mikeBoss napísal:Iná vec je ale trasovanie D1, ktoré je nešťastné.
Co ti vadi na trasovani D1?
V profile mas: okolie Žiliny, tak automaticky som dedukoval, ze trasovanie D1 musis schvalovat
Dakujem za odpoved.
Moderátor: Moderátori
mikeBoss napísal:Iná vec je ale trasovanie D1, ktoré je nešťastné.
sorgo napísal:mikeBoss napísal:Iná vec je ale trasovanie D1, ktoré je nešťastné.
Co ti vadi na trasovani D1?
V profile mas: okolie Žiliny, tak automaticky som dedukoval, ze trasovanie D1 musis schvalovat
Dakujem za odpoved.
Peter Olejár napísal:no zialbohu dlhodobo sa uprednostnuju kraje severneho slovenska na ukor kolabujuceho zapadu a nerozvinuteho juhu a vychodu .. niekto to mozno berie aj inac ako mikeboss lebo tam zije a tak aj trosku surovsie napise ako to citi ..
johhan napísal:No a čo sa to vlastne postavilo v tom žilinskom kraji na úkor iných krajov ?? Teda konkrétne čo sa stavalo a nemalo sa
fh napísal:Sorgo, mikebigBoss je nitran s diagnózou Žilinofóbia, on sa nevie vecne baviť, závidí Žiline,lebo si myslí, že to má mať Nitra .
aquila napísal:jemne OT ...
2 PO: je zaujimave ako sa z jedneho skalopevneho zastanca severnej trasy stal jej odporca mno jo no.. nuda je svina.. ale pritom je vonku tak pekne
.. to je ale vcelku pochopitelnei15 napísal:cestny tunel sa vlastne v dohladnej dobe planuje... pod Donovalmi A ak pojde vsetko podla planu, bude hotovy skor, ako napriklad tunel D1 Dargov
Peter Olejár napísal:johhan napísal:No a čo sa to vlastne postavilo v tom žilinskom kraji na úkor iných krajov ?? Teda konkrétne čo sa stavalo a nemalo sa
skor inac polozena otazka: co sa presne postavilo v meste Nitra? Co v Banskej Bystrici k 1.1.2008? Co v Presove? dosli by sme k velmi zaujimavym cifram
a nejde o to co sa postavilo ale co sa vsetko planuje stavat naraz v horizonte 10 rokov .. aj D1 aj D3 aj 2+2 na I/18, aj koridor ZA-PL aj koridor BA-ZA-KE, aj investicie do letiska, aj priehrada+elektraren a splavnnovanie na Vahu .. uz mi tam chyba len metro
1 km na severe 1 miliarda a preto tam tych miliard dame tolko aby sa stavalo vela km naraz .. 1 miliarda na juhu plnoprofilovych 2,5 km ale tam tych penazi dame len trosku a zaratame to na celu trasu R1 a R2 .. trosku dost chore
ja nemam nic proti vystavbe visnoveho .. lebo teraz je zbytocne uz pozastavovat vystavbu .. ale aj ZA by sa mohla trosku krotit
Ak si dobre pamatám tak prvé čo sa postavilo na dialničnej sieti bola predsa trasa D54 TT - NR, potom D1 okolo Trenčína, potom podtatranská D1, Branisko, potom R1 Budča - potom sa začalo stavať smer ZA a to len kvoli KIA - takže ??
V horizonte 10 rokov by mala stáť kompletná D1 - R1 - južná R2 - časť R7
Letisko - prečo nejako zabúdate že sa predsa daleko skorej modernizuje letisko v BB ako v ZA a za daleko iné miliardy a v iných horizontoch - nejako som nepočul žeby sa niekto zo ZA, BA alebo KE sťažoval že sa ide robiť nákladná rekonštrukcia letiska BB (je samozrejme nutná)
Splavnovanie Váhu - ak sa dostanú po Sereď bude veľký úspech - po ZA nie je tých peňazí kto by to zaplatil
Ak poznáš lacnejší variant ako na severe postaviť dialnicu tak sem s ním
To že dialnica sa stavia pri ZA je fakt a je daný tým že sa postupuje a D1 sa približuje k ZA tak ako sa bude stavať pri PO za tažké miliardy - aj pri KE sa bude stavať za miliardy
Tak ako sa bude stavať v BB protipovodňový tunel za miliardy - západný obchvat BB za ťažké miliardy, tak isto Donovaly za miliardu na km
Nitra južný obchvat - západný obchvat - R10 Komárno - Nitra - Topoľčany - Prievidza
takze vsetko s tym ma spolocne region ZA lebo sa tam hovori o sumach len na D1 okolo 50 miliard Sk .. ja nespochybnujem nutnost vystavby D1 na tomto useku ale idu sa tam robit veci ktore by pockali ako I/18 4 pruhy atd.Takže čo s tým má spoločné ZA ? je tam bohužiaľ najpálčivejší problém momentálne medzi ZA - MT
aquila napísal:jemne OT ...
