Moderátor: Moderátori
pohodak napísal:andrej toto uvazovanie sa mi nepaci a smrdi to - ked sa nejaka cast useku postavi v cenach roku 2009 ako sa to moze splacat podla cien roku 2012??
aquila napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=7885&highlight=
zaujala ma veta, kde hovori, ze zmakcia investorom normy .. a to preboha co budu stavat s papiera alebo cesty prvej triedy?
aquila napísal:zacina to byt "zaujimave"...
budeme mat zrejme nekvalitne a rychle riesenie, ktore svinsky draho zaplatime ..
Ľuboš Gerža napísal:Ruku na srdce, Vám sa nebude páčiť kompletná diaľnica BA-KE v omnoho kratšom časovom horizonte, ako keby sa mala stavať štátom a to minimálne o 3 roky dlhšie?
Andrej napísal:Ľuboš Gerža napísal:Ruku na srdce, Vám sa nebude páčiť kompletná diaľnica BA-KE v omnoho kratšom časovom horizonte, ako keby sa mala stavať štátom a to minimálne o 3 roky dlhšie?
Samozrejme, ze sa tesim , len tesil by som sa este viac, keby si sam investor mohol urcit termin otvorenia, trasu a nebol by viazany ziadnymi volbami, teda stavebne naklady by boli hodne nizsie. 405 mld. Sk za necelych 150 km je fakt vysoka suma
aquila napísal:OT: ked sme pri tom, vobec by som nebol proti, keby bolo volebne obdobie 5 a nie len 4 roky .. a nemato ziadny suvis s petiletkami
pohodak napísal:osobne neverim ze v 2008 sa zacne cela D1 po Presov...napr taky usek turany-hubova...2010 zaciatok budovania D1 na UA takisto neverim...
teoretik napísal:V nejakom podobnom materialy bola v roku 2010 aj vystavba Branisko - druha rura.. skoda, ze to vypadlo.
A Horelica sa bude rozsirovat na 2+2... mam to chapat tak, ze D3 sa bude stavat na plny profil? Vyhodene peniaze
aquila napísal:len tunely co viem by sa mali stavat na plny profil .. aj ked je to na jednej strane fajn.. vsade sa to robi opacne radsej par km dialnice vo volnom priestranstve ako tunel na par metroch na plny profil...
Naspäť na Public Private Partnership (PPP) + financovanie projektov
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.