Moderátor: Moderátori
devil napísal:a uz sa opakujem ale pekny priklad je pri NR na zjazdoch z R1. fungujuca KO smerom na LV a problematicka T krizovatka smerom na SA.
niekde su niekde nie su. cez KO sa neda len tak prefrcat bez ubrania rychlosti a preradenia (evidentne je to "problem").Ja sa tiež zopakujem a dám ti ešte krajší príklad. I/50 zo Starého Hrozenkova do Slavkova u Brna. Schválne, koľko kruhových objazdov na všetkých nových preložkách a obchvatoch na nej nájdeš? Odpoveď: 0,0,00 (slovom: nula celá nula celá nula nula nič)
devil napísal:niekde su niekde nie su. cez KO sa neda len tak prefrcat bez ubrania rychlosti a preradenia (evidentne je to "problem").Ja sa tiež zopakujem a dám ti ešte krajší príklad. I/50 zo Starého Hrozenkova do Slavkova u Brna. Schválne, koľko kruhových objazdov na všetkých nových preložkách a obchvatoch na nej nájdeš? Odpoveď: 0,0,00 (slovom: nula celá nula celá nula nula nič)
tu sa ale bavime o obchvate SB kde bude mozno 5.000 aut. neviem si predstavit zeby 5.000 aut bol problem na KO. mozu byt vsade MUK len potom budeme stavat vlastne vsade poloprofily RC - to co tu vsetci kritizuju (zle, zle rychlostne cesty )
pa3ck napísal:Z Vranova cez Bidovce, z Bardejova a Svidníka cez Ľubotín a problém je vyriešený
pa3ck napísal:A včera to na vjazde do Prešova vyzeralo takto: https://www.facebook.com/groups/3639501 ... 963226483/
Som zvedavý, o koľko stúpnu intenzity na diaľnici Prešov-Bidovce A bolo by dobré seriózne plánovať R4 až po Lipníky...
Yoggy52 napísal:V presove pohoda, lebo vsetci stoja pred presovom.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 44 hostí.