2 PO: je zaujimave ako sa z jedneho skalopevneho zastanca severnej trasy stal jej odporca mno jo no.. nuda je svina.. ale pritom je vonku tak pekne
.. a k tomu takze? ide hlavne o nepomer pri vydavkoch, tazke miliardy na sever, lahke stomiliony na juh takze o tom .
tomu sam neveris Kompletna D1 neni po KE ale po UA, R1 budis, ale juzna R2 kompletna znamena na plny profil
to neni letisko v BB ale v Sliaci a modernizovane je z prostriedkov NATO a MO SR, nie z prostriedkov MDPT .. nezavadzaj
preco je v planoch a preco sa o nom hovori a teda drazdi slovenska verejnost mimo ZA kraja?
niekde som cital tvoje navrhy o 3+3 tak nastastie to sa robit nebude .. lacnejsie: nestavat v horizonte 10 rokov D3 od ZA na sever a D1 medzi ZA a RK preklasifikovat stavebne na rychlostnu cestu .. princip zostane 4 pruhy smerovo oddelene
pri KE: bude sa ale otazka je ze kedy a v horizonte 10 rokov to teda nebude
proti tomu som nic nenapisal .. ale je to len dorovnanie nakladov ktore dostanu teraz ZA ci NR alebo PO
este stale sa nestavia ani jedno a R10 - v horizonte 10 rokov vsak? ved SSC nema ani na udrzbu cesty I. triedy .. a horko tazko sa realizuje dostavba obchvatu TO
takze vsetko s tym ma spolocne region ZA lebo sa tam hovori o sumach len na D1 okolo 50 miliard Sk .. ja nespochybnujem nutnost vystavby D1 na tomto useku ale idu sa tam robit veci ktore by pockali ako I/18 4 pruhy atd.
to thomas: akakolvek cesta ktora ma vycerpanu intenzitu potrebuje novu prelozku/obchvat/dialnicu a to bez ohladu na to v akom rozsahu je intenzita prekrocena, to ti povtrdi kazdy odbornik, napr. aj uznavany prof. Celko zo ZAThomas napísal:P.O.: na highways.sk jsou sečtené intenzity naposledy za r. 2005. Z nich jasně vyplývá, že teď je nutné stavět u ZA. Kdyby nebyly žádné dálnice, muselo by se stavět u BA, pak TT, pak TN (s tím taky k NR). ZA je hlavně na další na trase a mimochodem se dost odrbává - výpad D3 ke KNM už měl stát, spojka na MT (D1) je v nedohledu, teprve se staví D3 západně od ZA. To není moc prořežování. Porovnej si intenzity u KE a u ZA.
