Verejné obstarávanie: Informatizácia mestskej hromadnej dopravy v Žiline
Predpokladaná hodnota zákazky spolu: 2 789 600,00 EUR bez DPH
Uchádzači, ktorí predložili ponuku na predmet zákazky v lehote na predkladanie ponúk:
R&G PLUS Sp. z o.o., Ul. Traugutta 7, 39-300 Mielec, Poľsko (úspešný uchádzač)
BUSE s.r.o., Masarykova 403/9, 678 01 Blansko, Česká republika
Etapy informatizácie MHD
Komplexná implementácia informatizácie mestskej hromadnej dopravy predstavuje
veľmi široký záber, preto je nutné ju rozdeliť do viacerých logicky rozdelených
etáp, ktoré budú na seba vzájomne časovo a technicky nadväzovať a to nasledovne:
1. modernizácia vozidlového a komunikačného systému,
2. modernizácia dispečerského riadenia,
3. elektronické zastávkové informačné panely,
4. internetový predaj cestovných lístkov,
5. zavedenie platby bankovou kartou,
6. modernizácia dispečerskej rádiokomunikačnej siete.
(etapa č. 6. bude predmetom samostatného verejného obstarávania, t.j. nie je predmetom tejto verejnej súťaže)
Označovače cestovných lístkov (181 ks)
Základnou podmienkou zavedenia internetového predaja cestovných lístkov, ako aj platby platobnou kartou vo vozidlách MHD je existencia technických prostriedkov
na umožnenie týchto úkonov. Túto funkciu zabezpečujú označovače cestovných lístkov, ktoré majú v sebe integrovaný terminál na platbu platobnou kartou vydanou
bankou, ako aj aktivovanie predplatného cestovného lístka.
Interiérové informačné displeje (4 ks)
Na zabezpečenie poskytovania vizuálnych informácií pre cestujúcich je potrebné vybaviť interiérovými LCD displejmi zvyšné vozidlá, ktoré nimi nedisponujú tzn. budú doplnené do dvoch kusov kĺbových autobusov typu IRISBUS CITELIS PU09D1.
Zo všetkých obsluhovaných zastávok bolo vytipovaných 50 zastávok, ktoré budú vybavené elektronickými zastávkovými informačnými panelmi. Selekcia zastávok
bola definovaná na základe lokácie zastávky, jej vyťaženia, dôležitosti a technického prístupu s ohľadom na umiestnenie a pripojenie informačného panela.
Ako už bolo spomenuté, jednotlivé zastávky sa od seba líšia lokáciou a významnosťou a na základe tohto kritéria boli navrhnuté štyri typy (druhy) informačných panelov a to konkrétne:
- jednostranný panel s počtom riadkov 5 a jedným servisným riadkom (38 ks)
- obojstranný panel s počtom riadkov 5 a jedným servisným riadkom (4 ks)
- jednostranný panel s počtom riadkov 8 a jedným servisným riadkom (4 ks)
- obojstranný panel s počtom riadkov 8 a jedným servisným riadkom (4 ks)
Každý panel musí mať v sebe integrovaný akustický hlásič pre nevidiacich a slabozrakých, ktorý bude slúžiť na hlasové reprodukovanie zobrazených informácií na predmetnom elektronickom paneli
Zastávkové kamery na 16 zastávkach.
Harmonogram dodania je rozdelený do nasledovných štyroch častí:
1) modernizácia vozidlového komunikačného systému – dodanie do dvanástich mesiacov od dátumu nadobudnutia účinnosti zmluvy;
2) modernizácia serverového dispečerského vybavenia - dodanie do ôsmich mesiacov od dátumu nadobudnutia účinnosti zmluvy;
3) modernizácia dispečerského riadenia - dodanie do ôsmich mesiacov od dátumu nadobudnutia účinnosti zmluvy;
4) elektronické zastávkové informačné panely a internetový predaj - dodanie do dvanástich mesiacov od dátumu nadobudnutia účinnosti zmluvy.
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zak ... ail/41256215.4.2019: VO bolo zrušené. Obstarávateľ zároveň uvádza, že upraví predmet zákazky a po zvážení potrieb a možností obstarávateľa v nadchádzajúcom období vyhlási nové verejné obstarávanie v zmysle postupov zákona o verejnom obstarávaní.Názov zákazky: Dispečerská rádiokomunikačná digitálna sieť -
UŽ ZREALIZOVANÉhttps://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zak ... ail/413315