od devil » 19. Jan 2024 12:54
pobyty na staniciach sa zapocitali aj ked pausalne. vlaky vyssej kategorie ich maju menej a vyuzivaju tratovu rychlost v co najvacsej miere. akurat vsade nevieme presne kde sa co stavia kvoli pripadnemu znizeniu rychlosti, ale npr. pri trati 110 to vieme. a ked je niekde dlhodobe ponechane potr tak to treba brat ako bezny parameter...zial.
10 km/h robi aj na dlhej trati len par minut. rozdiel 30 km/h je uz kludne pol hodina. podla mna cesko je uz vyrazne inde, treba pozerat aj na tie dlzky a co vsetko maju pokryte, tych lepsich trati je viac. nase 110+130 je dokopy jedna dlha trat, separatne to dlhe trate nie su. navyse 110 je excentricka. na 130ke je zrazu potr a ide sa 10 km/h, takze dufame ze sa to co najskor odstrani a privrieme oci.... BA-BB sa vseobecne povazuje za pomalu trat, ked bude opravena nova bana aj tak to bude len mierne cez 80 km/h. madari pokial viem maju 140/160 po debrecin (cize ciastocne aj trat na szeged, lebo je tam subeh), len stale nie je adekvatne zabezpecovacie zariadenie.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...