Moderátor: Moderátori
Diaľničiar napísal:ani 1 sk. Ale keď sa tá štúdia bude robiť, tak to zaplatím zo svojich daní.
feroslav napísal:Ja sa na jednej strane teším, že to niekoho napadlo a že má toľko zmyslu pre obetavosť pre dobrú vec, že chce vynaložiť vlastné prostriedky na štúdiu. Na druhej strane si však treba uvedomiť, že keď si babka zmrzlinárka len tak vie uliať 15 miliónov na niečo, čo neexistuje, aký zmysel má konkurovať nejakým vedeckým prístupom. Na tú čriedu funguje len a len právo silnejšieho. Že žiadna OFICIALNA štúdia neexistuje, to nie je náhoda. Som presvedčený, že nejaké štúdie už niekomu driemu v šuflíku.
Preto som toho názoru, že ak chcete vivatov prinútiť prijsť s farbou von, buďte aktívni, píšte babke zmrzlinárke, vyburcujte známych, poslancov, lobistov a uložte im, nech do toho rýpu a že podľa toho ich budete podporovať a voliť.
Diaľničný kríž E571 a E77 je optimálnou konfiguráciou diaľničnej siete Slovenskej republiky, ktorá je riešením dvojakej optimizačnej úlohy: minimizuje celkové náklady a zároveň maximizuje agregovanú globálnu priepustnosť cestnej siete. Každé priblíženie sa optimu ušetrí prostriedky daňovým poplatníkom. Každé vzdialenie sa tejto konfigurácii naopak systém predraží a urobí menej efektívnym. Dosť bolo bližšie naokolo, už jedno veľké bližšie naokolo stačilo.
Caesar napísal:Lorenc napísal:a keby sa zatlacilo na mesto ruzomberok? hadam by peniaze zohnali!
Hahaha, to je fakt vtip. Veď RK už teraz "ťaží" z D1 a nemá záujem o nejakú R3, pretože rozvoj RK závisí len od D1.
feroslav napísal:Caesar napísal:Lorenc napísal:a keby sa zatlacilo na mesto ruzomberok? hadam by peniaze zohnali!
Hahaha, to je fakt vtip. Veď RK už teraz "ťaží" z D1 a nemá záujem o nejakú R3, pretože rozvoj RK závisí len od D1.
Omyl. Rozvoj Ruzomberka zavisi viac od cesty do Banskej Bystrice a Budapesti. Na podtatranskej dialnici je Ruzomberok jednou z mnohych odbociek. Vdaka R3 by sa stalo mesto krizovatkou vyznamu D1/D3 a protivahou Bystrice. Ak by sa trasa pod Donovalmi dokoncila pred megatunelmi, Ruzomberok by sa stal jednym z najdolezitejsich miest na Slovensku.
Je mozne sa opravnene nazdavat, ze k tomu nedojde presne z tych dovodov.
kaviarista napísal:Caesar,
ci tie slovenske megatunely (HP-Ivachnova) budu stat 100 mld. alebo spolu s usekom Jelenec-Lipt.Osada 112 mld. , to uz by bolo de facto jedno a efekt by bol multiplikacny. Stacil by tunel pod V.Sturcom , ostatne useky R3 by sa mohli zacat stavat az po dokonceni D1 o tych 30 rokov
Dy napísal:Neprispel, stavať by sa mal variant D.
A jednoznačne BB-RK, aspoň opraviť existujúcu cestu a postaviť 1-2 cestné tunely po tom, čo sa dokončí D1 po RK.
A potom treba realizovať DK-MT-BB.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.