Vlados napísal:Aj tunel Soroška, aj druhá rúra Braniska je o bezpečnosti a komforte. Cez Branisko chodí viac vozidiel. Ak sa dostavia niečo na D1 tak intenzity stúpnu, ak sa postaví niečo na R2 tak tiež intenzity stúpnu. Tieto intenzity sa vzájomne ovplyvňujú no nie nejako výrazne. Aby to bolo výrazne tak by muselo na R2 pribudnúť 100km... Ak by mala R2 prípravu a stav Višňového by mal zamrznúť na dlhé roky a prípadne ešte roky naťahovať Čerbať či predsalen neriešiť presunutie fondov na R2. Síce by sme nemali ani severné ani južné prepojenie ale nemuseli by sme riešiť veci pod časovým tlakom. Možno ani IS by nemali také silné reči... žiaľ dlhodobo nezvládame jeden front, nieto ešte dva (D3, R4 by mali byť ďalšie fronty).
ok, v tom pripade plati, ze nam netreba sorosku, ale postavme cca, 50km, tunel pod donovalmi a mame suvisle prepojenie BA - KE severo-juznou trasou
stale si mi neodpovedal, preco rozpravas len o Soroske a nie napr. prave o Donovaloch, kde je tiez plan na R-ku ci kremnickych baniach, kde je tiez planovana R-ka.
a uz vobec nerozumiem, preco stale porovnavas D a "1tky".
ja po jednotkach jazdim, viem, ake su stavy a suhlasim, ze to treba riesit. ale nepletme hrusky a zemiaky.