Neviem, či toto priecestie je gordickym uzlom problémov v Bytcici. Ak má pamäť neklame, tak je zákaz odbocenia vlavo don aj z neho. A pravé odbočky nerobia pruser, to robia zastávky BUS bez zalivcekov v tejto časti.
Gordicky uzol sice nie, ale je to jeden z mnohych problemov v tejto casti. Zakazy odbocenia sice su, ale nejak extremne sa nedodrzuju. Dokonca sa ludia medzi sebou este pustaju, cim nielen spomaluju hlavny tah ale umelo vytvaraju kolizne situacie. A uplne zbytocne.
Takže po dokončení bypassu na Solinkách a ostatných prácach súvisiacich s odvodnením pod mostom privádzača prišla prvá skúška v podobe lejakov. Bohužiaľ dopadlo to presne tak ako mnohí upozorňovali, teda zaplavením podjazdu, čim sa celý úsek stal neprejazdným. Presvedčte sa sami: https://www.zilinak.sk/prispevky/17544/ ... u-3-stupna
Dovolím si povedať že takto je vo všetkých podjazdoch na Slovensku, t.j. nie je to nič ojedinelé. 99,9% času počas roka problém nie je. Máme ďaleko vážnejšie problém aj podjazdy.
Zrejme to púšťajú najmä cez týždeň kvôli kamiónovej doprave, ktorá tam stále predvádza kaskadérske kúsky. Aj teraz naposledy, čo som tade išiel manévroval tam z D1 na D3 kamión, zalomený do tvaru písmena "L", keď sa na poslednú chvíľu snažil zmestiť popred tlmiče na rozvetvení diaľnice a bez cúvania.
„To nemôže byť, lebo keď v Mýtnej bola dostatočná premávka, tak ja si myslím, že tá istá frekvencia je aj pri Pincinej.“ tvrdí starostka.
Hlavne to značenie pruhov nie je zo smerových tabulí vôbec jasné, namiesto svietiacej 80tky by sa mali odborníci zamyslieť nad správnym vyrozumením vodičov o spôsobe odbočenia a radení. Ja tu 80tku tiež ignorujem, je absolútne neopodstatnená. Pokiaľ sa jej majú držať kamionisti, tak tam má byť dodatková tabuľka. Hustota premávky tam nie ej nijak enormná, nehovoriac o tom, že opačný smer nemá žiadne obmedzenia. Asi niekto spravil kdesi chybu, nie?
Je to tam vyznacene ako keby uz D1 bola hotova. Malo by tam byt jasne uvedne ZA, CA, KE, Polsko vpravo a ZA Juh vlavo. 80-tku tiez ignorujem, je to blbost.
Na D4 je tiež finálne dopravné značenie - výjazd Žilina, Bratislava V prípade križovatky Žilina mali počítať s uzávierkami tunelov, t.j. že treba meniť smer min. pre Prešov/Košice. Na to už peniaze nezostali, hlavne že tam išlo za desiatky tatroviek asfaltu.
v tomto som už celkom zdatný pesimista. hlavne keď vidím posledne postavené privádzače. či už kvôli ich zbytočnosti (do každej paže) alebo ich absolútnu nelogickosť (napr. privadzač v LE). neviem, čo by sa muselo stať, aby tu prekreslili danú cestu na niečo "normálne"...
Chodím teraz po tomto úseku dennodenne, ale teda musím subjektívne povedať, že kvalita diaľnice je na úrovni vybývanej tridsaťročnej cesty. Mostné uzávery v Slovenskom štýle s prepadnutou prechodovou doskou, rovinatosť vozovky na mostoch i mimo je otrasná. Pri pomerne ostrých oblúkoch je v zimnom období diaľnica doslova nebezpečná, keď vozidlo dostáva počas jazdy bočné nárazy, ktoré môžu zhoršiť jeho stabilitu (riziko šmyku). Odporúčal by som prerobiť.
Minulý rok celé leto robili most I/11 Krásno nad Kysucou (01.06-18.10.2020). Kolóny neskutočné. Kvalita práce??
Keď si šiel 90km/hod tak auto tak vyskočilo, že až letelo vo vzduchu, mostné závery po roku horšie ako pôvodné x-ročné! Niekedy urobia z horšieho stavu ešte horší