Polsko - Poland

všeobecná diskusia o diaľniciach a RK v EÚ (okrem SR a ČR)

Moderátor: Moderátori

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod DrX » 04. Júl 2018 11:30

PS: myslim, ze si chcel napisat "Po dobudovani S52 bude mat Krakov kratsie a rychlejsie dialnicne spojenie aj s *** cez S1/D3"
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod rastislav5 » 04. Júl 2018 13:46

DrX napísal:rastislav5, s tymto "Po dobudovani S52 bude mat Krakov kratsie a rychlejsie dialnicne spojenie aj so Slovenskom cez S1/D3" mas pravdu, ale len pokial Slovensko definujes ako "to co je pozdlz D1 BA-ZA". Ci aj z KE-PO bude "kratsie a rychlejsie dialnicne spojenie" do Krakowa cez Zilinu?


Pisem o dialnicnom spojeni a zatial bohuzial jedine dialnicne spojenie s Polskom je D3, takze ano. Ak raz budu dalsie dialnicne spojenia (co si velmi zelam, ale neverim, ze to bude skor, ako postavia S52), tak nie. Samozrejme nikto z Presova nepojde do Krakova po D3, iba ak by si chcel pozriet nove dialnice.
Po dobudovani S52, S1, D3 a tunela Vysnove bude Krakov cez D3 rychlejsie dosazitelny nielen z oblasti pozdlz BA-ZA, ale aj z Martina, Ziaru nad Hronom, Levic a Sturova a kedze sa ide stavat aj R11 do Ostrihomu, tak aj z Budapesti, minimalne z jej zapadnej casti.
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 25. Nov 2006 18:58

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod DrX » 04. Júl 2018 13:55

Ale D3 bude jedine dialnicne spojenie SK-PL nezavislo na tom, ci bude S52 alebo nie (a ak ratas aj RC spojenia, tak aj u R3 a R4 plati, ze nebudu hotove najblizsich 20-30 rokov, teda D3 bude jedine). Cize si vlastne nenapisal nic, co ma hlavu a patu. A aj s tvojim rozvedenim stale pises maximalne tak o zap.polke Slovenska (a najnovsie aj madarska), takze veta "Po dobudovani S52 bude mat Krakov kratsie a rychlejsie dialnicne spojenie aj so Slovenskom cez S1/D3" je dalej nezmysel. Ale inak som rad, ze poliaci S52 stavaju. Ale pre vych.polku Slovenska je ovela relevantnejsie, ze stavaju S7 na Nowy Targ, z ktoreho to bude 20km slusnej jednotky na Podspady.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod rastislav5 » 04. Júl 2018 14:35

Myslel som to takto:
Vyse 50 km S52 zrychli dialnicnu dostupnost Krakova hlavne z Ceska, ale aj zo Slovenska cez D3/S1, kedze v sucasnosti aj v strednodobej buducnosti bude D3/S1 jedine dialnicne spojenie so Slovenskom.
Ja som tiez rad, ze Poliaci stavaju S7. Polsko je najvacsou krajinou V4 (vacsou ako zvysne 3 dohromady) s najvacsim dlhodobym prirastkom HDP z celej EU a s potencialom byt o 15 rokov nasim druhym najvyznamnejsim zahranicnym partnerom (po Nemecku, predbehne Cesko)
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 25. Nov 2006 18:58

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod DrX » 04. Júl 2018 14:45

Sedi vec.
Inak, dalsia bizarnost google maps (okrem toho, ze zo ZV stale nepusta na R1) je tu: https://www.google.com/maps/dir/Podspad ... 774647!3e0
Ak clovek zada Podspady - Nowy Targ, posle ho to cez Javorinu, a Jurgow ani nedava ako moznost.
Treba ale vychodzi bod presunut manualne pred krizovatku, a uz je to OK
https://www.google.com/maps/dir/49.2802 ... 774647!3e0
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod pa3ck » 04. Júl 2018 16:14

Mne prvá možnosť ponúkla aj trasu cez Jurgov, akurát s nutnosťou otočiť sa na kruhovom objazde na Lysej Poľane ;-)

Ale zase táto ukážka je dôkazom, že vyhľadávač trás funguje správne. Ak má východiskový bod na vetve križovatky, ktorá je jednosmerná a z ktorej sa dá legálne (plná čiara) pokračovať iba smerom na Javorinu, tak veľmi na výber nemal.
pa3ck
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 947
Obrázky: 18
Založený: 30. Máj 2018 09:34
Bydlisko: VT/BA

