Moderátor: Moderátori
johhan napísal:Lenny, malo sa to stavať jednorúrové ale podľa posledných dohôd sa to bude stavať rovno dvojrúrový + servisný tunel teda 2+1 dalej nemci odporúčali aby sa tento tunel razil na šírku vozovky 14,5 m teda 3 - pruhový.
Podľa najnovších informácií sa tunel ak sa to stihne po administratívnej stránke začne raziť v priebehu roku 2007. V termíne výstavby 58+4 mesiace.
johhan napísal:Lenny, malo sa to stavať jednorúrové ale podľa posledných dohôd sa to bude stavať rovno dvojrúrový + servisný tunel teda 2+1 dalej nemci odporúčali aby sa tento tunel razil na šírku vozovky 14,5 m teda 3 - pruhový.
johhan napísal:Lenny, malo sa to stavať jednorúrové ale podľa posledných dohôd sa to bude stavať rovno dvojrúrový + servisný tunel teda 2+1 dalej nemci odporúčali aby sa tento tunel razil na šírku vozovky 14,5 m teda 3 - pruhový.
Podľa najnovších informácií sa tunel ak sa to stihne po administratívnej stránke začne raziť v priebehu roku 2007. V termíne výstavby 58+4 mesiace.
johhan napísal:poukázali na prípad Prístavného mosta kde sa dopravná kapacita vyčerpala o 20 rokov skorej ako bolo plánované.
Jarda napísal:Mohl bys prozradit, jaké (zhruba) parametry smlouvy na tento úsek vidíš jako přiměřené, aby stát neprodělal a byly by ještě přijatelné pro investory?
johhan napísal:No odporúčali to z dôvodu konfigurácie územia neexsitenciou možnosti nejakej normálnej paralelnej trasy dialnice. Dalej šírku 14,5 m odporučili aj z dôvodu uzávierky tunelu dá sa to presmerovať potom do jedného tunela na 2+2 atď atď . Po otvorení spojnice ZA MT dojde k masívnemu nárastu investícií do Turca - je to kvalitná strojárska základňa . Zintenzívnenie dopravných prúdov ZV/BB na ZA a PL MR - poukázali na prípad Prístavného mosta kde sa dopravná kapacita vyčerpala o 20 rokov skorej ako bolo plánované.
zvonec napísal:johhan napísal:poukázali na prípad Prístavného mosta kde sa dopravná kapacita vyčerpala o 20 rokov skorej ako bolo plánované.
To su velmi dobre spravy, snad sa to podari, Visnove 3+3!!! Skoda, ze sa Sitina odklepla 2+2...
Snad sa uz konecne budeme vediet poucit z vlastnych chyb...
johhan napísal:Lenny, malo sa to stavať jednorúrové ale podľa posledných dohôd sa to bude stavať rovno dvojrúrový + servisný tunel teda 2+1 dalej nemci odporúčali aby sa tento tunel razil na šírku vozovky 14,5 m teda 3 - pruhový.
Podľa najnovších informácií sa tunel ak sa to stihne po administratívnej stránke začne raziť v priebehu roku 2007. V termíne výstavby 58+4 mesiace.
Skrátila by sa možno len o pol roka:Dsezbrzni napísal:pokial by stavali na 2+2, skratila by sa doba vystavby?
... 58 mesiacov je 5 rokov...
Dialniciar napísal:johhan napísal:Dialničiar, 46+4 to mi hovorili aj švajčiari aj slováci.
Tých 600 m nie je tragických to je normálna deformácia z preťažovania, tie 2 km majú životnosť ešte tak 4-5 rokov potom sa to bude musiať zavrieť - komplikácia vzniká z dôvodu najvačšieho pohybu v okolí portálov železničných tunelov.
Mimochodom z tých istých dôvodov sa prekladala cesta pred dvojkoľajným tunelom Strečno I.
Mám zlé info ??
Z preťaženie je to potom viac ako 5,4 km.
Sergej napísal:S PB to nemá nič spoločné. Je to najdrahší úsek na D1, žiadna vláda nemá odvahu sa do toho pustiť. Navyše tunel bol kedysi projektovaný ako jednorúrový, teraz sa už musí stavať ako dvojrúrový, tak sa prerábajú papiere. Stavať sa malo cez PPP, nová vláda to zatiaľ stopla. Takže preto...
Sergej napísal:S PB to nemá nič spoločné. Je to najdrahší úsek na D1, žiadna vláda nemá odvahu sa do toho pustiť. Navyše tunel bol kedysi projektovaný ako jednorúrový, teraz sa už musí stavať ako dvojrúrový, tak sa prerábajú papiere. Stavať sa malo cez PPP, nová vláda to zatiaľ stopla. Takže preto...
devil napísal:
aka moze byt kapacita 4pruhovej cesty I. triedy podla mna 20-30 tisic voz/24 hod. urcite. mozno aj viac.
Jarda napísal:Uvažuje se o silničním tunelu vedle železničního u Nazabudské Lúčky nebo má zůstat vedení I/18 tím zbytečným obloukem podle Váhu?
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 15 hostí.