Moderátor: Moderátori
Opäť opakujem že väčšina kamionov z Donovalov a tým pádom z Oravy može ľahko prejsť na Skalité, ktoré bude už o niekoľko rokov oveľa lepšie napojené na celopolskú sieť autostrad a ekspresówiek ako Orava.
Jeden príklad keď už sem hádžeš obchádzky. Prečo jazdí väčšina áut z Ostravy cez Brno keď cez HK je to o takmer 20% kratšie? Lebo je to efektívnejšie z hľadiska času a pohodlnosti. To isté by som rád videl aj tu...
Treba povedať že mi nevadí tunel popod Nízké Tatry nech je akýkoľvek, nevadí mi budovanie R3 na Orave ale som striktne proti tomu aby cez BB a cez RK tranzitovali kamióny z Pešte do Varšavy. Myslené obecne, platí pre akúkoľvek inú diaľkovú trasu.
devil napísal:Opäť opakujem že väčšina kamionov z Donovalov a tým pádom z Oravy može ľahko prejsť na Skalité, ktoré bude už o niekoľko rokov oveľa lepšie napojené na celopolskú sieť autostrad a ekspresówiek ako Orava.
to je uplne nerealne z dovodu ze :
2/ existuje aj trasa cez CR a ta nie je oproti skalitemu vyrazne predlzenie. ta ma tiez lepsie napojenie na polsku siet (este lepsiu ako skalite) a napriek tomu sa ziadne presuvanie nekona.
mapman napísal:No to nemá cenu Pre vás dvoch s kaviaristom je prejazd cez Donovaly proste hotová vec, pre nás ostatných je to vec ktorú tam nechceme, to sa skrátka nedohodneme. Je len na tých čo budú rozhodovať o R3, kade sa to potiahne. Ja netvrdím že chcem zavrieť úplne Oravu. Len chcem zavrieť pre NA úsek BB - RK.
Všetko je to o správnom nastavení systému. Budeme mať mýto, to je dobrý prostredok jak obmedzovať a vytvárať výhodnejšie trasy atp.
Bez mučenia priznám že vedenie E77 cez Donovaly je ideálna trasa pri pohlade do mapy, najkratšia, rieši efektivne prechod cez SK územie. To som nikdy nepopieral.
Na druhú stranu, varianty C R3ky sú o mnoho efektívnejšie pre celú vnutoštátnu dopravu, spojuje BB jak so ZA tak s TN (banícka spojka)navyše vytvárajú alternatívu v prípade problému medzi ZV a ZH, kde bude treba časom cetu prebudovať. Variant C rieši zároveň aj E77, kde síce predlžuje súčasnú trasu o pomerne dosť km ale zasa vedie oblasťou kde je možné zaistiť efektívny rozvoj investíc. Turiec je veľké územie s veľkým potenciálom narozdiel od doliny Revúcej, kde je to samé NP a NPR. Nechajme tam dobrú cestu prvej triedy, ale treba ťahať R3 inade... Je to tak ťažké pochopiť?
mapman napísal:V sucasnosti nie sme )) A myslím že ani o desať rokov...
No prave, variant cez Turiec pojme ako tie na SKalité tak aj tie na Oravu, v jednom koridore. A k tomu istému by došlo aj v prípade Donovál, čiže by si tam natiahol ešte viac NA ako teraz. Chyba chyba chyba A asi nechápeš zmysel chránených území, to si niekto nevymyslel len tak pre srandu byrokratov )
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 15 hostí.