Moderátor: Moderátori
Andrej napísal:Sergej napísal:Neušiel:1. zúžila rozsah PPP projektov plánovaných na diaľnici D1 a vylúčila balík 3 (bližšie v prílohe č. 1)2. zmenila skladbu balíka 1 a vylúčila z neho úseky na trase Dubná Skala – Hubová (bližšie v prílohe č. 2)
Praveze tam ten usek jasne nebude. 1. balik obsahoval usek Dubna skala-Ivachnova a z neho vylucili usek Dubna skala-Hubova teda konkretne useky Dubna Skala - Turany a Turany - Hubova. Ten usek vobec nie je spomenuty v tom materiali.
Branco napísal:Uvidíme, ako zabojuje Vážny, podľa mňa by si mal stáť pevne za 150 km, skoro v každej krajine je rozpor medzi vedením dopravy a financií. Sú tu dva návrhy - 150 km a 90 km. Ak Vážny zabojuje, môže to byť napr. 130 km, ak nie bude to "kompromis" v prospech pôdohospodárstva a financií - číslo pod 120 km. Bude to možno aj test toho, akú má minister váhu pri rozhodovaní vo vláde, aj keď konečné slovo bude asi na premiérovi.
Andrej napísal:Po pravde sa mne viac paci navrh MF, ale iba s podmienkou, ze by sa useky LL-DS-Hubova budovali cez eurofondy. HP-LL moze par rokov pockat a zvysok pojde cez PPP.
Inak som vseobecne za PPP, nie vsak za kazdu cenu a uz vobec nie za cenu zbytocneho urychlenia stavby kvoli volbam
"Trváme na tomto stanovisku. Aj na pomenovaných rizikách, aj na znížení rozsahu najviac na 95 kilometrov," odkázal po hovorcovi včera minister financií Ján Počiatek. Minister dopravy Ľubomír Vážny však tiež nechce ustúpiť.
"Naďalej si myslím, že pre Slovensko je vhodnejšie stavať celých 151 kilometrov a že ministerstvo financií má nepresné odhady," uviedol Vážny. Podľa očakávaní mal spor oboch ministrov rozseknúť premiér Robert Fico včera na zasadnutí vlády.
...scenár tendra máme pripravený tak, že pozemné komunikácie ako aj mosty budú pevne definované s termínom ukončenia 2010 a dva zo štyroch tunelov na tejto trase, tunely Havran a Čebrať budú predmetom súťažného dialógu s budúcimi uchádzačmi vo veci reálnosti termínu ukončenia. Mám aj predbežné indície od veľkých európskych stavebných konzorcií, že v prípade, ak dodržíme harmonogram a podpíšeme zmluvu s koncesionárom v prvom polroku 2008, sú reálne aj tieto termíny.
Andrej napísal:Vyzera to tak, ze Vazny si stale stoji za rozhodnutim postavit vsetkych 151 km cez PPP
Jeho odpoved o realnosti tunelov do r. 2010
http://rozhovory.hnonline.sk/c1-22242630-#comm...scenár tendra máme pripravený tak, že pozemné komunikácie ako aj mosty budú pevne definované s termínom ukončenia 2010 a dva zo štyroch tunelov na tejto trase, tunely Havran a Čebrať budú predmetom súťažného dialógu s budúcimi uchádzačmi vo veci reálnosti termínu ukončenia. Mám aj predbežné indície od veľkých európskych stavebných konzorcií, že v prípade, ak dodržíme harmonogram a podpíšeme zmluvu s koncesionárom v prvom polroku 2008, sú reálne aj tieto termíny.
Predpokladam, ze ostatne kratke tunely (Sibenik, Sutovo, Mala Fatra a Rojkov) teda nepovazuju za nerealne, ked rozpravaju o tuneloch s dlzkou 2 km
mel napísal:A mame to tu ...
Za súkromné sa postaví 151 km diaľnic
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=54206#54206
cize vypadava usek .... ziadny.
Vláda zhodnotí vplyvy projektu na štátne financie po tom, ako budú známe konkrétne parametre zmluvy s víťazom tendra na prvé dva balíky úsekov. Až následne by malo padnúť konečné rozhodnutie kabinetu o rozbehnutí PPP projektov.
aquila napísal:hm tak to som zvedavy co na to povedia sudruzi z eurostatu
takze budeme mat asi najdrahsie dialnice v europe pekne sekera za 300 az 400 miliard...
aquila napísal:inak stoji tam
"V plnom profile by sa dovtedy (2010) malo za súkromné peniaze postaviť zhruba 68 kilometrov diaľnic a rýchlostných ciest. "
to je trosku malo..
teoretik napísal:mozno sa dodatocne rozhodnu vyhodit cely 3. balik.
Mimochodom, co je vlastne jeho obsahom? Hricovske podhradie - Dubna Skala? Velke presuny v balikoch sa diali
Andrej napísal:aquila napísal:inak stoji tam
"V plnom profile by sa dovtedy (2010) malo za súkromné peniaze postaviť zhruba 68 kilometrov diaľnic a rýchlostných ciest. "
to je trosku malo..
To je teda fakt malo. Jedina kombinacia usekov, ktorych sucet vychadza 68 km su useky Selenec-Tekovske Nemce (R1), teda bez obchvatu Nitry + na D1 iba Dubna Skala-Turany a Fricovce-Svinia (bez useku Janovce-Jablonov)
Andrej napísal:teoretik napísal:mozno sa dodatocne rozhodnu vyhodit cely 3. balik.
Mimochodom, co je vlastne jeho obsahom? Hricovske podhradie - Dubna Skala? Velke presuny v balikoch sa diali
jj, obsahuje to cely usek HP-DS. V podstate je teda mozne to, ze sa stale budu drzat pociatkovho planu (az na to, ze usek DS-Turany-Hubova tam stale zahrnuty bude) a zvysok ak vyjde cez PPP prilis draho tak to pojde cez st.rozpocet.
Naspäť na Public Private Partnership (PPP) + financovanie projektov
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 6 hostí.