Moderátor: Moderátori
devil napísal:Este na starom fore sa pisalo o rekonstrukcii tejto krasnej cesty, ktora ma ale strasny povrch. Vlastne strasny povrch ma iba od SC po Sladkovicovo co je tak 20km. Neviem ale co sa myslelo pod pojmom rekonstrukcia, kedze podla mna by tam stacilo dat novy asfaltovy koberec a bolo by to v pohode.
ELZ napísal:Ked uz rekonstrukcia, preco nie rovno na stvorpruh? Vznikla by komfornejtnsia cesta urcite by sem presla nejaka doprva,a lebo je to kratsie ako ist do NR cez Trnavu.
ELZ napísal:Vsak ja som ani nemyslel rovno na RC, ale 4-prudovka na styl PO-Kapusany. So zaverom suhlas.
Alexander Velky napísal:Táto cesta je katastrofálnom stave, ale plánuje sa už tento rok na nej preinvestovať takmer 74 mil. Sk.
čavo napísal:V poslednom čase som tadiaľ šiel častejšie a najhoršom stave je úsek obchádzajúci Sládkovičovo až po hranicu kraja. Časť, ktorá sa nachádza v BSK, je v relatívne dobrom stave.
Sú nejaké informácie, odkiaľ sa začne?
čavo napísal:Ak som to dobre pochopil, tak sa bude opravovať jedna polovica cesty? Takto som si to nevšímal, že ktorá polovica je zničenejšia.
No ono opravovať oba smery naraz by bol asi celkovo problém. Na časti úseku by sa síce dočasne mohla využiť paralelná betónova poľná cesta, ale inak by bola doprava presmerovaná cez dediny, čomu by sa asi obyvatelia nepotešili.
Alexander Velky napísal:Inak tento nadpis nie je presný, pretože najhorší úsek je na časti SC-Sládkovičovo a Sládkovičovo-GA, ak sa tu bavíte o zlom úseku, ktorý sa bude opravovať.
Dy napísal:tomu nadpisu nič nie je a v rámci tých najvýraznejších opráv sa aj tak bude riešiť len úsek SC-Sládkovičovo a ten leží na danom ťahu, o ktorom hovorí tento nadpis.
Alexander Velky napísal:Ano, uznávam, ten nadpis je ok, ale tá cesta nie. Mal som tú možnosť teraz po nej ísť v rámci ciest po SR (kto poznáte, tak Vincov les-term.kúpalisko), ale tá cesta už by si vyžadovala opravu, aspoň nejako zarovnať tie nerovnosti medzi tými "panelami".
rbarat napísal:Podľa mňa je cesta smrti aj diaľnica D1 BA-Trnava. Denne sú tam nehody (o patkoch nehovoriac). Je to tam preťažené, chcelo by to pridať min. jeden pruh každým smerom.
To sa ale asi nikdy nestane, pretože ešte nemáme dobudovanú D1 ako takú a pokiaľ to nebude, tak asi na rozširovanie peniaze nebudú.
rbarat napísal:Np to by ma teda naozaj potesilo, pretože príklady z posledných 2 týždňov:
- predposledný týždeň - 7 áut v sebe a po 500m ďalšie 3 autá v sebe
- posledný týždeň, 4 autáv sebe + 1 motocykel, po 200m ďaľšie 3 autá v sebe.
Všetko piatky po 16:00.
Takto je to tam každý týždeň.
Je to samozrejme aj o bezohľadnej jazde vodičov, ale je to naozaj neúnosné.
Miloš napísal:Prave preto by bolo podla mojho nazoru vseobecne prospesnejsie, keby sa vybudovala RK BA-SC-Sered a (zmenou trasy R1 od Serede smerom na BA, mozno kombinaciou s D4, a Sered-TT by sa premenovala na Rx) Bratislava jednoducho potrebuje viac nez jednu cestu dialnicneho typu smerom dalej na V na Slovensko, nielen jednu, hoci by aj bola 3+3 pruhy
Rozšírenie D1 BA-TT bude stáť niekoľko mld. SKK a je to prijateľnejšie riešenie než teraz investovať do RK a D v oblasti BA-TT-SC-Sereď, pretože tu je prioritou investovať max. na D1 pri ZA a pod Tatrami.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 53 hostí.