Moderátor: Moderátori
JoHnZ napísal:Áno, dá, donedávna to ešte možné nebolo, ale EÚ zistila, že jazdenie so starými vagónmi po nových koridoroch nie je to pravé orechové. Tejto možnosti už myslím využili napr. MÁV pri nákupe el. jednotiek Talent.
Dialniciar napísal:JoHnZ napísal:Áno, dá, donedávna to ešte možné nebolo, ale EÚ zistila, že jazdenie so starými vagónmi po nových koridoroch nie je to pravé orechové. Tejto možnosti už myslím využili napr. MÁV pri nákupe el. jednotiek Talent.
Tak to by ZSSK mohli vypracovať nejaký ten projekt.
wazari napísal:Dialniciar napísal:JoHnZ napísal:Áno, dá, donedávna to ešte možné nebolo, ale EÚ zistila, že jazdenie so starými vagónmi po nových koridoroch nie je to pravé orechové. Tejto možnosti už myslím využili napr. MÁV pri nákupe el. jednotiek Talent.
Tak to by ZSSK mohli vypracovať nejaký ten projekt.
aj SR toto podporovala a z tych EU penazi by sa malo na to vyclenit dakym 88 mil EUR
JoHnZ napísal:77 vagonov je cca. 8 suprav. Na relacii BA-KE spravi jedna suprava denne dva obraty. Na Relacii BA-ZA to su 3 obraty. V regionalnej doprave do 100km spravi jedna suprava 5-7 obratov za den. Zavisi od toho, co sa za to kupi. A som skor za to aby sa investovalo do regionalnej a medziregionalnej dopravy. Trasa BA-ZA-KE a snad aj BA-ZV-KE bude po tomto dostatocne zabezpecena kvalitnymi vozidlami.
Dialniciar napísal:JoHnZ napísal:77 vagonov je cca. 8 suprav. Na relacii BA-KE spravi jedna suprava denne dva obraty. Na Relacii BA-ZA to su 3 obraty. V regionalnej doprave do 100km spravi jedna suprava 5-7 obratov za den. Zavisi od toho, co sa za to kupi. A som skor za to aby sa investovalo do regionalnej a medziregionalnej dopravy. Trasa BA-ZA-KE a snad aj BA-ZV-KE bude po tomto dostatocne zabezpecena kvalitnymi vozidlami.
Jeden osobný vagón stojí 80 mil. SKK
A potom taký jedálenský stojí koľko
JoHnZ napísal:... teda pocet suprav by ti sedel, akurat nesedi to posuvanie voznov, lebo polovicu voznov co chodi na os. vlakoch mozno posunut akurat do Kovosrotu ...
aquila napísal:lebo potom by sa nemalo na com jazdit .. na slovensku hentaky postoj nefunguje, skor by to bolo doslo likvidacne.
co myslis, ze keby vyradili v MHD BA 3/4 busov/elektriciek/trolejbusov, ktore su nielen po fyzickej ale aj moralnej zivotnosti, ze by niekto kupil nove ? nie...
a to je tak vsade. len by to bol dovod na zrusenie.
aquila napísal:u nas sa bohuzial neda nijako riesit vymena vozov, jedine kupou novych. lebo potom to dopadne ako teraz, ze sa davaju na vozbu totalne nevhodne supervykonne lokomotivy + dva vozniky, alebo zase sa spriahaju "krabice", ktore na take vykony nie su urcene.
aquila napísal:oni v roku 1997 kupili 150 elektriciek, ktore dodavali az do roku 2006. a teraz objednali zase 150 elektriciek a budu ich dodavat tusim 2007 - 2015.
niektore stroje maju aj vyse 40 rokov najmladsie lokomotivy maju tusim okolo 15 rokov
mino napísal:Zaujimava info, kazdopadne IV.koridor je sklonovo aj smerovo dobre disponovany, takze sa ani necudujem ze rekonstrukcia tu nie je prioritou. Zatial som nezachytil ani ziadnu projektovu dokumentaciu k tomuto useku...
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 17 hostí.