Moderátor: Moderátori
pohodak napísal:teraz ti velmi nerozumiem, stale rozpravas ako bude mat KE dialnicne napojenie na zvysok europy ked madari dostavaju M30 po hranice a teraz je "suvisle a zmysluplne dialnicne napojenie" iba cez R2?
nevo83 napísal:M30 supluje tak 5p... ju vyuzivaju LEN fyzicke osoby.. ziaden podnikatel nebude pustat zamestnancov do BA cez Madarsko.
devil napísal:aj ja som myslel D1 ruskovce. nie je tam ziadny prietah ale nevhodne sirkove a vyskove parametre.
tlak na dostavbu bude ale ak nebudu peniaze tak nebude dialnica. a ja som velmi zvedavy ako sa bude riesit prerozdelenie kohezneho fondu. na 3 useky bude treba zohnat sumu od 1 az 1,5 mld. eur. to nie je len tak.
DrX napísal:Z hladiska uzitocnosti a potreby pre napojenie vychodu na SK a EU je poradie:
- R2 (+R1) obsluzi vsetko potrebne
- M30 hlavne pre to, ze kym nebude R2, tak ju supluje
- D1 - ktore je pre napojenie na Europu zbytocne a v porovnani s R2/M30 bude vzdy vyrazne horsie, a je uzitocne len pre napojenie vychodu na ZA (co moze poriesit akakolvek Rka). Resp, este po Poprad je to uzitocne ako napojenie na Krakow/sever Europy cez Podspady.
Jano1 napísal:
A Bratislava? Tvrdis, ze trasa cez Madarsko? Aktualne je to po D1 o 20 minut kratsie a 29 km kratsie nez cez Madarsko. Samozrejme dobudovanie D1 zvysi rozdiel o zhruba dalsich 15 km v prospech D1.
https://www.google.com/maps/dir/Bratislava/Ko%C5%A1ice/@48.3008444,18.0732932,8z/data=!3m1!4b1!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x476c89360aca6197:0x631f9b82fd884368!2m2!1d17.1077478!2d48.1485965!1m5!1m1!1s0x473ee01b67c6957b:0x400f7d1c6978bd0!2m2!1d21.2610746!2d48.7163857!3e0
Jano1 napísal:Cize do severneho Nemecka(Berlin) by si vyuzil D1 a nie R2. Do Polska opat roznu dlzku D1, podla toho ci Krakow, Katowice alebo Warsava. Do Prahy, zase len D1 bude vyhodnejsia nez R2,R1. To iste do strednej casti Nemecka (Norimberg, Frankfurt, Kolin, cele Porurie).
Jano1 napísal:A Bratislava? Tvrdis, ze trasa cez Madarsko? Aktualne je to po D1 o 20 minut kratsie a 29 km kratsie nez cez Madarsko. Samozrejme dobudovanie D1 zvysi rozdiel o zhruba dalsich 15 km v prospech D1.
https://www.google.com/maps/dir/Bratislava/Ko%C5%A1ice/@48.3008444,18.0732932,8z/data=!3m1!4b1!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x476c89360aca6197:0x631f9b82fd884368!2m2!1d17.1077478!2d48.1485965!1m5!1m1!1s0x473ee01b67c6957b:0x400f7d1c6978bd0!2m2!1d21.2610746!2d48.7163857!3e0
Ja chapem, ze ty pojdes radsej 45 km dlhsiu trasu len aby si nesiel po D1, ale nie vsetci takto zmyslaju.
Cize do severneho Nemecka(Berlin) by si vyuzil D1 a nie R2. Do Polska opat roznu dlzku D1, podla toho ci Krakow, Katowice alebo Warsava. Do Prahy, zase len D1 bude vyhodnejsia nez R2,R1. To iste do strednej casti Nemecka (Norimberg, Frankfurt, Kolin, cele Porurie).
DrX napísal: "Ale ked uz mam ist naokolo blizsie (co je aj BP aj ZA), tak cez BP mam istotu, ze nezatvrdnem v zapche pred BA".
nevo83 napísal:https://spis.korzar.sme.sk/c/20924897/pripravte-sa-na-zmeny-v-doprave-tunel-sibenik-aj-dialnicny-usek-uzavru.html?ref=trz
To uz ani nie je vtipne s tym uzatvaranim tunelov...
Sentilj napísal:DrX napísal: "Ale ked uz mam ist naokolo blizsie (co je aj BP aj ZA), tak cez BP mam istotu, ze nezatvrdnem v zapche pred BA".
V BP az do roku 2021 opravuju usek M0 medzi M5 a M7 z rokov 1988-1994, takze sa mozes pripravit na zdrzania, cestujuci cez BP zo Srbska prave kvoli casovej strate volia odbocenie z M5 na M6 cez cestu c.52, zdrzania 30-60 min vacsinou v case spicky takze alternativa mestom tiez nic moc.
"Originally Posted by Attus
M0 from M5 to 6, 17 km, 1 hour. This reconstruction is expected to take two years, i.e. you can expect a delay of 30-60 minutes in this section, two years long, every day.
Additionally, several roads in the region, either leading to M0 or being used for avoiding M0, are heavily congested."
DrX napísal:Do severneho Nemecka by som vyuzil cestu cez Polsko.
DrX napísal:Stredna a juzna cast Nemecka zas nikdy po D1.
DrX napísal:Praveze od Viedne vsetko na zapad je prakticky po D1 nepouzitelne: ak aj pre cestu do BA je D1 o trocha kratsia nez madarsko, tak uz KE-Vieden je o 2km kratsie cez Madarsko aj ak ides po obchvate BP (nehovoriac o tom, ze ked ides cez mesto, alebo ked sa dobuduje severozapadny obchvat, tak sa to este zvyrazni)
DrX napísal:No a Praha je detto: ak chcem ist po suvislej dialnici, tak jedine R2+R1+D2, lebo proste R6+ceskaR49 este 50 rokov nebude. A ak sa uspokojim ist po jednotke od Trencina na Brno, tak do Trencina by som mohol ist rovnako dobre po R2, ak by bola dokoncena tak ako D1.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.