od jarino » 21. Mar 2021 10:35
Predmet zákazky by mal byť financovaný:
Sekcia A z fondu Európskej únie v rámci Nástroja na prepájanie Európy (CEF) a zo štátneho rozpočtu,
Sekcia B z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra 2014 – 2020, Prioritná os 1 – Železničná infraštruktúra (TEN-T CORE) a obnova mobilných prostriedkov a zo štátneho rozpočtu.
Miesto uskutočnenia stavebných prác je:
Traťový úsek Čadca – štátna hranica ČR/SR - Začiatok stavby sa viaže na sžkm 281,598 (nžkm 279,435) a koniec stavby je v sžkm 286,535 (nžkm 284,339).
Termín ukončenia stavebných prác a uvedenie do prevádzky:
Dielo do 25 mesiacov od odovzdania prvého staveniska.
Odovzdanie prvého staveniska týkajúceho sa Sekcie A a odovzdanie prvého staveniska týkajúceho sa Sekcie B sa uskutoční súčasne.
Lehota viazanosti ponúk uplynie dňom 05.05.2022.
Predpokladaná hodnota zákazky je 80 109 125,33 EUR.
Sekciu A časť sumy vo výške 49 278 896,40 EUR
Sekciu B časť sumy vo výške 30 830 228,93 EUR.
Lehota na predkladanie ponúk uplynie dňa: 05.05.2021 (streda) o 08.30 hodine.
V tejto reverznej verejnej súťaži sa postupuje v zmysle § 66 ods. 7 ZVO (tzv. „reverzná súťaž“). Verejný obstarávateľ rozhodol, že po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk podľa bodu 23. týchto súťažných podkladov a zostavení poradia predložených ponúk, sa uskutoční vyhodnotenie ponuky uchádzača umiestneného na prvom mieste v poradí podľa § 53 ZVO a následne vyhodnotenie splnenia podmienok účasti u tohto uchádzača podľa § 40 ZVO.
Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena.
Celková dĺžka traťového úseku pred modernizáciou je 4,937 km, po modernizácii 4,904 km. Začiatok stavby sa viaže na sžkm 281,598 (nžkm 279,435) a koniec stavby je v sžkm 286,535 (nžkm 284,339).
Traťové úseky a hlavné staničné koľaje sú navrhnuté na traťovú rýchlosť 120 km/hod (110 km/hod) na dĺžke 4,904 km.
Výhľadové rýchlosti u jednotlivých kategórií vlakov:
Ex, EN, R - 120 km/hod
Os - 120 km/hod
Nex - 120 km/hod
Pn, Rv - 90 km/hod
Mn, Pv - 60 km/hod
Mostné stavby
Staré železničné mosty – prestavba: 3
Nové železničné mosty: 2
Zrušené železničné mosty: 2
Cestné mosty nové: 1
Iné konštrukcie (oporné múry, steny, vane, podchytávanie atď.): 5
Mimoúrovňové kríženia nové
A) lávky: 1
B) kríženie s vodnými tokmi: 9 lokalít
Protihlukové steny
Absorbčné (pohltivé) so súčiniteľom pohltivosti α ≥ 0,7; v dĺžke 4 142 m
Traťová rýchlosť v celom úseku bude zvýšená na 120 km/h, zábrzdná vzdialenosť 1000 m a pre vlaky s naklápacími súpravami vybavenými vozidlovou časťou ETCS do 160 km/h, zábrzdná vzdialenosť 1500 m.
Rýchlosťou nad 120 km/h bude možné jazdiť až po aktivácii systému ETCS L2 v celom modernizovanom úseku trate št. hr. ČR/SR – Čadca.
Návrhová rýchlosť takmer v celom úseku UČS 08 v traťových koľajach je 120 km.h-1. Minimálny polomer smerového oblúka je r=700 m s prevýšením p=113 mm a maximálnym nedostatkom prevýšenia I=91 mm. V oblúku č.7 v koľaji č.1 a v oblúku č.5 v koľaji č.2 bola rozhodnutím GR ŽSR znížená rýchlosť na v=110 km.h-1 v dôsledku zmeny normy STN 73 6360-1
Od začiatku UČS 08 je železničná trať vedená v úrovni jestvujúceho telesa, postupne prechádza do mierneho násypu, pokračuje odrezom až zárezom. V preložke od nžkm 280,900 je teleso striedavo vedené v záreze a násype. Preložka železničnej trate, kde bude umiestnená zastávka Svrčinovec, sa nachádza v obojsmernom záreze hĺbky 10 m. Od nžkm 282,300 – koniec preložky je teleso vedené v pôvodnej osi v odreze. Od nžkm 283,080 do nžkm 283,550 je trať opäť v preložke, pričom sa zarezáva do strmého svahu. Ďalej trať prechádza do vysokého násypu až odrezu na konci UČS 08.
Vyžadujú sa nasledujúce stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky:
- uskutočnenie aspoň jednej zákazky, predmetom ktorej boli stavebné práce v minimálnej hodnote 20 000 000 EUR bez DPH,
- uskutočnenie aspoň jednej zákazky, ktorej predmetom boli stavebné práce na trakčnom vedení pre rýchlosť minimálne 120 km/h za viac ako 700 000 EUR bez DPH,
- uskutočnenie aspoň jednej zákazky, ktorej predmetom boli stavebné práce na traťových zabezpečovacích zariadeniach pre rýchlosť minimálne 120 km/h za viac ako 400 000 EUR bez DPH,
- uskutočnenie aspoň jednej zákazky, ktorej predmetom boli stavebné práce na výstavbe mosta s minimálnou dĺžkou 30 metrov a
- uskutočnenie aspoň jednej zákazky, ktorej predmetom boli stavebné práce realizované podľa zmluvných podmienok, ktoré sú založené na medzinárodne uznávaných podmienkach, napr. FIDIC, EBRD, EIB alebo Svetovej banky.