zmena na D4 ( alebo D5 ? ) a mala by sa stavať v polprofile D pri naplnení kapacity dostavať na plnoprofil - úsek LC-KE plný profil už hneď.
Pravdepodobnosť 75%. Aj keď ... kto vie
Lenny napísal:johhan napísal:R6 bola pôvodne dialnica D1, ak to nezhovadili tak by to nemal byť problém.
Johhan,
původní dálnice D1 byla R2, v úseku Starý Hrozenkov - Trenčín
Branco napísal:johhan napísal:R2 - koniec v Lučenci
Nerozumiem R2. Načo sú teda stavané obchvaty Tornale a Oždian? R2 by mala byť v plnom profile od Košíc po Sorošku, od Drietomy po Prievidzu, pre ostatné úseky polovičný profil bude zatiaľ postačovať.
B; napísal:
Z dnesnej R2 sa bude nazyvat R2 iba usek po Lucenec.
Usek Lucenec-KE bude obsahovat obchvat Tornale a Ozdian a bude sa volat spolu s BA-NZ-Lucenec D4 ( alebo D5 ? ).
Ide akoby o zmenu hlavnej a vedlajsej cesty na krizovatke.
Takto to chapem ja.
Branco napísal:OK, priebeh trasy ostáva rovnaký, mení sa len číslovanie. Nie som celkom proti, pripadá mi to ale trochu megalomanské stavať diaľnicu, ktorej reálne využitie bude minimálne. Mám na mysli najmä úsek NZ-LC.
johhan napísal:Branco, D2 zostane tak, D1 budú nejaké zmeny, možno. Možno aj v PB.
Južná R4 v profile D má svoj význam. Prekvapko - možno
Obchvat Jablunkova sa mal stavať už minulý rok.
D3 má váznam iba po CA, od CA nikdy nebude v profile D ale RC to že aké je tam písmeno je nepodstatné, mali by to značiť podľa reality za CA sa trafic bude rozdeľovať smer PL a ČR.
Južná dialnica má význam ako rozvoj južných území a čistý tranzit PO-KE a BA, tým sa R1 dosť odľahčí. R1 potom bude maž význam ako trasa na stredné Slovensko.
B; napísal:
Johhan pise:
R7 - spolu s južnou R2 zmena na D4 ( alebo D5 ? ) a mala by sa stavať v polprofile D pri naplnení kapacity dostavať na plnoprofil - úsek LC-KE plný profil už hneď.
takze NZ-LC bude (spociatku) polprofil, BA-DS ma uz dnes slusne intenzity (nemam cislo, ale cesta byva plna), DS-NZ tazko posudit.
Branco napísal:B; napísal:
Johhan pise:
R7 - spolu s južnou R2 zmena na D4 ( alebo D5 ? ) a mala by sa stavať v polprofile D pri naplnení kapacity dostavať na plnoprofil - úsek LC-KE plný profil už hneď.
takze NZ-LC bude (spociatku) polprofil, BA-DS ma uz dnes slusne intenzity (nemam cislo, ale cesta byva plna), DS-NZ tazko posudit.
V pohode, ale cesta, resp. prepojenie. A B;, povedzme si, kedy by sa prípadne naplnili intenzity na DS-NZ-LC?
DS-NZ vlastne neexistuje
kedy by sa prípadne naplnili intenzity na DS-NZ-LC
johhan napísal:Po voľbách v roku 2006 je veľký predpoklad že dojde k zaujímavým zmenám ( je absolutne jedno kto vyhrá voľby ) v koncepcii trasovania a klasifikácii dialnic a rýchlostných ciest. Jediný koridor ktorý zostane nedoktnutý bude samozrejme D1 a dokončená D2.
D1 - Korbeľka, tunel Prešov, 2016 po Michalovce - a ešte niečo
D3 - zmena klasifikácie, od CA by to mala byť RC
D4 - spolu s N0 by sa to malo zmeniť na D0
R1 - po Brezno, v ďalekom výhľade napojenie na D1
R2 - koniec v Lučenci
R3 - zrušenie kremnického variantu ( obnova banskej činnosti - zlato )
R3 - zrušenie donovalského variantu ( ŽP, a realizácia preložky )
R3 - realizácia štureckého variantu do BB + RC turčiansko-handlovská spojka na R2
R4 - malé zmeny trasovanie, zmena hraničného prechodu - južná vetva by mala byť stavaná v parametroch D
R5 - od CA po hranice s PL a CR
R6 - parametre D
R7 - spolu s južnou R2 zmena na D4 ( alebo D5 ? ) a mala by sa stavať v polprofile D pri naplnení kapacity dostavať na plnoprofil - úsek LC-KE plný profil už hneď.
