Cize podla Teba zalozili NDS kvoli prichodu KIA motors?
https://www.etrend.sk/ekonomika/dialnic ... -viac.html
Spätná úhrada nákladov z rozpočtu Kohézneho fondu na roky 2007 – 2013 sa zatiaľ javila ako jediné riešenie na financovanie diaľnice zo Sverepca do Považskej Bystrice a na modernizáciu železničnej trate medzi Žilinou a Krásnom nad Kysucou ešte v súčasnom programovom období (2004 – 2006).....Už teraz je totiž jasné, že štvrť miliardy eur v Kohéznom fonde určených pre sektor dopravy do roka 2006 na ich financovanie nepostačia....Pre Slovensko je momentálne dôležité, že ak komisia od svojho návrhu neodstúpi, budú sa musieť zdroje na výstavbu diaľnice pre Kórejčanov hľadať inde. „Do úvahy prichádza financovanie cez novovzniknutú Diaľničnú spoločnosť,“....
viewtopic.php?f=12&t=2120
HVB Bank sa ako líder konzorcia uchádzala o úverovanie Národnej diaľničnej spoločnosti na výstavbu diaľnic. V akom štádiu je tento úver?
‑ Ide o syndikovaný úver vo výške 15 miliárd korún. Zmluvu sme podpísali začiatkom septembra. Naša banka má v konzorciu úlohu vedúceho aranžéra. V súčasnosti sme v štádiu čerpania úveru, tento rok boli vyčerpané už zhruba štyri miliardy korún. Úver slúži najmä na financovanie úseku diaľnice medzi Považskou Bystricou a Žilinou. Je to absolútne najväčší úver, ktorý bol na Slovensku poskytnutý slovenskej spoločnosti. Výnimočný je aj dobou splatnosti ‑ osemnásť rokov a taktiež aj množstvom bánk, ktoré sme skoordinovali na jeho poskytnutie. Úroková sadzba bola stanovená ako BRIBOR + 0,58 % p. a. Úver bol poskytnutý bez štátnej záruky, nezapočítava sa do verejného dlhu, ktorého výška je dôležitá pre skoré prijatie euro meny.
obhajovať jedno rozhadzovanie druhým = komédia na druhú. v prípade KIA nebola veľká farbika široko ďaleko, no v prípade JLR sú v okruhu 100km 4 iné automobilky. obhájiteľné náklady na JLR by boli maximálne v PSK alebo KSK.
obhajca ziliny z lucenca sa ozval. nebola ? a co vtedajsia INA, VW v MT a dalsie v BY, MT az po celulozku v RK ? isteze to malo byt pri KE....hold madari si postavili dialnicu na rovine ktorej nedostavane blizsie naokolo nemohlo konkurovat...aj ked mozno ani dostavane blizsie naokolo by nemohlo.
Cize ked NR, BB mala desiatky km 4 prudoviek uz za socializmu a ZA,MT skoro nic, tak to bolo uplne v poriadku a samozrejme ako investicia sa to nerata, lebo nas to podla Teba nic nestalo?
okolo LM boli tiez "desiatky km" a to je tiez ZA kraj.