Moderátor: Moderátori
devil napísal:akoked bude D1 tak uz ine dialnice netreba. zilinske myslenie v praxi.
Niečo z diskusie:rastislav5 napísal:Info je z madarskeho fora, kde o tychto vysokych cenach intenzivne diskutuju: https://www.skyscrapercity.com/threads/ ... -176262776
Aladár odpovedá na Petrovu otázku "Na prvom úseku nie je ani tunel. Čo zvyšuje cenu, veď je to samo osebe rekord 7,4 mld. Ft za 1 km?":Aladár napísal:Szerintem, a "járulékos" útfelújítás:Péter601 napísal:Az első szakaszon még alagút sincsen. Ott mi dobja meg a költségeket, mert már magában ez is rekord 7,4 milliárd Ft/km ár?
• 16 900 m hosszú 2x2 sávos autóút építése leállósáv nélkül, fizikai elválasztó sávval, 20,00 m-es koronaszélességgel,
• 10 497 m országos közúti korrekció és új nyomvonalon vezetett út,
Ešte dobre, t. j., že sa má cesta stavať úsporne, bude sa stavať v korunovej šírke 20 m a preto to takto lacno obídeme...MasterPG napísal:Még jó hogy spórolós, 20 m-es koronaszélességgel épül az út, és így megússzuk ilyen olcsón...
Szerintem tőlem még sosem olvashattatok árak miatti méltatlankodást, de most ez az idő is eljött... 344 MD? Aladár, remélem így már bele kellene férnie a büdzsébe annak a rendes lóhere csomópontnak az M1-nél, amiről pár hónapja beszéltünk
Koncom apríla budú v Maďarsku parlamentné voľby, nem? 1698zvR7 napísal:Tram-Train od dnes spustený pre verejnosť ...do apríla bezplatne
https://magyarepitok.hu/vasutfejlesztes ... ged-kozott
https://www.mavcsoport.hu/mav/elindult- ... tvillamosa
Niečo z diskusie:rastislav5 napísal:Info je z madarskeho fora, kde o tychto vysokych cenach intenzivne diskutuju: https://www.skyscrapercity.com/threads/ ... -176262776
Aladár odpovedá na Petrovu otázku "Na prvom úseku nie je ani tunel. Čo zvyšuje cenu, veď je to samo osebe rekord 7,4 mld. Ft za 1 km?":Aladár napísal:Szerintem, a "járulékos" útfelújítás:Péter601 napísal:Az első szakaszon még alagút sincsen. Ott mi dobja meg a költségeket, mert már magában ez is rekord 7,4 milliárd Ft/km ár?
• 16 900 m hosszú 2x2 sávos autóút építése leállósáv nélkül, fizikai elválasztó sávval, 20,00 m-es koronaszélességgel,
• 10 497 m országos közúti korrekció és új nyomvonalon vezetett út,
Ešte dobre, že sa má cesta stavať úsporne, t. j. bude sa stavať v korunovej šírke 20 m a preto to takto lacno obídeme...MasterPG napísal:Még jó hogy spórolós, 20 m-es koronaszélességgel épül az út, és így megússzuk ilyen olcsón...
Szerintem tőlem még sosem olvashattatok árak miatti méltatlankodást, de most ez az idő is eljött... 344 MD? Aladár, remélem így már bele kellene férnie a büdzsébe annak a rendes lóhere csomópontnak az M1-nél, amiről pár hónapja beszéltünk
Koncom apríla budú v Maďarsku parlamentné voľby, nem? 1698zvR7 napísal:Tram-Train od dnes spustený pre verejnosť ...do apríla bezplatne
https://magyarepitok.hu/vasutfejlesztes ... ged-kozott
https://www.mavcsoport.hu/mav/elindult- ... tvillamosa
Laická otázka:
Opísaná smerovo oddelená cesta s korunovou šírkou 20,00 m bez odstavných pruhov, by u nás zodpovedala akej kategórii D/RC? Ďakujem.
devil napísal:este ma napadlo ci tieto ceny nie su ciastocne odrazom zdrazovania materialov. ked ano mame sa naco "tesit" ak nahodou bude vyhlaseny nejaky tender. ale v tej debate sa spomina aj nejaka korekcia v dlzke vyse 10 km ciest navyse. to je celkom dost na takyto usek.
https://www.asb.sk/biznis/stavebne-podn ... prekvapeny
zvR7 napísal:devil napísal:este ma napadlo ci tieto ceny nie su ciastocne odrazom zdrazovania materialov. ked ano mame sa naco "tesit" ak nahodou bude vyhlaseny nejaky tender. ale v tej debate sa spomina aj nejaka korekcia v dlzke vyse 10 km ciest navyse. to je celkom dost na takyto usek.
https://www.asb.sk/biznis/stavebne-podn ... prekvapeny
ešte to môže stopnúť vláda...uvidíme
každopádne si tam určite zarátali pre istotu (a veľkú neistotu) vysokú infláciu na budúce roky, čo je veľké riziko oproti minulým kľudným obdobím
určite to bude zaujímavé porovnanie voči SK ak vôbec u nás vyhlásia a uzavrú nejaký tender v 2022
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 8 hostí.