Moderátor: Moderátori
Thomas: ) Máte za to, že by R6/R49 měly mí dálniční paramtery?
2) Které spojení bude podle Vašeho názoru v budoucnu důležitější na pomezí ČR/SR - D2/D2, nebo R49/R6? Nebo alt. R5//I/68, nebo jiné?
mirkobb napísal:Thomas: ) Máte za to, že by R6/R49 měly mí dálniční paramtery?
2) Které spojení bude podle Vašeho názoru v budoucnu důležitější na pomezí ČR/SR - D2/D2, nebo R49/R6? Nebo alt. R5//I/68, nebo jiné?
Ad 1: Nie.
Ad 2: I/50(resp. R50) a R2.
Thomas napísal:Poněkud mrtvé téma CHtěl jsem sem přidat anketu, ale nezdařilo se. Tedy alespoň formou diskuze:
1) Máte za to, že by R6/R49 měly mí dálniční paramtery?
2) Které spojení bude podle Vašeho názoru v budoucnu důležitější na pomezí ČR/SR - D2/D2, nebo R49/R6? Nebo alt. R5//I/68, nebo jiné?
podle mne ad 1 - v návaznosti na důležitost ano
podle mne ad 2 - R49/R6
Lionheart napísal:Ja si myslím, že pri plánovaní by sa malo zobrať do úvahy, že v roku 2009 začne pracovať fabrika Hyundai v Nošoviciach pri Frýdku Mýstku (na Ostravsku). KIA bude pre nich dodávať motory a kapacita fabriky je 300 tisíc vozov za rok! Ale možno sa to bude riešiť železnicou (ale zatiaľ so menpočul, že by KIA mala žel vlečku potiahnutú do areálu).
Thomas napísal:Poněkud mrtvé téma CHtěl jsem sem přidat anketu, ale nezdařilo se. Tedy alespoň formou diskuze:
1) Máte za to, že by R6/R49 měly mít dálniční paramtery?
2) Které spojení bude podle Vašeho názoru v budoucnu důležitější na pomezí ČR/SR - D2/D2, nebo R49/R6? Nebo alt. R5//I/68, nebo jiné?
podle mne ad 1 - v návaznosti na důležitost ano
podle mne ad 2 - R49/R6
rastislav5 napísal:1) Ano, ak sa na tom dohodnu obidva staty
2) Rovnaka dolezitost R49/R6 a D2/D2. Skoda ze R2 nebude mat pokracovanie do Ceska, ale vacsina dopravy asi vyuzije R49/R6 s kratkou peazou Trencin - Belusa
Thomas napísal:Moc nechápu, proč se R49 u nás tak odkládá.
R55 je priorita jen na úseku Hulín - Skalka a JV obchvat Otrokovic - tedy poměrně krátký úsek - u Hodonína se má stavět naposled. Pokud jsem dobře pochopil, měl jsi na mysli spojení Hodonín - Nové Mesto nad Váhom. To by ale podle mě hrálo dočasnou roli a nařešilo by spojení z východních Čech a střední Moravy.
Prepojenie púchovského a zlínskeho regiónu
Dohoda medzi vládou Slovenskej republiky a vládou Českej republiky o prepojení slovenskej rýchlostnej cesty R49 na slovensko-českej štátnej hranici viedla českú stranu so súhlasom slovenskej strany k požiadavke zaradenia tohto ťahu do siete TEN-T, pre urýchlenie procesu prípravy a možnosti kofinancovania z Kohézneho fondu. Organizácie poverené ministerstvami dopravy Slovenskej republiky a Českej republiky, t. j. slovenská Národná diaľničná spoločnosť, a. s. Bratislava a české Riaditeľstvo ciest a diaľnic spoločne zabezpečili podklady pre zaradenie rýchlostného ťahu Beluša (R6 v SR) – Hulín (R49 v ČR) do európskej siete TEN-T, pričom česká strana odovzdala predmetnú žiadosť začiatkom roka 2007 do Bruselu. Česká strana oznámi výsledok tejto požiadavky po jej schválení v Európskej komisii. Do konca roka 2007 bude vypracovaná správa o hodnotení vplyvov na životné prostredie pre trasu R6 Púchov – štátna hranica SR/ČR. Začatie výstavby sa predpokladá po roku 2010.
Komisia odporúča Ministerstvu dopravy, pôšt a telekomunikácií Slovenskej republiky a Ministerstvu dopravy Českej republiky, aby po schválení zaradenia tohto ťahu do siete TEN-T spoločne uplatňovali nárok na kofinancovanie z Kohézneho fondu.
Komisia odporúča Ministerstvu dopravy, pôšt a telekomunikácií Slovenskej republiky a Ministerstvu dopravy Českej republiky, aby na najbližšie zasadnutie komisie pripravili podrobný časový harmonogram prípravných prác pre výstavbu R49/R6 vrátane návrhov na urýchlenie prípravného procesu.
Rio13.zm: Thomas: napisal si "ze západního Polska např. do BA bude lépe jet po D1 (české), R55 a D2." ja si skor myslim, ze budu vyuzivat slevonsku D3 a D1. v sucasnosti to tak je a nemyslim si, ze neskor to bude inak.
mirkobb napísal:Rio13.zm: Thomas: napisal si "ze západního Polska např. do BA bude lépe jet po D1 (české), R55 a D2." ja si skor myslim, ze budu vyuzivat slevonsku D3 a D1. v sucasnosti to tak je a nemyslim si, ze neskor to bude inak.
Čo je v súčasnosti tak..?? O čom to tu píšeš? Skús nám vysvetliť, ako zo západného Poľska využívajú našu D1 a existujúcu D3 na ceste do BA? Popíš nám kadiaľ to tak asi chodia?
Branco napísal:Thomas napísal:Moc nechápu, proč se R49 u nás tak odkládá.
R55 je priorita jen na úseku Hulín - Skalka a JV obchvat Otrokovic - tedy poměrně krátký úsek - u Hodonína se má stavět naposled. Pokud jsem dobře pochopil, měl jsi na mysli spojení Hodonín - Nové Mesto nad Váhom. To by ale podle mě hrálo dočasnou roli a nařešilo by spojení z východních Čech a střední Moravy.
Naozaj by napojenie na R55 význam v prípade, ak by sa definovala RC v oblasti Holíča/Skalice z predĺžením do Trnavy, prípadne spojnica Holíč/Skalica-Myjava-Nové Mesto nad Váhom. Čo však nie je aktuálne dnes, môže byť za niekoľko rokov...
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.