Moderátor: Moderátori
jarino napísal:Projektu už zrejme nič nebráni.
https://www.mfsr.sk/files/archiv/12/Hod ... 220713.pdf
Zaujímavosťou je požiadavka UHP súťažiť jednotlivé časti projektu zvlášť v rámci jedného VO.
pa3ck napísal:S potenciálnym predĺžením Zemplína sa už teda nepočíta? Keďže pri dĺžke 300 metrov to vychádza maximálne na súčasnú zostavu 11 osobných vozňov (+ autovozeň, ktorý nemusí stáť pri nástupišti)
MuelMI napísal:Prioritné by malo byť zvýšiť rýchlosť, kde sa dá na 140, keďže je to rovina a jazdia tam takmer výlučne diaľkové vlaky, aby sa skrátil čas
pa3ck napísal:Toľko k tomu hovorí vyhláška: https://www.zakonypreludi.sk/zz/2010-351#p10
Nemusí to byť nevyhnutne ETCS,ale ja ako laik neviem o tom, žeby bol niekde na Slovensku použitý autoblok s prenosom návestí cez koľajové obvody použitý na jednokoľajnej trati (a aj na dvojkoľajných sa pri modernizácií postupne nahrádza kombináciou automatické hradlo + ETCS)
MuelMI napísal:No, veď tomu sa mala venovať ťa štúdia, že či by to stálo za ten ušetrený čas a zatraktívnenie dopravy. ETCS netreba az od 160?
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 24 hostí.