Na hlavnej krizovatke v nitre je intenzita 42 000 vozidiel/den? a je hned vedla mestskej pamiatkovej rezervacii?
no pravdu povediac vobec netusim. ani neviem odkial si toto vzal. a uz vobec nechapem suvis intenzity dopravy na hlavnej krizovatke ne-potrebnostou obchvatu. ty si myslis ze ti 42.000 aut prejde na obchvat. naozaj si to myslis ?
a zapajam sa do debaty tak ako si sa ty zapajal do debat o cestach na zapadnom a strednom Sk.
a preco este stale nikto nedal udaje o ekonomickom rozvoji PO kraja...tazko hladat dokazy ked nie su..zeano.
Kedze vidim ako si v danej problematike zorientovany... "hlavna" alebo "velka" krizovatka je trochu historicke pomenovanie krizovatky na nam. mieru kde sa este pred cca 30 rokmi krizovali I/68 s I/18, kedze ptm "prelozili" I/68 na vychodnu dnes sa tu "len" pripaja I/68 od SB na I/18 (smer od hlavnej mozme pri intenzitach ostatnych smerov uplne vynechat), tymi "hlavnymi" krizovatkami by dnes boli ZVL, obrancov mieru-levocska, popripade l. svobodu-rusinska, rusinska-vychodna, vychodna-kosicka, pricom minimalne pri ZVL su intenzity (aspon pocitovo) radovo vyssie nez na spominanej "hlavnej", takisto most na kruhac sa nebuduje pre ziclivost niekoho voci PO ale z krajnej nutnosti (ZVL so semaforom mala prekrocene intenzity v roku 2007 !!!). A co sa tyka toho suvisu - asi takmer kazdy druhy presovcan nema potrebu ist len tak prenic zanic tou krizovatkou a uplne staci aby na obchvat islo len 20.000 a hned sme s frekventovanostou niekde inde, takze uvahy o nepotrebnosti obchvatu (ano v tom pripade SO) mozu zijst len z hlavy ktora je uplne mimo problematiky...
co sa tyka ekonomickej situacie PO kraja... dobre je na tom akurat PP, v ramci polohy a velkosti sidla aj Lipany... Zvysok obyvatelstva je zavisly na praci v KE / zapade co znamena ze do PO nemieria ale nim prechadzaju
a k tvojej predoslej otazke ci ako to nazvat... IPZ = industrial park zaborske, akurat ze je tu az 1 priemyselny investor a same velkosklady / logisticke centra