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod devil » 04. Júl 2018 17:34

Po dobudovani S52, S1, D3 a tunela Vysnove bude Krakov cez D3 rychlejsie dosazitelny nielen z oblasti pozdlz BA-ZA, ale aj z Martina, Ziaru nad Hronom, Levic a Sturova a kedze sa ide stavat aj R11 do Ostrihomu, tak aj z Budapesti, minimalne z jej zapadnej casti.


to bude zase blizsie naokolo cca. 50 km a viac. prave tunel visnove bude sucast obchadzky (cize vlastne to bude uz druhe blizsie naokolo) aj oproti strecnu. cize cez D3 pre zapadne Sk a zapadnu cast ZA kraja.

Polsko je najvacsou krajinou V4 (vacsou ako zvysne 3 dohromady) s najvacsim dlhodobym prirastkom HDP z celej EU a s potencialom byt o 15 rokov nasim druhym najvyznamnejsim zahranicnym partnerom (po Nemecku, predbehne Cesko)


co sa vobec nemusi odrazit na intenzite dopravy. polsko-slovenska hranica je z velkej casti ludoprazna alebo malo osidlena hornata krajina. blizsie je bielsko-biala, ale uz krakow je od hranice do 100 km. na ceskej hranici to vyzera trosku inac, hlave stredna a juzna morava, brno do 50 km, na severe je blizsie ostrava, to su dolezite centra v cesku hned po prahe. podobne na madarskej hranici zadunajsko, novohrad aj zemplin, budapest do 50 km. gyor co je mozno druhe najrozvinutejsie mesto je na skok. polske hdp je fajn, moze sa vozit tovar natlaceny do kamionov aj 1000 km ale intenzity robia predovsetkym osobne auta, cezhranicne nakupy, turizmus atd....spojenie do susednych krajin nie je az tak o dialniciach lebo tie nemozu byt vsade a cesty I. tr. do polska su uplne najhorsie. este aj buduca S19 ide akurat cez SK a SP co zrovna nie su velke okresy na vychode.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod rastislav5 » 04. Júl 2018 18:57

devil napísal:to bude zase blizsie naokolo cca. 50 km a viac.

Kde si zobral 50 a viac km?
Z Martina je to do Krakova v sucasnosti 190 km cez Trstenu a 218 km cez Bialsko Bialu a Glogoczow po ceste 1. triedy. To je rozdiel 28 km. Dialnic je na trase cez Bialsko Bialu len cca 20%, zvysok su cesty prvej triedy. Ak bude pomer opacny, pochybujem, ze rozdiel narastie na 50 a viac km, skor sa vacsimi polomermi zakrut ten rozdiel znizi.
No a pre mesta juzne od Martina, ktore som spominal (Ziar, Sturovo...) plati rovnaky zaver.
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 25. Nov 2006 18:58

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod DrX » 05. Júl 2018 10:58

pa3ck napísal:Mne prvá možnosť ponúkla aj trasu cez Jurgov, akurát s nutnosťou otočiť sa na kruhovom objazde na Lysej Poľane ;-)


Mne nie: https://drive.google.com/file/d/1EYlvuR ... sp=sharing

pa3ck napísal:Ale zase táto ukážka je dôkazom, že vyhľadávač trás funguje správne. Ak má východiskový bod na vetve križovatky, ktorá je jednosmerná a z ktorej sa dá legálne (plná čiara) pokračovať iba smerom na Javorinu, tak veľmi na výber nemal.


To si zas zavalil hlupost. Vyhladavac ma vychodiskovy bod v strede tej krizovatky, z ktoreho je to na kazdu vetvu cca rovnako daleko: https://drive.google.com/file/d/1Q4R_jz ... sp=sharing
Cize nejakym tupym algoritmom vybrat, ze vodic musi ist na tu vetvu, ktora smeruje Javorinu a neoverit, ci nahodou ostatne smery nie su rovnako dostupne, je proste "umela inteligencia". A taky Jano1 to potom moze vydavat ako dokaz, ze z Podspadov je najkratsie do NT cez Javorinu ;-)

No ale aspon sa mu neda upriet, ze v tej svojej tuposti je konzistentny, a aj trasu Podspady - Poprad najde najlepsiu cez Tatr. Javorinu :-) https://www.google.com/maps/dir/Podsp%C ... 511221!3e0
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod DrX » 05. Júl 2018 12:51

