a vy preco porovnavate povazie s gemerom ...aby sever vysiel lepsie (??) a preco si neprotestoval ked Jano1 napisal ze hybe-vazec ...sa stavalo pre vychodne Slovensko a nie pre vysoke intenzity a teda preco sa nestavala R2 ktora tiez pomaha vychodnemu Sk....že neustále manipuluješ číslami a faktami. hustova premávky smerom od Bratislavy klesá a je to jedno o aký smer sa jedná, tak prečo porovnávať úsek 300 a 200km od BA? aby vyšiel juh lepšie?
jasne som preukazal:
- v 90 rokoch boli vo vseobecnosti mierne rozdiely intenzity sever/juh smerom na vychod, aj ked Jano1 manipulativne vytiahol lokalne intenzity v meste oproti intenzitam mimo mesta na juhu
- na oboch tahoch boli aj bodove zavady
- napriek tomu investovalo sa vyrazne viac na severe, a napriek zbrzdeniu vystavby za dzurindu sa vacsina rozostavanych meciarovych dialnic sprevadzkovala o niekolko rokov skor ako neskor rozbehnute useky na juhu, najviac uz v roku 2000.
- nebrali sa do uvahy parametre I/61 islo o suvislu vystavbu s planom pokracovat (prieskumna stolna visnove), pritom neexistovali ziadne hodnoty za peniaze
- toto malo vyrazny vplyv na intenzity najma obrovsky skok na povazi v 2005 a 2010 a ovplynilo to aj okolitu cestnu siet, cim sa preukazalo ze suvisle dialnice po case znamenaju vyrazny narast intenzit, to iste sa potvrdilo pri R1 v 2015, takze sa to potvrdi aj na casti R2 ak bude dokonceny suvisly dlhsi usek, podla dokoncenia ak nie v 2025 tak v 2030 urcite.
...a k D3 stale cakam na vymenovanie tych prietahov medzi brodnom a oscadnicou ktore brania rozsireniu I/11.