Pravdepodobnosť 75%. Aj keď ... kto vie
Lenny napísal:D1 - Dobrá zpráva s Korbelkou i s Prešovem, ale moc nevěřím termínu 2016 až po Michalovce, po Košice možná, ale až po Michalovce ne-
D3 - Slováci asi převzali tento způsob od Čechů, kde je taky D3 po ČBa dál jen R3. Spíš by jsem byl za to aby D3 vedla buď na hranici s ČR nebo Polskem.
R1 - viděl bych problematické z hlediska životního prostředí napojit se na D1 přes NP Nízké Tatry
R4 - zajímavý navrh
R6 - dobrá zprava
R7 - mi přijde jako trochu drahý luxus stavět dálnici RC by stačila.
johhan napísal:Po voľbách v roku 2006 je veľký predpoklad že dojde k zaujímavým zmenám ( je absolutne jedno kto vyhrá voľby ) v koncepcii trasovania a klasifikácii dialnic a rýchlostných ciest. Jediný koridor ktorý zostane nedoktnutý bude samozrejme D1 a dokončená D2.
D1 - Korbeľka, tunel Prešov, 2016 po Michalovce - a ešte niečo
D3 - zmena klasifikácie, od CA by to mala byť RC
D4 - spolu s N0 by sa to malo zmeniť na D0
R1 - po Brezno, v ďalekom výhľade napojenie na D1
R2 - koniec v Lučenci
R3 - zrušenie kremnického variantu ( obnova banskej činnosti - zlato )
R3 - zrušenie donovalského variantu ( ŽP, a realizácia preložky )
R3 - realizácia štureckého variantu do BB + RC turčiansko-handlovská spojka na R2
R4 - malé zmeny trasovanie, zmena hraničného prechodu - južná vetva by mala byť stavaná v parametroch D
R5 - od CA po hranice s PL a CR
R6 - parametre D
R7 - spolu s južnou R2 zmena na D4 ( alebo D5 ? ) a mala by sa stavať v polprofile D pri naplnení kapacity dostavať na plnoprofil - úsek LC-KE plný profil už hneď.
Pravdepodobnosť 75%. Aj keď ... kto vie
Flintstone napísal:MH,
tak presne na toto som mieril.
Ale zase na druhú stranu, je naivné si myslieť že donútiš informovaných k tomu aby sa tu uvádzali konkrétne návrhy a konkrétne názvy, keďže finančná sila rôznych záujmových skupín ktoré sú mimo SR je taká veľká že to raz nie je v záujme jedného, potom druhého atď. Ale tu ide skôr o to MH, že veľmi veľa z toho čo tu kto napíše sa aj realizuje alebo medializuje. A fórum je len fórum.
Flintstone napísal:Nepoúčal by som príliš nikoho vzhľadom na úžasnú presnosť na stránke www.ndsas.sk a tiež tam nie súp zdroje informácií, ktoré tam sú napísané.
Flintstone napísal:MH,
držal by som sa môjho príspevku s dátumom: St Jan 18, 2006 21:14.
Nech fórum porovná na čo narážaš a čo píšem ja. Fakty. Ja s tebou súhlasím v tom čo píšeš, ale je ťažké to zmeniť. Ak niekto niečo napíše, konkrétne napr. PPP 10 obchvatov a upozorní že len kúsok uvedie a nikto z ďalších sa tam nezapája ... ako sa to dá hodnotiť? Iné je ak niekto niečo napíše a potom keď prídu rôzne otázky a potom ten dotyčný uvedie že viac zatiaľ nenapíše to už nie je na 50% správny postup ale na 50% áno, lebo možno len zabudol upozorniť.
Či to je detinské? V takom prípade je detinský Diaľničiar zo starého fóra, pretože tiež často len niečo tvrdil ... ale takmer všetko sa potvrdilo a potvrdzuje.
So mnou sa ťažko diskutuje, ale nič nie je nemožné. Som tu nováčik a len čas ukáže ako ma fórum prijme alebo aj neprijme. Nie je a nebude to na základe môjho avatara.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 32 hostí.