Vlados napísal:to že to zrušil zrušil potrebný posun/rozvoj železnice v Bratislave od čiast Františka Jozefa. Bratislava nepotrebuje len prepojenie tratí na území mesta a nové zástavky, ale potrebuje trať ktorá by viedla nie odlahlými uzemiami. v plánovanej trate sa mohla stať nosná trať v S-J a V-J smere. trať by slúžila rovnako bratislavčanom tak ak dochádzajúcim. áno, nebol to lacný projekt, ale ten mal možnosť vybudovať nosný dopravný systém v meste. v meste, ktoré nemá rozpočet ani plavidelnú výmenu vozidiel VHD, nieto ešte budovanie nejakých nových tratí.
a napojenie na Viedeň Bratislava má. vlaky chodia každú hodinu a využíva sa aj severné a juzné prepojenie. ten IC vlak čo bol obnovený je len politická reklama, nič viac.
Obhajovat zle a predrazene riesenie nie je pre Vladoslava problem, pokial vedie do jeho garaze
A co sa tyka BA-W, tak uroven toho spojenia je presne taka, ze BA je prigorodok Viedne obsluhovany regionalkou. To ale pre zvysok SK je zle, lebo je hlupost viest sa ICckom do BA a potom regionalexpresom do W, ak clovek pokracuje dalej napr do Mnichova. Inak, od noveho CP to bude trocha inak - IC bude pokracovat ako IC az do W cez Petrzalku. Samozrejme, zostane tym stale ta blavacka pakaren, ze v BA stravi ten vlak 45minut motanim sa po "dolezitych" IC-zastavkach. Ale vysledok bude este stale, ze oproti sucasnemu spojeniu KE-W sa to o nejakych 10min skrati. Kazdopadne, ak by slo do W kazde ICcko a cesta trvala 40min, boli by sme uplne inde. A netrebalo by na to ani 500mil EUR.