nonick napísal:Ak ma trat ostat vyuzivana pre vnutromestsku dopravu, tak to uz tadial rovno mozu chodit aj ostatne vlaky, naco stavat prelozku.
No ved prave naopak! Ak tam chodia komplet vlaky (a aby sa zlepsila doprava boli navrhovane este castejsie takty) tak by tie zavory boli dole
dost casto. Ak by sa presunula trat tam KDE NIC NEKRIZUJE mozu si chodit ako casto chcu. Preto stavat prelozku.
Myslienka bola: ak by trat ostala nevyuzivana, moze sluzit na lokalku, ktora nebude tak casto premavat, a pomoze zlepsit vnutromestsku
dopravu vytvorenim 2 dalsich zastavok pri tomto: https://goo.gl/maps/9ejUR2iDTk92 a tomto: https://goo.gl/maps/GM4aPpJhpbJ2 mieste.
nonick napísal:A po dalsie, nemyslim si, ze by 1,5 km vrtany tunel bol o moc lacnejsi ako to, co sa navrhuje.
A ak by par desiatok metrov pred tymto miestom https://goo.gl/maps/xMMMrD3zY4o dvihli trat na nasyp, tak by vypadlo toto krizovanie
+ krizovanie cesty na tomto mieste https://goo.gl/maps/HSrLSqUR2922, a nemusel byt snad ani tunel, len zarezy...