No, môžem napísať, že žiadne výrazne opravy sa na ceste, ktorá spája mestá Myjava a NM neurobili z dôvodu: nedostatok peňazí.
Celkovo sa všetky väčšie opravy znovu odsúvajú na neskôr, na ďalšie roky. Samospráva (TN VÚC) si problém so zlými cestami uvedomuje, ale nemá dostatok peňazí ani na zimnú údržbu, nie ešte na radikálne (výmena povrchu, podložia ciest atď.) opravy. Prebiehajú opravy v podobe vysprávok, čo je oprava výtlkov. Inak zostáva v tomto regióne problémom, že cesty sú úzke, nevyhovujú parametre klopenia zákrut, cesty majú nespevnené krajnice a vo veľkej miere tu už prechádza ťažká automobilová doprava, čo je v kombinácií s dosť výrazným osídlením (roztiahnuté obce - kopanice pri cestách) nebezpečné pre ľudí, ale aj pre motoristov.
Automobilová doprava tu bola, je a bude, pretože táto oblasť je východnou cestnou spojnicou medzi diaľnicami D1 a D2. Cesty sú staré, slabo udržiavané a na výraznejšie opravy by len hlavná spojnica (bod č. 1 v prvom príspevku tejto témy) stála cca. 1 mld. SKK.
V rámci obchvatov, mesto Myjava čiastočne obchvat má hotový, ale chýba dokončenie a mesto NM obchvat má v podobe diaľničného obchvatu ako mesto TN.
Najväčšie dopravné problémy sú priamo v okrese Myjava, pretože je tu slabé cestné prepojenie (cesta na Vrbovce a ďalej smer ČR), chýba železničné prepojenie a celkovo je tu riedka cestná sieť.
Doplním: Obec Prašník dlhá niekoľko km (kopanice) je známa tým, že cca. 5 km je tu max. povolená rýchlosť 40 km/h a táto je veľmi často kontrolovaná a to súčasne na viacerých miestach.