PS: A ked uz sme pri napojeni vychodu na Polsko, tak poliaci mohutne buduju S7 od Noweho Targu az po Varsavu. Tu je mapa aktualneho stavu v Malopolsku: https://www.gddkia.gov.pl/mapa-stanu-bu ... alopolskie . Prakticky vsetko od Noweho Targu az po hranicu vojvodstva nad Krakovom sa uz sutazi, stavia, al je postavene (s vynimkou Myslenice - Krakow, kde je 70-kova 4-prudovka, ktora kapacitne stiha).
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod pa3ck » 05. Júl 2018 18:23

DrX napísal:
pa3ck napísal:Mne prvá možnosť ponúkla aj trasu cez Jurgov, akurát s nutnosťou otočiť sa na kruhovom objazde na Lysej Poľane ;-)


Mne nie: https://drive.google.com/file/d/1EYlvuR ... sp=sharing


Pozeral som to na mobile, s ktorým som už párkrát prešiel trasu cez Jurgov, takže aj to môže byť príčina, že nám dáva rozličné možnosti.

DrX napísal:
pa3ck napísal:Ale zase táto ukážka je dôkazom, že vyhľadávač trás funguje správne. Ak má východiskový bod na vetve križovatky, ktorá je jednosmerná a z ktorej sa dá legálne (plná čiara) pokračovať iba smerom na Javorinu, tak veľmi na výber nemal.


To si zas zavalil hlupost. Vyhladavac ma vychodiskovy bod v strede tej krizovatky, z ktoreho je to na kazdu vetvu cca rovnako daleko: https://drive.google.com/file/d/1Q4R_jz ... sp=sharing
Cize nejakym tupym algoritmom vybrat, ze vodic musi ist na tu vetvu, ktora smeruje Javorinu a neoverit, ci nahodou ostatne smery nie su rovnako dostupne, je proste "umela inteligencia".


Potom beriem späť, na mobile mi ukazovalo iba bod na ceste, takže som ho bral za základnú polohu.
pa3ck
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 947
Obrázky: 18
Založený: 30. Máj 2018 09:34
Bydlisko: VT/BA

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod devil » 06. Júl 2018 09:27

Po dobudovani S52, S1, D3 a tunela Vysnove bude Krakov cez D3 rychlejsie dosazitelny nielen z oblasti pozdlz BA-ZA, ale aj z Martina, Ziaru nad Hronom, Levic a Sturova a kedze sa ide stavat aj R11 do Ostrihomu, tak aj z Budapesti, minimalne z jej zapadnej casti.


- tunel visnove pouzijes ak pojdes cez ZA a napojis sa pri LL alebo pojdes cez hp co je 15 km navyse. potom uz radsej popod strecno.
- na S7 sa stavia usek kt. usetri 10-15 min.
- ak sa postavia prelozky od tvrdosina po sedliacku dubovu tiez usetria 10-15 min.
- tych 50 km blizsie naokolo je "vdaka" R11 na zapadu cast BP aj do sturova. do ZH a MT asi 30 km.
- opat pripominam ze v ramci BP je pest daleko dolezitejsia ako vilove stvrte v zapadnej casti tam je rozdiel 50+ km

https://www.google.sk/maps/dir/47.46825 ... 646501!3e0

https://www.google.sk/maps/dir/47.46825 ... 01!3e0!5i2
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod rastislav5 » 06. Júl 2018 16:13

Uz som Ti pred rokom pisal, ze z Martina na Kysuce to bude cez Visnove + privadzac rychlejsie aj kratsie ako cez Strecno
https://www.dialnice.info/viewtopic.php ... 83#p195183
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 25. Nov 2006 18:58

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod devil » 07. Júl 2018 15:55

napisal si Oproti sucasnej trase popod Strecno usetri 2 km a 5 minut. akurat trasa sa odlivom aut zrychli. ale to je jedno reakcia patrila hlaske o hdp.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod rastislav5 » 07. Júl 2018 16:51

Trasa popod Strecno sa mozno sa zrychli (aj ked planovane spustenie semafora na vstupe do Ziliny vesti opak), ale urcite sa neskrati.
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 25. Nov 2006 18:58

