Caesar napísal:wazari napísal:V Luxemburgu som siel povedla takej pracujucej masinky na betonove zvodidla, zaujimavy strojcek.
Wazari,
chcel by som ťa požiadať, keby si to trošku rozpísal:
Ako vyzerala tá mašinka a čo robila s tými zvodidlami? Ja som to celkom nepochopil, prenášala ich, ukladala ich, ... ? Koľko ľudí obsluhovalo "strojček"?
Ďakujem vopred za odpoveď.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
No, isiel som autom po dialnici, ktora sa rekonstruovala, takze dva pruhy boli zavrete, chodilo sa iba po dvoch, kazdy smer jeden pruh, vcelku pomaly. Robili tam CB kryt a pozdlz neho uz mali predpripravenu vystuz (daku kari siet) na zvodidla v zvislej polohe . Uchytenie kari sieti som nevidel, z nasej strany boli tie premiestnitelne betonove zvodidla. No a narazili sme na take zlte
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
auticko, o ktorom som si najprv myslel, ze robi ten CB povrch, kedze sa okolo neho motali dake miesacky. Avsak ako som siel okolo, vsimol som si, ze na boku auticka je debnenie v tvare zvodidla (neviem to uz presne odhadnut, debnenie dake 2-4 metre dlhe) - vyzeralo to na sucast auticka. No a auticko vyrabalo za chodu monoliticke zvodidlo. Neviem, ako rychlo, ci skor pomaly
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
sa pohybovalo, za autickom ostavalo hotove zvodidlo bez akehokolvek debnenia. Auticko malo kolesovy podvozok, myslim 2 osi. Trvalo to par sekund, takze viac detailami nemozem posluzit
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)