od Loe » 18. Okt 2019 09:24
"Sitá" sú dve. Najprv sú to kritériá pre obmedzenie počtu záujemcov:
Kritériá na vyhodnotenie podmienok účasti (spolu 100 percent) Váha kritéria
K1 Referencie Záujemcu: Stavebné práce - 40 bodov, Projektové práce - 40 bodov, Sprejazdnenie pred zmluvnou lehotou výstavby – 20 bodov, spolu max. 100 bodov v rámci K1, váha 30%
K2 Kvalita tímu odborníkov, spolu max. 100 bodov v rámci K2, váha 55%
K3 Kľúčové strojné vybavenie, spolu max. 100 bodov v rámci K3 váha 10%
K4 Environmentálne kritérium, spolu max. 100 bodov v rámci K4, 5%
NDS teda vyberie zo všetkých účastníkov užšiu skuinu účasntíkov pre účasť v súťažnom dialógu. Následne v súťažnom dialógu sa pru vyhodnotení ponúk bude postupovať podľa kritérií uvedených vyššie, v príspevku od eric987. Presnejšie v zmysle podkladov NDS vyzve najviac 4 záujemcov, ktorí splnili a preukázali podmienky účasti, na účasť na dialógu. Súčasne môže NDS vyzvať na účasť na dialógu aj nižší počet záujemcov, ktorí splnili podmienky účasti, pokiaľ podmienky účasti splnili menej ako 4 záujemcovia.
Tento súťažný dialóg sa vzťahuje v zmysle memoranda na úsek D1 Lietavská Lúčka – Dubná Skala vrátane tunela Višňové, pričom začiatok úseku je definovaný ako:
"začiatok úseku je v Lietavskej Lúčke v km diaľnice - 0,896 04, kde trasa úseku nadväzuje na úsek diaľnice D1 Hričovské Podhradie - Lietavská Lúčka."
Nuž nie som stavbár, ale údaj "km 0,896 04" je pre mňa nezrozumiteľný. NDS sa viac krát verejne vyjadrila, že vlastnú diaľnicu s tunelom chce súťažiť oddelene od križovatky, technológie tunela, odpočívadla a budovy správy a údržby diaľnice. Tu máme podklady práve k diaľnici s tunelom (memorandum špecifikcy hovorí ba o stavebnej časti, nie o technologickej časti), ostatné súťaže tak budú ešte iba nasledovať.