Moderátor: Moderátori
Diaľničiar napísal:...stavba sa člení na 216 stavebných objektov. Z toho sú 2 diaľničné, 12 cestných, 10 mostných, 3 úpravy tokov, 16 stavebných a 15 technologických na tuneli, 39 potrubných sietí, 43 silnoprúdových a 34 slaboprúdových sietí, 1 nový vstup do ZOO. Dominantným objektom stavbheje tunel Sitina...
Diaľničiar napísal:Takisto by sa mohlo na to mysliet aj pri rekonstrukcii krizovatky Patronka, ktora sa bude rekonstruovat tento rok v lete.
puff dady napísal:Diaľničiar napísal:...stavba sa člení na 216 stavebných objektov. Z toho sú 2 diaľničné, 12 cestných, 10 mostných, 3 úpravy tokov, 16 stavebných a 15 technologických na tuneli, 39 potrubných sietí, 43 silnoprúdových a 34 slaboprúdových sietí, 1 nový vstup do ZOO. Dominantným objektom stavbheje tunel Sitina...
Snazil som sa z tejto spravy najst informaciu (aj ked mi jasne ze to bolo pisane vseobecne), ze ci tam bude v tomto useku aj myslene aj na cyklistov. Kedysi (pred vystavbou) viedla cez Mlynsku dolinu smerom na Patronku aj cyklisticka trasa. Nebolo by od veci, keby sa na tuto "malickost" myslelo.
Zatial som nepocul ziadne informacie o tom, ze by sa s takouto variantou ratalo, a to bola jedna z mala pristupovych miest na Zeleznu studienku (ak clovek nechcel ist autom).
Takisto by sa mohlo na to mysliet aj pri rekonstrukcii krizovatky Patronka, ktora sa bude rekonstruovat tento rok v lete.
aquila napísal:podla povodnej spravy SSC by mal byt tento usek hotovy az lete 2007. ak by sa to stihlo do konca 2006, by bolo super.
http://dialnice.info/viewtopic.php?t=354
Scotty napísal:Ak by aj bol tunel Sitina hotový v r. 2006, tak s najväčšou pravdepodobnosťou nebude otvorená diaľnica, ktorá k nemu povedie. Aj keby sa to toižto všetko stihlo postaviť skôr, tak sa tento úsek neotvorí. Je to z úplne jednoduchého dôvodu: Každá stavba má svoj rozpočet a štát peniaze dopredu nedá.
JG napísal:Scotty napísal:Ak by aj bol tunel Sitina hotový v r. 2006, tak s najväčšou pravdepodobnosťou nebude otvorená diaľnica, ktorá k nemu povedie. Aj keby sa to toižto všetko stihlo postaviť skôr, tak sa tento úsek neotvorí. Je to z úplne jednoduchého dôvodu: Každá stavba má svoj rozpočet a štát peniaze dopredu nedá.
Kedze ide 82% penazi z uveru a nie zo statneho rozpoctu tak stat toho moc davat nemusi. A kedze sa blizia volby, tak sa par sto milionov iste najde.
aquila napísal:to som si aj ja vsimol, ale podla mna sa inak nedalo kvoli priestoru pre dalsiu krizovatku pred tunelom/patrinkou.
kazdopadne na starych gruntoch by sa mali prehodnotit ci sa tam nedaju semafory, lebo to bude docela zabijak
aquila napísal:to som si aj ja vsimol, ale podla mna sa inak nedalo kvoli priestoru pre dalsiu krizovatku pred tunelom/patrinkou.
kazdopadne na starych gruntoch by sa mali prehodnotit ci sa tam nedaju semafory, lebo to bude docela zabijak
Dy napísal:Už aj tu vzniká sekera od štátu a zatne sa hlboko, ak sa nebude riešiť nedostatočná geologická štúdia. Nedostatok finančných prostriedkov a jeho riešenia:
1. Prerušenie stavby, to si však nikto nedovolí, pretože stavba je realizovaná nie BA, ale NDS, a.s.
2. Vzatie si úveru, najlepšie od danej japonskej banky. Toto riešenie sa zvažuje.
3. Krytie zo št. rozpočtu, avšak s touto možnosťou nesúhlasí "financmajster", ktorý na BA vyslovene "kašle".
aquila napísal:AV to mas pravdu
podla http://dialnice.info/viewtopic.php?t=994
to fakt vyzera ze aspon taka pol miliarda navyse bude nutna doplatit => zlozite geo.podmienkym nutne lepsie vystuze tunela
Caesar napísal:Neviem, či sa to chápe v tomto zmysle, keďže vlastne NDS 500 mil. SKK ušetrila, tak sa to nebude považovať za doplatok.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 0 hostí.