Moderátor: Moderátori
mauutinko napísal:pritom cez kysuce z hľadiska plynulosti cestnej premávky by stačilo odstraniť bodovú závadu /semafor v Radoli/ a nahradit ho cestným nadjazdom pre hlavný smer jazdy a po bokoch pripájacie ,odbočovacie pruhy a pod nadjazdom križovatka
Z tohoto prieskumu vyplyva, ze existuju 3 hlavne prilblizne rovnako vytazene tranzitne trasy (V-Z, V-S a S-V).
Trasa 1 je bezproblemova, ale dlhsia o 11km. Napriklad obchavt Budapesti je tiez dlhsi, ale cez den je rychlejsi.
Intenzita dopravy je to 17 000 vozidiel s rastúcim tempom. Máš pocit ,že je to OK hodnota na dvojpruhovú cestu? Všetci si myslia ,že stačí iba obísť semafor. Intenzity si tu skutočne vyžadujú Dčku. Semafor je len následok vysokých intenzít.
Ano priblizne rovnako, cca 20 tisic v kazdom smere. Ostatne smery su zanedbatelne.
Jonathan napísal:Takze este raz. 20 tisic je jeden smer(V-Z), 20 tisic druhy smer(S-J). Tranzitna doprava ma na nedelu obmedzenia, takze mozeme ratat 2000 denne. Vcera vecer som pod Strecnom naratal 30 kamionov za 15 minut, tskze to cislo sa da povazovat za spravne.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.