jarino napísal:Decembrové fotky z obchvatu Wegierskej Górky.
https://wegorka-s1.pl/galeria/zdjecia-lotnicze.html
A video
https://www.youtube.com/watch?v=u_2IKrWAZ6E
Moderátor: Moderátori
jarino napísal:Decembrové fotky z obchvatu Wegierskej Górky.
https://wegorka-s1.pl/galeria/zdjecia-lotnicze.html
jarino napísal:Zas až také problémy to nebudú. A keby bola poriadna cesta 1. triedy (obchvaty, preložky atď.), tak žiaden problém by na veľmi dlhú dobu neexistoval.
Mali by sme postupovať ako Poliaci, t.j. zmluvné podmienky naprojektuj a stavaj. Nič nebránilo za Érseka takýmto spôsobom spustiť aspoň Ladomírová - Hunkovce... Keď sa mohli pozemky vykupovať pri Bátke, mohli sa aj pri Svidníku, keďže boli cca na rovnakej úrovni prípravy, chýbala iba vôľa. Zvyšok by bol na zhotoviteľovi. So zvyškom severnej R4 by to bolo horšie, ale aj to by sa dalo riešiť...
Aby som doplnil informácie vyššie, tak v prípade úseku S19 Iskrzynia (z węzłem) - Miejsce Piastowe (z węzłem) boli otvorené ponuky uchádzačov. Zmluva ešte podpísaná nebola.
1) konzocium na čele s Aldesa Polska - 365,074 mln zł,
2) Budimex – 392,429 mln zł,
3) Strabag – 400,462 mln zł,
4) konsorcjum Metrostav Polska – 424,584 mln zł,
5) konsorcjum Mostostal Warszawa – 440,034 mln zł,
6) Kolin Insaat Turizm Sanayi Ve Ticaret – 444,189 mln zł,
7) konsorcjum Mirbud i Kobylarnia – 448,230 mln zł
Mota Engil – 452,564 mln zł.
9) Polaqua – 456,745 mln zł,
10) konsorcjum na czele z firmą Polbud-Pomorze – 461,051 mln zł
11) PTU Intercor – 503,485 mln zł.
Predpokladaná hodnota zákazky bola 580 miliónov zlotých, v prepočte 127 mil. eur. Najnižšia ponuka je cca 80 mil. eur, čo je 63% z predpokladanej ceny...
Úsek má dĺžku 10,3 km, takže náklady sú 7,76 mil. eur za kilometer.
Projekt obsahuje dve križovatky a "9 mostów, 3 wiadukty w ciągu trasy głównej, 4 wiaduktów w ciągu dróg poprzecznych, 3 dedykowane przejścia dla zwierząt, 3 przepusty pod trasą główną".
Vizualizácia: https://www.youtube.com/watch?v=9nKeF5Ytby0
V prípade S19 Miejsce Piastowe (bez węzła) – Dukla (z węzłem) boli ponuky nasledovné:
1) Strabag - 478,907 mln zł
2) Budimex – 486,437 mln zł,
3) Polaqua – 508,005 mln zł,
4) Kolin Insaat Turizm Sanayi Ve Ticaret – 524,668 mln zł,
5) konsorcjum firm Mostostal Warszawa i Acciona Construccion – 546,447 mln zł,
6) konsorcjum firm Metrostav – 554,375 mln zł,
7) Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor – 568,014 mln zł
Mota Engil Central Europe – 573,515 mln zł.
9) Mirbud i Kobylarnia – 586,710 mln zł
Predpokladaná hodnota zákazky bola 705 miliónov zlotých, v prepočte 154,36 mil. eur. Najnižšia ponuka je cca 105 mil. eur, čo je 68% z predpokladanej ceny...
Úsek má dĺžku 10,1 km, takže náklady sú 10,4 mil. eur za kilometer.
Projekt obsahuje "trzy estakady, pięć wiaduktów, sześć mostów, przejście górne dla dużych zwierząt, dwa przejścia dolne dla średnich zwierząt, przejście dolne dla małych zwierząt, dwa przepusty). Droga zostanie wyposażona w urządzenia BRD oraz ochrony środowiska".
Vizualizácia: https://www.youtube.com/watch?v=0IcL6UWUWzc
jarino napísal:Zaujímavé, že pomerne náročný projekt v plnom profile ide v Poľsku za 16-19 mil. eur / km.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 6 hostí.