Moderátor: Moderátori
JoHnZ napísal:Teraz ma napadlo jedno ... novšie mašiny majú vlakový zabezpečovať LS90, alebo HMH MIREL VZ1, ktorý pri pokuse rušňovodiča prejsť červenú okamžite strhne rýchlobrzdu ... prečo by sme neuzákonili nejaký mikrovlnný haluz, ktorý by po priblížení vozidla na 8m k spadnutému priecestiu auto zabrzdil ...
JoHnZ napísal:Dy:
Diretissima, najmodernejší taliansky koridor pre konvenčnú dopravu s rýchlosťami 160-200km/h a najmodernejším zabezpečovacím zariadením, to naozaj nie je zastaralá infraštruktúra, tým priecestím očividne hýbal počítač ...
JoHnZ napísal:A ozaj, myslíš si, že u nás na koridore nebudú priecestia? Už máme koridorové priecestia 2, bude tretie ... a jak na patvoru, všetky sú v blízkosti staníc ...
JoHnZ napísal:No jedno je to o ktorom hovoriíš a druheje na modernizovanom úseku trate Bratislava - Kúty, kdesi pri Malackách (za pána mi na rozum nevie prísť, ako sa to tam volá), hneď pri zastávke ...
JoHnZ napísal:1. To sa robi. Pouzivaju sa na to take sajnove gumokovove vlozky, po ktorych sa da ist s kludom 60
Dy napísal:závory, stačia aj "polovičné"
tomas1 napísal:Dy napísal:závory, stačia aj "polovičné"
- podľa mňa je križovanie železnice a cesty z princípu veľmi nebezpečné, preto treba čo najviac využívať mimoúrovňové križovania a kde sa nedá tak treba maximálnu blbovzdornosť, preto si myslím že polovičné nestačia...
Dy napísal:Buďme však praktický realisti, jednoducho zabezpečiť viac ako 2 300 železničných priecestí formou MÚK je nemožné a aj zbytočné, lebo zase hrozí prípadný pád na vlak ...
JoHnZ napísal:Najlepšie by bolo ruské železničné priecestie. Neviem, či ste to videli, ale je to taká sústava závor, panelov a zátarasov, ktorá sa vysunie pričom v smere od trate sa potom jakžtakž dá prejsť, ale na trať by ste sa tam nedostali ani s T-72 ... to je možno najefektívnejšie riešenie ...
Dy napísal:Buďme však praktický realisti, jednoducho zabezpečiť viac ako 2 300 železničných priecestí formou MÚK je nemožné a aj zbytočné, lebo zase hrozí prípadný pád na vlak ...
JoHnZ napísal:Čavo (a aj ostatní): To priecestie, čo malo aj protitankový zátaras a taký zapadací oceľový blok, aby sa poňom dalo prejsť v smere od trate som nenašiel, ale našiel som jedno také "odľahčené" (ale u nás by bohato stačilo, každý borec by rozmyslel, či tam vleze) iba so záporovými plechmi ...
http://www.railfaneurope.net/pix/ru/misc/01_207.jpg
Povšimnite si tých zdvihnutých vecí dole pod závorou ... tomuto ja vravím "sovietske riešenie" ...
JoHnZ napísal:Dy: Ja som hovoril niečo o tom, že tam závory nie sú? Závory (polovičné) tu plnia najmä informačnú úlohu o tom, že je zavreté, lebo tie plechy by si nemusel niekto všinmúť ... takisto si tam všimni aj blikač a výstražný zvonec ... ako aj kameru, ktorou sa údržba pozerá na to, či tie plechy nejaký borec nezaprel v otvorenej polohe ...
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 8 hostí.