Moderátor: Moderátori
Lenny napísal:EU nějak celkově porušila plánované projekty, protože ji chybí peníze na financování, zůstalo jen pár.
Jaroslav Štemberk napísal:D3 je akutně potřebná v úsecích Tábor - Veselí nad Lužnicí a Praha - přivaděč k Benešovu. Prvně jmenovaný úsek se připravuje pro PPP, avšak pro něj dosud v ČR chybí potřebná legislativa. V úseku Praha - Benešov byly problémy s neujasněností trasy, které (viz shora) vyřešila vláda až koncem loňského roku, proto nebylo možno pracovat na přípravě dokumentace. Tento úsek by odlehčil D1 v úseku Praha - Mirošovice, kde nyní už ani šestipruh kapacitně nestačí.
V úseku Tábor - Veselí n. L. nyní vede přetížená mezinárodní trasa E55 skrz města Sezimovo Ústí, Planá n. L. a Soběslav (přes semafory řízené křižovatky a přechody pro chodce, takže ve špičkách tam trvá ujetí 30 km po mezinárodní silnici 1. třídy téměř hodinu, přidají-li se dopravní komplikace jako havárie nebo práce na silnici, tak déle než hodinu).
Lenny napísal:D3 má jeden velký problém a ten je nedostatek peněz na výstavbu. Částky, které jsou na výstavbu vyčleněny jsou naprosto nedostatečné. Současnýcm tempem by se stavěla 100 let. No uvidíme co se stane po volbách.
Adoas napísal:Lenny napísal:D3 má jeden velký problém a ten je nedostatek peněz na výstavbu. Částky, které jsou na výstavbu vyčleněny jsou naprosto nedostatečné. Současnýcm tempem by se stavěla 100 let. No uvidíme co se stane po volbách.
Tak s tymto tvrdenim ja nesuhlasim. Dialnica D3 by sa dala postavit s statnym rozpoctom a PPP za 15 rokov aj s pripravnymi pracami. Penazi je dost ale priority su ine - stavat severne spojenie Praha-Ostrava, rozsirovat D1 Praha-Brno na 3+3 pruhy, stavat Brno-Polsko, stavat dalsie dialnice a rychlostne silnice CR-Nemecko a az potom je nakoniec D3 Praha-Ceske Budejovice-Rakusko (R3) - su to zle nastavene priority. Ale nie nedostatok penazi. Dalo by sa to postavit za 15 rokov ale zase by sa vyrazne obmedzili ine projekty tak realnych je 20 rokov (ale aj s PPP) a aj s pripravnymi pracami, vykupom pozemkov atd. - a pokial viem tak oficialny plan hovori o cca. 20 rokoch.
parker napísal:Ad Adoas - rozširovanie D1 by nemalo by väčšiou prioritou ako výstavba D3 a dúfam že tomu tak ani po voľbách nebude...
Adoas napísal:Lenny napísal:D3 má jeden velký problém a ten je nedostatek peněz na výstavbu. Částky, které jsou na výstavbu vyčleněny jsou naprosto nedostatečné. Současnýcm tempem by se stavěla 100 let. No uvidíme co se stane po volbách.
Tak s tymto tvrdenim ja nesuhlasim. Dialnica D3 by sa dala postavit s statnym rozpoctom a PPP za 15 rokov aj s pripravnymi pracami. Penazi je dost ale priority su ine - stavat severne spojenie Praha-Ostrava, rozsirovat D1 Praha-Brno na 3+3 pruhy, stavat Brno-Polsko, stavat dalsie dialnice a rychlostne silnice CR-Nemecko a az potom je nakoniec D3 Praha-Ceske Budejovice-Rakusko (R3) - su to zle nastavene priority. Ale nie nedostatok penazi. Dalo by sa to postavit za 15 rokov ale zase by sa vyrazne obmedzili ine projekty tak realnych je 20 rokov (ale aj s PPP) a aj s pripravnymi pracami, vykupom pozemkov atd. - a pokial viem tak oficialny plan hovori o cca. 20 rokoch.
Jaroslav Štemberk napísal:Úsek Tábor-Bošilec (stavby 0307 a 0308, vizualizace viz
http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/0/67f2360 ... LE/d3.mpeg ) je připraven pro PPP, mohl by se začít stavět už letos, ale nepředpokládám, že by tendr proběhl tak rychle, když se s jeho vyhlášením čeká na legislativu, která PPP podrobněji upraví (aby se neopakovala situace s PPP na D47). Od Prahy by se zatím nemohlo stavět ani kdyby na to byly peníze (není DÚR a ani EIA), doufám, že když se konečně vyjasnila trasa, bude se ŘSD snažit výstavbu připravit v nejkratším možném termínu (aby r. 2010, který uvádějí jako předpokládané zahájení, byl opravdu reálný).
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 10 hostí.