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod duro_z_dediny » 27. Júl 2018 19:29

tunel na trase S7 Lubień - Rabka, priebeh razenia. 28.týždeň 8.-15.7.2018
http://www.s7-lubien-rabka.pl/img/schem ... -tunel.pdf
estakáda: http://www.s7-lubien-rabka.pl/img/schem ... tydz28.pdf
Obrázok používateľa
duro_z_dediny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 207
Založený: 18. Jún 2009 10:46

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod duro_z_dediny » 27. Aug 2018 20:25

Obrázok používateľa
duro_z_dediny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 207
Založený: 18. Jún 2009 10:46

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod caki » 21. Sep 2018 07:42

19.9.2018 poliaci podpisali zmluvu na projekt a vystavbu cesty z Rdzawki do Nowego Targu

Cena: 880 110 000 PLN (cca 210 mil. EUR)
Dlzka: 16,136 km
Projektovanie: 23 mesiacov
Vystavba: 26 mesiacov okrem zimnych teda ukoncenie niekedy v 10/2023
Sucastou budu aj 4 MUK: Obidowa, Klikuszowa, Nowy Targ - Zapad, Nowy Targ - Juh
Vyhrala firma „INTERCOR” Sp. z o.o. ktora ponukla 2. najnizsiu cenu.

https://www.gddkia.gov.pl/pl/a/30721/Podpisanie-umowy-na-dwujezdniowa-droge-z-Rdzawki-do-Nowego-Targu

Ak som to spravne pochopil, tak nejde o rychlostnu cestu S7 ale "len" 4-prudovku kde rozmer jazdneho pruhu je 2x 3,5m. A po ukonceni bude suvisla 4-prudovka od N. Targu do Krakowa :D
caki
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 362
Obrázky: 34
Založený: 01. Júl 2010 11:47

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod Lorenc » 21. Sep 2018 08:25

Ak som to spravne pochopil, tak nejde o rychlostnu cestu S7 ale "len" 4-prudovku kde rozmer jazdneho pruhu je 2x 3,5m. A po ukonceni bude suvisla 4-prudovka od N. Targu do Krakowa :D


Nieje to S7 ale nikto nevie, či by ju v budúcnosti nepremenovali. Lebo je len 20km od Slovenskej hranice kde by mohla pokračovať cca v trase bývalej železnice do Trstenej v úplne jednoduchom teréne. Poliakom by to umožnilo druhý entrance/exit z oblasti Zakopane. (Witow, Kiry) kde cez víkendy dosahujú intenzity na exite aj 50 000 za deň. Teoreticky by si tú cestu mohli postaviť až k našej hranici bez nás a keď porovnám cenu tohto zložitého úseku Rdzavka N.Targ tak tento 20km prepoj by Poliakov vyšiel na 120mil eur. Isto Poliaci nebudú uvažovať s postavením S7 z Rabky do Chyzneho 33km poloprofilu v ťažkom teréne.

Týmto projektom sa Poliaci priblížia štvorprúdovkou od našej hranice na 20km čo oproti megakoridoru D3 je to 30km. Keby boli dohody medzi Poľskou a slovenskou stranou na E77 už by bola štvorpruhová diaľnica v Suchej Hore. Lebo projekt je na stole už od 2012. https://www.youtube.com/watch?v=rgQkIOSZOjk

https://www.google.com/maps/dir/49.3675 ... m2!4m1!3e0
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod DrX » 21. Sep 2018 09:08

Na prepojenie Polska a Slovenska zo zapadu Tatier je S7. Cize vymyslat tu plany pre poliakov, aby si este viac premavky pritiahli este viac k preplnenym tatram, je uplne od veci. Ale, DK47 po Nowy Targ a potom DK49 az po nase Podspady bude vzdy najlepsie a najprirodzenejsie spojenie vych.Slovenska na severnu a severozapadnu Europu. Cize vsetko od Popradu na sever a na juh ma najlepsie ist napr. do Berlina a Krakowa tadialto.

Cize co by sme mali robit na Slovensku je uvazovat, ako spravit nejaky tunel zo Zdiaru do Podspadov, aby sme sa napojili na polsku DK49 a obysli Tatransky NP. A nasa D1 je potom uz kusok (resp. 4prudovku tahame az po Kezmarok a odtial uz je to fakt kusok). No ale aj bez toho bude pre osobnu dopravu vzdy tento koridor najlepsim sposobom cestovania na sever.

