Moderátor: Moderátori
DrX napísal:Podla tejto logiky by sa nemalo stavat ani to ich tupe D1, lebo na zaciatku BA-Trnava figu pomohla pri ceste BA-KE!!!!!!
DrX napísal:Mna z toho UHP fakt klepne pepka. Vraj investicia sa nevyplati, lebo vlaky zo zvolena aj tak musia byt dizlove, a tak len menej ako polka bude elektricka. Tak ked je to jeden z prvych elektrifikovanych usekov, tak to tak proste musi byt, nie!?!?!?!?!
pa3ck napísal:Čo je za normálnych okolností dobrý nápad, len je otázka, či má tento región dostatočný počet obyvateľov na to, aby zaplnil elektrické jednotky v hodinovom takte.
Peter_CA napísal:DrX napísal:Mna z toho UHP fakt klepne pepka. Vraj investicia sa nevyplati, lebo vlaky zo zvolena aj tak musia byt dizlove, a tak len menej ako polka bude elektricka. Tak ked je to jeden z prvych elektrifikovanych usekov, tak to tak proste musi byt, nie!?!?!?!?!
By ma zaujímalo, odkiaľ vzali, že menej ako polovica, keď diaľková doprava má grafikon ako noty na bubon a regionálka by sa mohla preklopiť úplne, či?
VojtoTT napísal:neviete niekto, kedy je plánované ukončenie tejto elektrifikácie? Podľa posledného videa, už chýba len dokončiť druhu koľaj medzi Mokrancami a Cecejovcami...btw. podľa mňa je celkom škoda, že už sa nezrekonstruovali aj zastávky na trati
aquila napísal:to ma prekvapilo, preco zacali aj Cesi menit sustavu ? ja som bol v tom, ze ich to moc nepali a na koridoroch, resp reko usekoch s tym ani moc neuvazuju.
Postup přepínání včetně termínů je plánován ve směru od Přerova (2025) a od Jablunkova st. hr. (2032) až po ostravský uzel (2036), od Děčína st. hr. (2026) a od Kadaně-Prunéřova (2028) až po Vraňany (2035). Zpracování studií proveditelnosti
oblastí Olomoucko/Českotřebovsko a Nymbursko/Královéhradecko/Pardubicko právě probíhá, pro oblast Prahy a středních Čech se připravuje soutěž na zhotovitele. Nad rámec oblastních přepínacích studií jsou paralelně řešeny samostatné projekty vybraných traťových úseků. Vedle již zmíněné akce mezi Nedakonicemi a Říkovicemi jde o stavbu ze Střelné, respektive ze státní hranice se Slovenskem do Vsetína, kde se konverze předpokládá v letech 2025 až 2026. V rámci připravované celkové modernizace se přepnou postupně na střídavé napětí i tratě Praha-Radotín – Beroun a Děčín – Lysá nad Labem – Kolín s předpokládaným přepínáním ve směru od Děčína.
aquila napísal:to ma prekvapilo, preco zacali aj Cesi menit sustavu ? ja som bol v tom, ze ich to moc nepali a na koridoroch, resp reko usekoch s tym ani moc neuvazuju.
EmBe napísal:Dokonca aj Poliaci
RudoLM napísal:A neviete niekto ako plánujú napr Spišskonovoveske dvojičky lokomotívy rady 131 čo sú asi len 3kVdc jazdiť do CZ?
aquila napísal:EmBe: vdaka, wow, tomu sa povie strategia.ach jaj, skoda, ze sme sa rozdelili
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.