Moderátor: Moderátori
MH napísal:Trasa E571 je naozaj duplicitna k E58. Trasu E58 predlzili len pred asi 2-3 rokmi, len zabudli zrusit E571. Ked si vsimnete na novych znackach na R1 sa udavaju obidve E-cka.
MDPT SR by malo iniciovat zrusenie trasy E571 v europskych instituciach (sa ani necudujem ze si to ta geriatria ani nevsimla )
ja by som ponechal E571 v trase R1/R2 po Lucenec a E58 viedol v trase buducej R7 cez Nove Zamky.
devil napísal:K tom len tolko ze znacky s "E58" sa mi zdali akesy nove a predtym (3-5 rokov) som ich vobec nebadal...ja by som ponechal E571 v trase R1/R2 po Lucenec a E58 viedol v trase buducej R7 cez Nove Zamky.
Skor naopak, hoci neviem ci vsade vsetky D/RC su zaroven aj "E" Rad sa ale poucim
aquila napísal:pre zarputilich odkazujem na oficialne stranky pre slovensko relevantnych koridorov.
http://www.unece.org/trans/main/ter/Cou ... /corr5.jpg
teda D1 ako hlavny multimodalny tah slovenskej republiky je kopirovany dialnicou D1 velmi presne
sporny usek D3 je zahrnuty v siestom koridore, ktory nadvazuje na piaty koridor
http://www.unece.org/trans/main/ter/Cou ... /corr6.jpg
inak zastresujuca stranka pan-europskych koridorov
http://www.unece.org/trans/main/ter/Cou ... idors.html
bacon napísal:Vsetko je ok, len to tempo.....
johhan napísal:Po voľbách v roku 2006 je veľký predpoklad že dojde k zaujímavým zmenám ( je absolutne jedno kto vyhrá voľby ) v koncepcii trasovania a klasifikácii dialnic a rýchlostných ciest. Jediný koridor ktorý zostane nedoktnutý bude samozrejme a dokončená D2.
D1 - Korbeľka, tunel Prešov, 2016 po Michalovce - a ešte niečo
D3 - zmena klasifikácie, od CA by to mala byť RC
D4 - spolu s N0 by sa to malo zmeniť na D0
R1 - po Brezno, v ďalekom výhľade napojenie na D1
R2 - koniec v Lučenci
R3 - zrušenie kremnického variantu ( obnova banskej činnosti - zlato )
R3 - zrušenie donovalského variantu ( ŽP, a realizácia preložky )
R3 - realizácia štureckého variantu do BB + RC turčiansko-handlovská spojka na R2
R4 - malé zmeny trasovanie, zmena hraničného prechodu - južná vetva by mala byť stavaná v parametroch D
R5 - od CA po hranice s PL a CR
R6 - parametre D
R7 - spolu s južnou R2 zmena na D4 ( alebo D5 ? ) a mala by sa stavať v polprofile D pri naplnení kapacity dostavať na plnoprofil - úsek LC-KE plný profil už hneď.
Pravdepodobnosť 75%. Aj keď ... kto vie
Len ako sa vyriesi preklasifikovanie uz postavenych casti R6 (privadzac Puchov) a R2(Figa-Tornala.Ozdany) na D? Sirka ostane povodna?
devil napísal:Len ako sa vyriesi preklasifikovanie uz postavenych casti R6 (privadzac Puchov) a R2(Figa-Tornala.Ozdany) na D? Sirka ostane povodna?
Nase normy nepoznaju 1/2 profil D,
Z toho vyplyva:
1/ z R11,5 a bude R22,5
2/ z R11,5 bude D, co si neviem dot dobre predstavit ako budu menit polomer zakruk uz postavenej 2 pruhovky ak nebude vyhovovat...rozoberu cestu
3/ R11,5 sa len vola R11,5 inac je to tzv. "polovicny profil dialnice v kategorii R11,5 ale predsa postaveny s parametrami prisluchajumi dialnici"
johhan napísal:Po voľbách v roku 2006 je veľký predpoklad že dojde k zaujímavým zmenám ( je absolutne jedno kto vyhrá voľby ) v koncepcii trasovania a klasifikácii dialnic a rýchlostných ciest. Jediný koridor ktorý zostane nedoktnutý bude samozrejme a dokončená D2.
D1 - Korbeľka, tunel Prešov, 2016 po Michalovce - a ešte niečo
D3 - zmena klasifikácie, od CA by to mala byť RC
D4 - spolu s N0 by sa to malo zmeniť na D0
R1 - po Brezno, v ďalekom výhľade napojenie na D1
R2 - koniec v Lučenci
R3 - zrušenie kremnického variantu ( obnova banskej činnosti - zlato )
R3 - zrušenie donovalského variantu ( ŽP, a realizácia preložky )
R3 - realizácia štureckého variantu do BB + RC turčiansko-handlovská spojka na R2
R4 - malé zmeny trasovanie, zmena hraničného prechodu - južná vetva by mala byť stavaná v parametroch D
R5 - od CA po hranice s PL a CR
R6 - parametre D
R7 - spolu s južnou R2 zmena na D4 ( alebo D5 ? ) a mala by sa stavať v polprofile D pri naplnení kapacity dostavať na plnoprofil - úsek LC-KE plný profil už hneď.
Pravdepodobnosť 75%. Aj keď ... kto vie
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 41 hostí.