PS: Tu je interaktivna mapa vystavby v malopolskom vojvodstve https://www.gddkia.gov.pl/mapa-stanu-bu ... alopolskie
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod Lorenc » 21. Sep 2018 09:36

Na prepojenie Polska a Slovenska zo zapadu Tatier je S7. Cize vymyslat tu plany pre poliakov, aby si este viac premavky pritiahli este viac k preplnenym tatram, je uplne od veci. Ale, DK47 po Nowy Targ a potom DK49 az po nase Podspady bude vzdy najlepsie a najprirodzenejsie spojenie vych.Slovenska na severnu a severozapadnu Europu. Cize vsetko od Popradu na sever a na juh ma najlepsie ist napr. do Berlina a Krakowa tadialto.


To nepritahuje dopravu do Tatier ale odkláňa a rozkladá dopravu na dva smery.

Cize co by sme mali robit na Slovensku je uvazovat, ako spravit nejaky tunel zo Zdiaru do Podspadov, aby sme sa napojili na polsku DK49 a obysli Tatransky NP. A nasa D1 je potom uz kusok (resp. 4prudovku tahame az po Kezmarok a odtial uz je to fakt kusok). No ale aj bez toho bude pre osobnu dopravu vzdy tento koridor najlepsim sposobom cestovania na sever.


A ten Jurgow sú úplne Tatry ! Tak preto tam treba diaľnicu?

Paralelným riešením je určite rýchla železnica Krakow-Zakopane. Aj prepojenie z našou stranou.
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod pa3ck » 21. Sep 2018 20:33

Problémom trasy cez Jurgov je, že prechádza napríklad cez Białku Tatrzansku, kde sa nachádza najväčsie lyžiarske stredisko v Poľsku. Taktiež na našej strane je Ždiar s Bachledovou dolinou, kde pribudne túto sezónu nová lanovka a vďaka Chodníku korunami stromov je stredisko plné aj v lete. Čiže táto oblasť má dosť lokálnej dopravy hlavne počas zimy a nemyslím si, že je vhodné sem presmerovať ďalší tranzit.

Tým ale netvrdím, že sem netreba investovať. Privádzač by sa mohol potiahnuť až po Spišskú Belú aspoň v polprofile, čím získame kvalitnú jednotku po Tatranskú Kotlinu. Prieťah cez TK je v pohode, ale cesta ďalej v doline je úzka a keďže z oboch strán je obkolesená rezerváciami, aj v podstate nepreložiteľná (tu by možno bol potrebný ďalší tunel). Ždiar má polovičný obchvat, zvyšok obce ale bude treba riešiť aj kvôli napojenie Bachledky. Potom počítam s navrhnutým tunelom. Za hranicou máme Jurgov s obchvatom, ale nasleduje v podstate jedna súvislá dedina Czarna Gora-Bukowina-Białka a tu tiež nevidím veľmi priestor na obchvat, pričom bez neho sa počas lyžiarskej sezóny tadiaľto ide krokom. Dolina je zastavaná okrem okolia Bielej vody, kde je rezervácia a v podstate všetky okolité kopce sú lyžiarske svahy. Po Nowy Targ je ešte jedna dedina, ale v nej situáciu osobne nepoznám.
pa3ck
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 947
Obrázky: 18
Založený: 30. Máj 2018 09:34
Bydlisko: VT/BA

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod Lorenc » 22. Sep 2018 11:00

Na lokálnu dopravu, ktorá smeruje z Poľska do Bachledovej a do tatier by isto bodol kus tejto trate.

viewtopic.php?f=19&t=1182#p210374

Minimálne Tatranská Lomnica- Bachledova
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod devil » 22. Sep 2018 13:09

Cize co by sme mali robit na Slovensku je uvazovat, ako spravit nejaky tunel zo Zdiaru do Podspadov, aby sme sa napojili na polsku DK49 a obysli Tatransky NP. A nasa D1 je potom uz kusok (resp. 4prudovku tahame az po Kezmarok a odtial uz je to fakt kusok). No ale aj bez toho bude pre osobnu dopravu vzdy tento koridor najlepsim sposobom cestovania na sever.


cize na asi 250 km KE-KR ostane asi 60 km na pohranici ako 1+1 zvysok bude 2+2.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Polsko - Poland

Odoslaťod Yoggy52 » 22. Sep 2018 13:57

To je presne ten isty pripad ako RZE - KE.
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Diaľnice a RK v EÚ

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 4 hostí.