Moderátor: Moderátori
Peterman napísal:Prebehol som tieto informácie o nových prístupových cestách k priemyselnému parku JLR a obchvatoch, ale nejako som sa nedopatral ku komunikáciám pre nemotorovu dopravu o.i cyklistom. Pre takýto velky priemyselný park, ktorý je situovaný poblíž veľkého mesta a aj blízko dalších obcí som očakával vybudovanie samostatných cyklistických ciest, pre zamestnancov, su to primerane vzdialenosti na dochádzanie do prace na biku.. a sucasne pri tak velkej investícii aspoň trochu rozšíriť možnosti bezpečného presúvania sa nemotorovou dopravou a popepajat aj okolite obce s PP a Nitrou.
Ak myslia pre cyklistov len tu krajnicu (myslím ze cesty su kategórie 11,5m).. tak to je dost malo a nekoncepčne, v miestach križovatiek a odbočovacich pruhov krajnica uz nie je, takze vzniká množstvo kolíznych bodov, usekov; na cestách bude hlavne nákladná doprava - to je to nebezpečnejšie.
Mal som možnosť vidieť niekolko nových priemyselných parkov vo Francúzsku, Nemecku, Španielsku ... vsade riešili, resp. mali vyriešenú cyklistickú dopravu s napojením na najbližšie sídla a v prvom ohľade na bezpečnosť cyklistov.
Ak toto v projekte JLR nie je vyriešené, tak to je "ťažká chyba"
Ak vie niekto viac, nech dá info..... vďaka
Peterman napísal:mikBoss - vďaka za info
Ale myslím, ze tento návrh cyklotrasy bol e z obdobia prvej casti priemyselného parku, ked tam JLR este nebol plánovaný.
Teraz sa tam mohlo urobiť krásne prepojenie samostatnými cyklotrasami na okolite obce a NR.
A to nehovorím o zrušenej železnici od Zlatých Moraviec, ktorá takisto mohla slúžiť ako ekologickejšia doprava z tejto strany.
Proste koncepcia dopravy uplna katastrofa - jedine cesty pre OA a NA
mikeBoss napísal: žiadna Rka na juh ani len v plánoch do budúcnosti...
mikeBoss napísal:Samozrejme je lepsi pripad Ziliny pretoze Nitra uz nedostane nic
Jano1 napísal:mikeBoss napísal:Samozrejme je lepsi pripad Ziliny pretoze Nitra uz nedostane nic
Cize toto
https://dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=145&image_id=41682
je lepsie ako stav v Nitre?
mikeBoss napísal:Jano1 napísal:mikeBoss napísal:Samozrejme je lepsi pripad Ziliny pretoze Nitra uz nedostane nic
Cize toto
https://dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=145&image_id=41682
je lepsie ako stav v Nitre?
Ja som pisal, ze Zilina obchvat dostane, Nitra uz nie a teda Zilina bude zahojena. V Nitre budu kamiony jazdit blizko pesej zony asi uz navzdy. A teraz daj rovnaku mapu Nitry - schvalne ci mas predstavu.
Ale dikriminovana NR ma obchvat len na hlavnom tahu a to uz skoro 8 rokov. Vacsina slovenskych miest obchvat na hlavnom tranzitnom tahu doposial nema a este roky ho mat nebude.
devil napísal:do ZA okrem D1 smeruje I/11 ktora je od brodna 2x2 a vjazd do ZA je cez estakadu a MUK. I/64 ktora sa napaja na okruh cez MUK. jediny problematicky vjazd je od strecna.
devil napísal:to ze I/64 nie je pripojena je akokeby sa nespostavila MUK D1 pri lietavskej lucke, proste auta do ZA by museli ist cez strazov a tranzit po dialnici.
devil napísal:trat nie je problem, ani kopce na okrajoch a uz vobec nie rieka.
Yoggy52 napísal:V podstate Nitre staci momentalne len prepojit I/64 s Nitra-Juh.
Ked si to zhrnemie, tak nejlepsie vyriesenu vnutornu dopravu ma Zilina a Kosice.
devil napísal:veru ZA, ktoru tak vsetci historicky utlacali...
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.