To sa tak na teba podoba! Tam kde je intenzita 20-22 tisic, z toho 4700-5100 NA na 2 pruhovej ceste, netreba nic stavat a tam kde su intenzity 8-11 tisic, z toho 1800-2400 NA na 2 pruhovej ceste treba plny profil RC!
no dobre ukaz mi kde existuje pri 15.000 autach dialnica D24,5 a paralelna C11,5 s jestvujucou MUK a az na kratke vynimky obchadzajuca obce.
A prezradim Ti, ze z 8 tisic vozidiel na ceste I.triedy 10 tisic na novej paralelnej RC nevyrobis, bude ich tam okolo 6 tisic na RC.
Pstrusa - Detva mala I/16 v roku 2015 intenzitu vyse 14 tisic, ale podla toho neoficialneho scitania na R2 Pstrusa - Detva z roku 2016 tam bolo len 8662 v./24h
pstrusa-detva bola spocitana pred uvedenim do prevadzky zvolen-vychod-pstrusa. ja by som si znamku kvoli 10 km RC tiez nekupil pokial ju nemam kvoli inym D/RC. tych 60% je, teda vlastne bolo pekne cislo. na tomasovce-mytna boli v 2015 9-10.000 intenzity a v udoli krivanskeho potoka 8.800. ja neviem ake intenzity tam budu. ale viem ze terajsia cesta I/16 je oproti I/11 daleko horsia, v udoli krivanskeho potoka miestami ako cesta II. triedy.
tu je krasne vidiet most rozsireny podla normy ktoru samotna cesta NESPLNA.
https://www.google.sk/maps/@48.4616686, ... 312!8i6656Sorry, ale o čom to píšeš? Chcel si poukázať na nejaké úseky ciest prvej triedy na Slovensku, kde treba diaľnicu viac ako medzi MT-ZA a ZA-CA? Alebo som ťa len zle pochopil?
tak teraz citaj velmi pozorne. Št 27. Sep 2018, 16:45 si napisal toto: Sú však cesty ako ZA-KM-CA alebo ZA-
MT-TR, kde je hustá premávka celý deň, či večer až neskoro večer. takze este raz:
MT-TR bol vzdy problem betonka, ovela horsia je co sa tyka vyskovych a sirkovych parametrov ci prietahov I/51 NR-LV od TT na SE, I/64 TO-NR a dalej alebo SA. a ma to velky vplyv na rychlost a priepustnost. cielove destinacie NR, LV, NZ, SA, GA, sered a potom NR, TT aj samotna BA. to je trosku vacsi objem aut ako ZA, MT a kysuce tomu mozes verit.Zase len Tvoje dojmy. A opat Ti len odporucim dopravny smerovy prieskum, ktory som nedavno uvadzal. A hlavne vymenuj okresy, kde zije million obyvatelov a tvar sa, ze nemozu mat 50% podiel na hlavnych tepnach v ich okoli.
asi mi nieco uslo. aky prieskum ??
Ludia su nuteni ist vlakom napr. CA-ZA, MT-ZA, pretoze autom to trva neumerne dlho, ale nie vsetci si to mozu dovolit, z casovych, organizacnych a inych dovodov. Kombinovat viacere hromadne dopravne prostriedky casto vedie k dlhemu cestovaniu a proto je to rychlejsie autom napriek zdrzaniu 30-60 minut. Takze ked sa zvysi kapacita pretazeneho cestneho tahu, ludia tento tah zacnu viac vyuzivat.
podla cp vlaky rano v spicke chodia cca. 1x/pol hodinu. to je ako v BA. isteze nie vsetci si to mozu dovolit ale otazka stoji tak kolko ludi posedi radsej 10-20 ci nebodaj 30+ minut v aute aby nemuselo zdvihnut zadok a ist na stanicu a este prestupovat na MHD.
Teda z 20 tisic na I/11 ide do tunela 6,5 tisic. Je to Tvojich 10%?
OK, citoval som stary prieskum. 20 tisic z jednej strany a 23,5 tisic z druhej strany. vlastne bolo v 2015 kedze si "velmi korektne" porovnal udaje z rozneho casu. to sa k tebe ani nehodi. to by teda bolo 27-30% podiel tranzitu pre tie udaje 2015 teraz zrejme o nieco menej. otazka je ci povazujes za normalne ked tranzit je menej ako 30% ci nebodaj 25%.
pre porovnanie po spusteni R1 okolo NR jazdi 18,5 tisic a na starej R1(cize dnesR1a) ostalo 10,5 tisic aut. vsetko v 2015
to je 64-36 v prospech noveho obchvatu. z opacnej strany 18 tisic vs. 8.700 na I/64 cize 67%.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...