Moderátor: Moderátori
Jaroslav Štemberk napísal:Proč se nedaří naplňovat heslo, které si sem dal JoHnZ?
aquila napísal:Ale zrovna koks patri urcite do tych 20% a pokial sa nejedna o last mile tak je to zvratene...
Jaroslav Štemberk napísal:Proč se nedaří naplňovat heslo, které si sem dal JoHnZ?
Lenny napísal:Dopravci na železnici nejsou schopni přepravy just in time, dále vždy vyžadují, aby jim zboží někdo dovezl resp. odvezl až na nakládací rampu, problémy s pojištěním přepravy. Dalším problém je neoperabitilnost. Na rozdíl od kamionové dopravy, kde tyto problémy nejsou.
JoHnZ napísal:Jaroslav Štemberk:
To by nepochybne bol dobrý nápad, inak CARGO už čosi podobné začína realizovať, minule som si v Bratislave všimol dvoch kamiónov s logom ZSSK Cargo ako stáli na východnom v nákladnom obvode, ... neviem, nakoľko by sa to ekonomicky dalo nejak zvládnuť a ako by sa to muselo premietnuť do cien ...
Inak železnica je schopná robiť dopravu just-in-time (ale s toleranciou 90-120 minút, nie 30 minút, ako chce KIA /a som zvedavý, ako sa to bude dariť kamiónom ... bude prúser/ ... na just-in-time do 120 minút funguje VW v Devínskej Novej Vsi a železnica tam dokáže spoľahlivo voziť súčiastky až z ďalekého Nemecka aj z Poľska (to, že sa to občas nepodarí je jasné, a zatiaľ ani VW nezvažuje možnosť prepravy preniesť na cestu, aj keď už je skoro v celom úseku diaľnica ... nikto sa nesťažuje a výkony pre VW utešene pribúdajú, na podobný program sa v trocha menšom meradle (zdá sa úspešne) snaží manažment nahovoriť PSA, ktoré minimálne v úvodnej fáze bude veľké množstvo súčiastok bude zvážať zkadeztade ...
JoHnZ napísal:A? Co je na tom zle?
Jaroslav Štemberk napísal:Ty panely ze starých pneumatik by, myslím, mohly být velmi dobré na přejezdech. Už jste se s tím někdo setkal?
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 7 hostí.