Lenny napísal:Lenny napísal:Lermik napísal:Už jsou intenzity za rok 2005. Je to čím dál horší... http://www.ceskedalnice.cz/prilohy/intenzity_2005.jpg
Oproti roku 2000 je tam výtazný nárůset na D1, D5, D8, R46 a R48. Souvisí to se vstupem ČR do EU a zavedením mýtného v Rakousku a Německu.
Nárůst intenzity dopravy oproti roku 2000 na D1 je o cca 14 tisíc aut, u Prahy a Brna dokonce ještě větší, ale to je dáno výstavbou satelitů u Prahy a v případě Brna neexistencí VMO. Na D2 je o cca 8 tisíc. Na D5 je mezi Prahou a Plzní nárůst o cca 12 tisíc a mezi Plzní a Rozvadovem o 8-10 tisíc. Na D8 je nárůst o je největší nárůst mezi Prahou a MÚK Úžice o 12 tisíc, jinak je nárůst jen o 4-8 tisíc. Na D11 je nárůst dopravy o 6-8 tisíc vyjma úseku před Prahou. na R35 u Olomouce je nárůst o 8-12 tisíc, na R46 je nárůst o 8-12 tisíc, na I/48 (R48) je nárůst o 4-6 tisíc, u FM je nárůst o 16 tisíc, což je dáno příměstskou dopravou. Další výrazný nárůst byl na R52 a I/52 o 6 tisíc, na I/7 o 6 tisíc a na I/6 v Karlovarském kraji o 4-6 tisíc. Na ostatních silnicích je nárůst dopravy pouze o cca 0-2 tisíce aut za den.
Výrazná nárůst je především na trase D5+D1+D2. narůst je z části způsobem zavedením mýtného v Rakousku, což mělo za následek přesměrování tranzitu z Maďarska a Bálkánu do ČR, kde jsou poplatky za užití nižší.
Mapka intenzity dopravy v roce 2005
http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/0/14da61b ... ty2005.jpg
Mapka intenzity dopravy v roce 2000
http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/0/b89caa1 ... enzita.jpg
Podstatný nárůst vykazuje také I/37 Pardubice - Crudim: ze 14 tis. na 20-22 tis. Tam se tedy zřejmě stala chyba v odhadu nárůstu intenzity, že nyní budovaná přeložka Jesničánky – Medlešice se nestaví rovnou jako čtyřpruh.
pozn. Lenny: diskuze tykající se I/37 původně začala v topicu o Diaľnice v ČR - všeobecne
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=66&start=150