Moderátor: Moderátori
a je tam LEN cela vychodoslovenska priemyselna baza a hlavny dopravny uzol vratane US Steel, Kechneca a dalsich parkov na juhozapade Kosic, dalej letiska, sirokorozchodnej trate a jedineho realneho napojenia vychodu na europsku dialnicnu siet?IceFox napísal:Čo na tom ,že medzi LC a KE sú max srnky a intenzita mizerná
DrX napísal:baza a hlavny dopravny uzol vratane US Steel, Kechneca a dalsich parkov na juhozapade Kosic, dalej letiska, sirokorozchodnej trate a jedineho realneho napojenia vychodu na europsku dialnicnu siet?
IceFox napísal:Hovoril som o odporúčaní Maďarska ,nie R2:
viewtopic.php?f=10&t=15223&p=209734#p209735
alebo
viewtopic.php?f=10&t=5213&p=208048#p208048
- letisko - kt. vlani vybavilo 421 cestujucich http://www.letisko.sk/statistiky/
- napojenie diaľ. a žel. siete - na ČR a PL - polske napojenie je poloprofil s nejakymi 1.000 autami denne do ceska nedokoncena I/11 takze zavadzas, do ceska je vytazena trat do polska je na urovni lokalky
- KIA, MOBIS a ďalšie parky - KIA kde ziadny stimul nebol drahy a kde sa aj doprastav chcel suplovat stat aby bola dialnica dokoncena co najskor
- tranzit medzi KIA a Hyundai - este napis 10x KIA, KIA, KIA akoby to bola zasluha ZA
Takže žiadne delenie na juh a sever, diaľnica na východ sa ráta podľa NUTS a dávno existuje, problém je že sa z politických dôvodov zdržiavali ťažké úseky v strede Slovenska, lebo presahovali jedno volebné obdobie a problémy s trasovaním cez zosuvové pásma.
Alebo snáď chceš tvrdiť že Košice napojením na D1 po jej dokončení nemajú spojenie na západ a hlavné mesto?
R2 je doplnková a tam má zmysel buď v jednom profile alebo vylepšením parametrov starej cesty na dvojtisícových intenzitách, málokde v plnom profile aj to skôr pri Zvolene. Báchorky o delení medzi juhom a severom nemajú relevantnú oporu v NUTS.
devil napísal:volicov na juhu, juhovychode ziadne nuts nemusia zaujimat. dane sa musia platit vsade. tak ako kricali v presove uz kricia aj na juhu....a je dobre ze kricia lebo inac to nejde...OK ze netreba plny profil vsade ale nemozu ist niekam 2-3 miliardy ked inde ide 300 milionov...
Vlados napísal:ale ponektorí by radi Rku pod Dovolaly, čo by zhltlo takmer 2 miliardy. tak aká má byť priorita?
PK napísal:Z R2 osobne nemam absolutne ziaden prospech.
Alebo snáď chceš tvrdiť že Košice napojením na D1 po jej dokončení nemajú spojenie na západ a hlavné mesto?
Kažimír aj Pellegrini sa opakovane verejne vyjadrovali že bojujú o automotive investíciu pre Košice...
ale ponektorí by radi Rku pod Dovolaly, čo by zhltlo takmer 2 miliardy. tak aká má byť priorita?
PK napísal:Aby nikto nepovedal, ze som zaujaty, pracujem v BA a rodicov mam na severovychode. Z R2 osobne nemam absolutne ziaden prospech.
devil napísal:Kažimír aj Pellegrini sa opakovane verejne vyjadrovali že bojujú o automotive investíciu pre Košice...
ani ich hovorca by sa inac nevyjadril...
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 16 hostí.