@paldo: To je fajn, ze si si pozrel vykresy. A je to skoro tak ako pises.
Nacmaral som aj obrazok (nie pre teba, ale pre tych, ktori si nepozreli vykresy):
Ale podla mna pre spustenie premavky po vetve 2, vetvu 8 realizovat netreba, resp. tu cast, ktora nie je spolocna s vetvou 2. To plati aj o moste na vetve 8 ponad privadzac. Stlpy tohto mosta zapadne od vetvy 2 su uz vybetonovane, stlpy v strede privadzaca sa daju vybudovat aj po spusteni premavky na vetve 2, to iste plati aj pre samotny most, tak ako roky boli vybudovane iba stlpy na zaciatku privadzaca v ZA a az teraz sa realizuje premostenie. A ano treba postavit aj maly kusok z D1 LL-DS, aby sa dalo z mosta(z estakady Lietavska Lucka) dostat na vetvu 2 a predtym som opomenul, ze privadzac konci cca 150 metrov od vetvy 2, teda tento 2-pruh privadzaca by bolo treba tiez vybudovat(to je tiez sucastou D1 LL-DS). V kazdom pripade ide o stovky metrov dvojpruhu (zvysujem na celkovych cca 450 metrov), bez nutnosti dokoncit akykolvek most, ktory je sucastou D1 LL-DS.
A ked by sa Ti este stale nezdalo vytacanie sa kamionov na vetvu 2 z praveho mosta (co podla mna sa celkom da), tak sa moze pouzit prejazd z praveho 2-pruhu do laveho dvojpruhu pri tuneli Zilina, teda estakada LL by bola docasne obojsmerna s pouzitim iba laveho(severneho) dvojpruhu.
A nerozumiem preco by bolo treba vybudovat cast vetvy 3?