sendvo napísal:tak tu mas priklad zo styroch na tri
najprv zbiehanie a potom odbocovaci: https://www.google.at/maps/@47.957674,1 ... 312!8i6656
na druhej strane najprv zbiehanie a potom rozsirenie laveho na styri: https://www.google.at/maps/@47.9546214, ... 384!8i8192
zasa si nefandime ze na senec bude odbocovat nejake obrovske kvantum aut ze by tam trebalo suvisly odbocovaci pruh. hlavny prud aut bude rovno po D1.
ale ved ja netvrdim ze nieco taketo neexistuje, iba hovorim ze mi pride nezmyselne menit pocet pruhov v strede medzi dvomi MUK vzdialenymi 3km...rovnako netvrdim ze v SC alebo v blatnom bude schadzat z dialnice nejake zasadne mnozstvo aut, nefabuluj
ked uz vymysleli ten nezmysel s 4+4 tak znizit pocet pruhov mali bud v MUK senec alebo MUK blatne, nie medzi nimi, kazdopadne za mna mala byt cela dialnica 3+3 a nebol by problem
Čavo napísal: Ale ten pruh sa stratí na ľavej strane. s tým nič kamióny a prichádzajúce autá na diaľnicu nemajú. Teda ak majú aspoň trochu chochmesu a nebudú rušiť pravý pruh ako na iných miestach na Slovensku.
ja rozumiem kde sa ten pruh strati, ale este raz si to predstav:
1) MUK SC - pripajaju sa auta na dialnicu, ktore sa musia zaradit medzi kamiony v pravom pruhu -> uhybanie kamionov, brzdenie, nasledne preradovanie aut medzi pruhmi
2) kilometer dalej - auta z uplne laveho pruhu sa musia zaradit o pruh doprava -> to iste ako hore uhybanie a brzdenie aut v lavych dvoch az troch pruhoch
3) dalsi kilometer dalej - dalsie brzdenie a preradovanie aut medzi dvomi pravymi pruhmi aby sa vsetci co chcu odbocit z dialnice dostali do praveho pruhu
mne to pride ako uplne zbytocne chaoticke, to je cele