Moderátor: Moderátori
momentalne je to pre OA 3:44 resp. 3:43 cize zarovnako ale 130-140 km viac po D1. ked je D1/M1 plna tak zrejme je to aj pomalsie. tranzit je nejaka cast z tych 4.000 aut pri h. stubni to jereferencna hodnota a nie vjazd do MT a okolitych fabrik. na intenzitach maloco zmeni dokoncenie visnoveho, D3 ci S1. mozno pribudne par aut takze aj do buducnosti to bude jeden z najmenej vytazenych koridorov.Martinu sa po dokonceni Visnoveho bude tazsie dychat, lebo momentalne je to zo Ziliny do Budapesti rychlejsie po D1, ale po dokonceni Visnoveho to bude cez Kremnicu.
devil napísal:rastislav5 skus sa radsej zamysliet aku hodnotu maju tvoje nazory na ktore samozrejme mas pravoo a tiez tvoje tvrdenia ktore pises ako fakty a nie vzdy sedia (co uz je problem). a ano nemoze byt rec je aj vyjadrenie ze sa to nema stavat a nieze sa o tom nemoze diskutovat. namiesto toho aby si zase riesil mna skus zacat sebou....
.
uvidime co bude v konkretnom navrhu, dovtedy im treba dat cas ale nie je mozne sa na jednej strane plakat ze nasli na stole malo projektov a potom plakat ze sa pripravuje vela veci.Ak si prečítaš pozornejšie priority MDaR SR, tak je tam všetko aj to s presunutím dopravy, ale aj to, že sa môžu priority meniť podľa aktuálnych situácii.
Pozrieme sa nie len na Hornú Štubňu, ale minimálne aj na Šturec a Vyšehradné
na toto odpoviem trochu inac. ked podla Tvojho nazoru regionalne rozdiely su normalne tak mozno aj kolony cpckarov su normalne lebo budu motivovat rozvijat hromadnu dopravu. inac povedane nadradena dopravna infrastruktura nie je v prvom rade na dochadzanie do prace. nepochopenie tohto faktu je takisto to v com sme stale velmi pozadu.A to ešte do diskusie môže vstúpiť fakt, že veľa ľudí zo stredného a horného Turca dochádza do práce do priemyselnej zóny medzi MT a Sučanmi. A tí by tiež sa presunuli na R3.
devil napísal:v zasade som sa ozval kvoli doslova blbosti od ktorej sa teraz vsemozne snazis odputat pozornost a to ze vraj "ale Martinu sa po dokonceni Visnoveho bude tazsie dychat, lebo momentalne je to zo Ziliny do Budapesti rychlejsie po D1, ale po dokonceni Visnoveho to bude cez Kremnicu"
devil napísal:tak poprve kolko aut denne jazdi zo ZA alebo aj od kysuc do budapesti.
devil napísal:to hlasovanie nema prakticky ziadnu vahu ked hlasoval zlomok clenov fora. myslim ze tych par ludi v skutocnosti hlasovalo o mojich nazoroch a nie o moderatorovi ale to nie je podstatne lebo nizka ucast na tom hlasovani praveze vyvracia to co pises. npr. na platne referendum v state potrebujes nadpolovicnu ucast volicov a na jeho vyhlasenie 300k podpisov co je okolo 7% opravnenych volit. tych 69 hlasov je asi 3% z 2091 pouzivatelov a tych 48 hlasov proti mne su asi 2% pouzivatelov. takze tych 70% je klasicke rastislav5 prekrucanie faktov.
noze kolko aut z toho "ohromneho" poctu 2.500 aut na sturci pojde dalej ako MT ? a to vysehradne stale nechapem...akoze auta od n. pravda ci prievidze pojdu do ZA cez martinsky obchvat ?To: devil ... LoL To sú aké argumentačné premety... Čiže keď pôjde auto cez Šturec do Žiliny, tak nepôjde po R3 okolo MT ale pôjde cez mesto, lebo do Zvolena je to z Teplíc kratšie cez Kremnicu.
to ze sliezske vojvodstvo je velke a husto zaludnene nie je dokaz ze jazdi vela aut do budapesti.Cez Zilinu do Budapesti nejazdia len Zilincania a Kysucania, ale aj mnoho vozidiel smerujucich z Polska, ved Svrcinovec/Skalite je a este dlho bude jediny dialnicny hranicny priechod s Polskom, prilahle Sliezske vojvodstvo ma najvacsiu hustotu spomedzi vsetkych vojvodstiev a poctom obyvatelov sa takmer vyrovna celemu Slovensku.
tvoja teoria zase stoji na suvislych dopravnych tokov desiatky az stovky km ktore vobec nie su nicim podlozene. len kysuckom novom meste je fabrika s 5.000 ludmi, samotna zilina s uradmi skolami obdodmi. vacsina aut z toho mas na kysuciach nepojde ani len po MT nieto este za nim.V sucasnosti existuje na ceste z tohto vojvodstva na juh vela spomaleni sposobenych chybajucimi dialnicnymi usekmi ako napr. Wegierska Gorka, Cadca-Svrcinovec ci krizovatka pri Kysuckom Novom Meste/privadzac, ktore by mali byt dokoncene este pred Visnovym a samozrejme samotne Visnove. Zapchy tvoriace sa na tychto bodoch v sucasnosti reguluju a splostuju mnozstvo aut smerujucich z Polska na juh. Ked tieto spomalenia na trase zmiznu, zapchy sa presunu na dalsie uzke miesto, ktorym su semafory v Martine pri obchodnych centrach resp. v centre mesta a tiez semafor v Kostanoch nad Turcom.
Ze je to v sucasnosti zo Ziliny do Budapesti rychlejsie po D1 je fakt. Je to sice viac kilometrov, ale ked je alebo hrozi pod Strecnom zapcha, vodici ju radsej obidu. Nehovorim, ze vsetci, ale ked bude hotove Visnove, nebude mat dovod to obchadzat nikto, lebo to bude aj rychlejsie ako po D1.
ani pri referende sa nehladi ze jeho predmet niekoho zaujima alebo nie. a tam mas dokonca ustavne pravo a tu 2091 uzivatelov sa ZAREGISTROVALO. je jedno ci prispievaju staci ze sem chodia len citat. takych je strasne vela. ze ich nepovazujes za plnohodnotnych clenov je zase len tvoj nazor nic viac. anketa vznikla preto lebo moje nazory sa niekomu nepacia a ich mentalita a ego nevie zniest ze niekto ako ja je moderator.Nie je prekrucanie faktov, ze z 2091 pouzivatelov fora cca 800 neprispelo ani raz a cca 300 len raz, takze kto moze od nich ocakavat hlasovanie v ankete? Podobne ako pouzivatelia figuruju viaceri ako napr. kaviarista, kanky ci sezbrzni, ktori toto forum nenavstivili uz mnoho rokov a mozno uz ani neziju, tak kto od nich moze ocakavat hlasovanie? Je preto nerealne ocakavat nadpolovicnu ucast volicov a samozrejme takouto optikou si uplne bezproblemovy moderator. Miesto spochybnovania ankety by si sa ale mal zamysliet nad tym, preco taka anketa vobec vznikla a minimalne nevyzyvat inych, aby zacali u seba, ked ty To nedokazes.
devil napísal:a to vysehradne stale nechapem...akoze auta od n. pravda ci prievidze pojdu do ZA cez martinsky obchvat ?
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.