Moderátor: Moderátori
Mawerick81 » 08. Sep 2023 06:55
V tomto prípade sa jedná o pridanie ľavého odbočovacieho pruhu pri mostíku ponad Dolinský potok pri Schaefller.
Zmena súvisí s tým,že nákladná vrátnica je zozadu fy Schaefller.
V dopravných špičkách to môže robiť problém
Odpoveď od administrátora D3 pre Európu
vladik67 » 08. Sep 2023 08:09
Takže nákladná vrátnica súkromnej firmy, ktorá od štátu ešte aj poberá dotácie na zamestnancov (lebo Slovensko je montážna dielna za takmer minimálnu mzdu) je viac ako bezpečnosť a plynulosť cestnej premávky a k tomu prispôsobenie infraštruktúry. Úžasne.
jarino » 10. Sep 2023 14:07
Privádzač má svoj význam, lebo pri križovatke v Radoli by mali značne klesnúť intenzity a hlavne, nebudú to tam držať autá, čo idú zo ZA do KNM.
Dopravný model predpokladá 8 tisícové intenzity na privádzači. Som zvedavý...
Podľa mňa už mal dávno stáť.
jarino » 10. Sep 2023 14:07
No neviem. Skôr mám pocit, že počet uchádzačov hlásiacich sa aj na dobre platené pozície je pomenej. Čo je dobré, lebo mzdy musia ísť hore.
Miro napísal:Mimochodom podľa výšky tých "stĺpov", medzi ktoré sa vkladajú segmenty PHS, to vyzerá na slovenský rekord výšky PHS (konkrétne som si to všimol pri KO).
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 4 hostí.