Moderátor: Moderátori
Vlados napísal:Mali počkať či sa uzatvoria všetky PPPčka. Ak zlyhá PPP1 alebo/a PPP3, tak by mali presunúť financie na Čebrať, Prešov alebo Ovčiarsko. D1 je na tom podstatne horšie ako D3 a to neporovnávam, že súbežne s týmto plánovaným úsekom je vynikajúca štvorprúdka
mauutinko napísal:Vlados napísal:Mali počkať či sa uzatvoria všetky PPPčka. Ak zlyhá PPP1 alebo/a PPP3, tak by mali presunúť financie na Čebrať, Prešov alebo Ovčiarsko. D1 je na tom podstatne horšie ako D3 a to neporovnávam, že súbežne s týmto plánovaným úsekom je vynikajúca štvorprúdka
to je pravda ze D1 je na tom horsie niektore useky hlaven popod strecno! len dokedy by sme cakali bo na slovensku nic ine nerobime!a mozeme byt len radi ze sa nieco stavia! a k tej vynikajucej stvorprudovke ti poviem len jedno ze naco ti je ked v piatkovich kolonach na nej cakam kvoli KO v radoli!a mozno tvori jednu petinu so spominaneho useku!
Milos napísal:Áno, toto som mal na mysli. Takže ktovie, ako to bude s tým štvorpruhom na I/11.. To by bolo treba poznať jeho stavebné parametre, hlavne čo sa týka kvality podložia. Nevie niekto, kedy bol tento štvorpruh postavený?
i15 napísal:nemoze sa ten stvorpruh potiahnut az po Kysucke nove mesto a v mieste toho kruhoveho objazdu postavit MUK? nebolo by to lacnejsie? Usek D3 Brodno-KNM je priserne drahy
i15 napísal:Niektore casti R1 a kosicke privadzace sa postavili bez normalnej paralelnej cesty, ale dolezite je, ze tieto RC uz roky sluzia svojmu ucelu, na rozdiel od D3. Tu sa postavil nejaky kruhovy objazd, na ktory vsetci nadavaju a ako jedine riesenie sa vidi dialnicny usek za 10+ mld Sk... to nonsens.
Ano - D 24,5zoom napísal:Ale obchvat CA je robený s parametrami pre D, či?mato3333 napísal:no nemohlo pretoze sa to uz urobilo,dialnicne parametre budu len po KNM
suhlasim s dusansom a chcm len dodat e ekby sa to malo potiahnut ako stvorprudova komunikacia tak by sa urcite musel i robit dalsie dve MKU pri oskerde a za dalsie mku v radoli by si vyziadala vela yvvlasnovanaia a burania rodinnych domov + nehovoriac ze na tomto celom useku by sa museli postavit protihlukove bariery a dalsim a hlavnym dovodom je ze chyba paralerna cesta !takze je len otazkou penazi a priorit co sa bude stavat !a vzisla s toho dialnica ako europsky koridor!dusans napísal:i15 napísal:nemoze sa ten stvorpruh potiahnut az po Kysucke nove mesto a v mieste toho kruhoveho objazdu postavit MUK? nebolo by to lacnejsie? Usek D3 Brodno-KNM je priserne drahy
Je tam niekoľko problémových bodov a to, že nie je k dispozícii iná cesta, ktorá by slúžila ako obslužná komunikácia, príp. obchádzková trasa, musela by sa vybudovať. Ďalej cesta prechádza obcou Radoľa a na vybudovanie MUK je tam pomerne málo priestoru a navheje pri zastavanom území. Okrem toho navrhovaná križovatka KMN-juh je výhodná pre mesto KNM, pretože sa plánuje spojenie s priemyselnou zónou, teda odľahčenie dopravy v samotnom meste.
co myslis ze vsetko nad tym sa zbura???pokial ja viem burat sa bude len benzinova punpa a sidlo udrzbi ciest!cos pri MKU by toho muselo byt omnoho viac!i15 napísal:Medzi Radolou a riekou Kysuca ma byt hlbeny tunel : http://www.highways.sk/highways/Brodno-KNM.html "Hlbeny tunel" znamena, ze vsetko nad nim sa najprv zbura a vykope a az potom sa to zakryje... len to bude drahsie, ako stavba jednej MUK na I/11. Inac v Oskerde som sice este nebol, ale asi to nie je take vyznamne sidlo, aby potrebovalo 2 MUK.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 12 hostí.