opačné garde z iného prostredia - dotácie - prečo idú ťažké miliardy na juh a ľahké stomiliony na sever - preto že sú tam podmienky na poľnohospodárstvo úrodná zem atď - pre to isté prečo idú v doprave ťažké miliardy na sever a ľahké miliardy na juh - intenzity, je tam priemysel, je tam doprava , preťažené cesty a aj vysoký nárast dopravy - proste nutnosť to káže
pardon - po KE - ale prečo nie - ak sa spraví PPP fondy sa predsa budú musieť minúť na dopravu - preto sa robia trasy R2 R4
pardon - letisko Sliač - ale v čom je problém to nie sú peniaze ? - to sú také isté investície do infraštruktúry - dialnice sú tiež stavané s prostriedkov EU
V odborných kruhoch sa hovorí o možnosti splavnenia až po ZA - realita je niekde inde už len tým že Vážsku kaskádu vlastní Enel a pochybujem že dovolia znížiť výkonosť energetickej sústavy splavnením
a prečo nie 3+3 na niektorých úsekoch - potom riešenie dopadne tak ako 2+2 Mierová - Senecká - hlavne že sme ušetrili - a zabúdaš aj na iné moje návrhy na D5 namiesto R7 a južnej R2 - prestavba R1 TT - NR na D 26,5/150 a iné drobnosti
ale týmto princípom nemá potom význam prestavovať R1 ZH-ZV však smerove je to oddelené aj keď nesplna parametre R
do 10 bude - tak ako dialnica prišla k ZA príde k MT - PO - KE
ako dorovnanie ?? akože nechápem logike - tam sa to stavia lebo to treba nie preto že ZA má toľko BA má toľko KE má toľko - tak ako dialnicu treba pri ZA tak treba cestu cez Donovaly ta tak isto treba protipovodňovú ochranu BB, most v TN, Komárne, Štúrove, R2 ZV - Detva, R4 Košice - MR , Prešov atď
a R10 je Ficova cesta - takže aby sme sa nedivili
vezmime si to globálne z hľadiska národného hospodárstva koľko kde tečie peňazí a koľko sa vracia do ŠR - a zrazu sa dostaneme k iným číslam
no ešte mi povedz kto tu je nadšený výstavbou I/18 2+2 ZA - MT , ja som postrehol že aj zarytý žilinčania to považujú za vyhadzovanie peňazí - dokonca aj VUC ZA to považuje za hlúposť + veľa ochranárov
az budes mat aj nieco k veci, ozvi safh napísal:A ako tu pekne opakuje "argumenty" jedného "autorského kolektívu" naokolo a dookola
Peter Olejár napísal:az budes mat aj nieco k veci, ozvi safh napísal:A ako tu pekne opakuje "argumenty" jedného "autorského kolektívu" naokolo a dookola
a znovu balast ale co ine cakat od cloveka ako ty vsak? admina sa nebojim, akurat mam respect ked povie ze sa mam drzat temy ale ty take nepoznasfh napísal:Rozkaz pán nadstrážmajster A teraz tú o tom, že nie si Diaľničiar . To že tu papagájuješ feroslavove stránky bližšienaokolo je veľmi k veci, bolo to tu premleté 100x. Mimochodom nevšimol som si ako vysvetlíš aquilovu poznámku o tvojom názorovom obrate. Ale čo čakať od spammera, ktorý zbiera štatistiky a trieska ich hlava nehlava do fóra, mysliac si, že čísla sú všetko, názor je nič.
Peter Olejár napísal:to thomas: akakolvek cesta ktora ma vycerpanu intenzitu potrebuje novu prelozku/obchvat/dialnicu a to bez ohladu na to v akom rozsahu je intenzita prekrocena, to ti povtrdi kazdy odbornik, napr. aj uznavany prof. Celko zo ZAThomas napísal:P.O.: na highways.sk jsou sečtené intenzity naposledy za r. 2005. Z nich jasně vyplývá, že teď je nutné stavět u ZA. Kdyby nebyly žádné dálnice, muselo by se stavět u BA, pak TT, pak TN (s tím taky k NR). ZA je hlavně na další na trase a mimochodem se dost odrbává - výpad D3 ke KNM už měl stát, spojka na MT (D1) je v nedohledu, teprve se staví D3 západně od ZA. To není moc prořežování. Porovnej si intenzity u KE a u ZA.
Thomas napísal:S tím nemohu v žádném případě souhlasit - na spojnici ZA MT není jiná rozumná alternativa, z TT do NR se dá jet i jinak.
Cesta, kde je intezita překročena dvojnásobně kolabuje, cesta, kde je intenzita překročena mírně má "jen" problémy v plynulosti dopravy, nižší rychlost průjezdu, apod.
ja tu diskutujem s johhanom a ten mimochodom zacal aj k polnohospodarstvu ty sa drz temy lebo to cu tu predvadzas je ozaj hodne na sobotnajsi trh na povazifh napísal:2PO:Téma sa volá cestné tunely, ja tu píšem o tuneli pod Fačkovským sedlom a ty o splavnení Váhu po Žilinu, tak nekecaj a drž sa témy
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.