je to spravne tvrdenie, pretoze potrebnejsi neznamena ze je vyslovene potrebny.Tak potom tvrdenie "obchvat ZV je pottebnejší ako Višňové" je nesprávne, keďže ZV by zatiaľ stačilo upgradnutie na úroveň ZA. Tieto debaty o riešení uzla ZA sú už dávno zbytočne, stavia sa D1 a musíme sa s tým (bohužiaľ) zmieriť. Samozrejme, doprajem aj Zvolenu obchvat, len, a tu sa opäť vraciam na začiatok, porovnával som ho s Kriváň-Mytna, Mytna-Tomasovce a Soroškou, lebo tak to porovnával novinár v článku a tvrdil, že "Ersek politický uprednostnil dane úseky pred obchvatom ZV", čo som považoval za zavádzajúce.
je jedno ci sa stavia. zle riesenie treba vytknut aj keby sa to uz islo otvarat. mal by tam byt umiestneny nejaky pamatnik megalomanie na dobre viditelnom mieste. a ZA uzol nebude vyrieseny kvoli smeru CA-MT a kvoli dostupnosti KII a dalsim zavodom takze komplexe riesenie vlastne nie je komlexne. ale v tomto pripade to ma byt podobne ako PO...ked sa vybrala dialnica tak ziadne dalsie cesty, prelozky a pod.