D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

Žilina (križovatka s D1) – Kysucké Nové Mesto – Čadca – Skalité, štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

Odoslaťod pohodak » 04. Mar 2018 20:38

stale to nic nemeni na veci ze sa vyplieskala miliarda eur na dialnicu, po ktorej jazdi tolko aut ako po ceste III. triedy, veducej do dediny kde zijem :roll:
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

Odoslaťod devil » 05. Mar 2018 09:25

je to strasne, ze tade nikto nejazdi,, ked uz to tolko stalo... podla mna sa vela kamionov vyhyba Cadci, lebo je velke riziko, ze budu pre nejaky problem stat v kolone.. s tymi intenzitami by som pockal kym bude dokoncena dialnica cez Cadcu a okolo KNM.. ci to bude o 10 rokov alebo o 100 rokov,, to neriesim,, len ze potom by som bral potaz skutocne intenzity.. teraz je to jeden usek, ktory neriesi tranzit..


z intenzity vyse 20.000 aut denne ostane 5.800 cize menej ako 30%, to je vacsi pruser ako ta intenzita. z coho je ale 57%NA. takto vyzera usek ktory nevyuziva lokalna doprava. a neklamme si, tie MUK v CA su tiez od toho aby pritiahli co najviac lokalky na D3.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

Odoslaťod laforez » 05. Mar 2018 13:51

Neviem preco, kedze ten usek uz nejaky piatok je otvoreny, chodi mnoho aut este stale cez zilinu. Sam to zazivam pravidelne, ze auta odbocia pred tunelom na zilinu a napajaju sa naspat v strazove.
laforez
diskutujúci
 
Príspevky: 54
Založený: 02. Okt 2014 09:47

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

Odoslaťod aquila » 05. Mar 2018 15:09

Mawerick81 napísal:je to strasne, ze tade nikto nejazdi,, ked uz to tolko stalo... podla mna sa vela kamionov vyhyba Cadci, lebo je velke riziko, ze budu pre nejaky problem stat v kolone.. s tymi intenzitami by som pockal kym bude dokoncena dialnica cez Cadcu a okolo KNM.. ci to bude o 10 rokov alebo o 100 rokov,, to neriesim,, len ze potom by som bral potaz skutocne intenzity.. teraz je to jeden usek, ktory neriesi tranzit..


toto je skor zbozne prianie.. nezabudajme, ze tomuto useku sa nielenze nezvysia intenzity, ale naopak sa znizia intenzity akonahle sa otvori usek HP - LL - dubna skala.

keby sa otvaral usek HP - LL ako sa mal tento rok aj s privadzacom uz to by znamenalo pokles na D3, kedze tranzit smerom vychod by odpadol uplne a zaroven by lokalka zaplnila uz de fact poloprazdnu I/18 do ziliny ...

takze mizeria okolo 5 tisic /24hod by zostala.

proste tento usek je nielen predrazeny a zbytocny, ale aj nevhodne naprojektovany bez akychkolvek suvislosti.. v podstate ako cela D3 .. je vidno ze ju projektovali po rozdeleni hura-systemom *** ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

Odoslaťod Lorenc » 05. Mar 2018 15:20

Keby stál prvý úsek HP-DS, ktorý začali stavať ešte za Mečiara nebyť jednej pani S, ktorá tento úsek zastavila tak sa mohlo tejto betónovej kataklizme aj s nadchádzajúcim úsekom zabrániť, lebo by sa ukázali ako zbytočné... Toto je pre mňa veľké memento, že pri každom prevrate jedna sviňa nahrádza druhú.
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

Odoslaťod Jozef7 » 05. Mar 2018 22:35

Veru tak nejak. Stavia sa to v opačnom poradí.

2010 tu dávno malo byť Višňové
2010 Ivachnová - Turany
2015 Žilina Brodno - Svrčinovec
2040 Žilina Strážov - Žilina Brodno
2050 Svrčinovec - Skalité.
Jozef7
návštevník
 
Príspevky: 41
Založený: 16. Jan 2018 22:35

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

Odoslaťod Vlados » 05. Mar 2018 22:44

Si pozri kto zrušil kroky na zabezpečenie Višňového...
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

Odoslaťod aquila » 06. Mar 2018 13:23

tak zilina je slavna aj v zahranici :) uz aj na nemeckehom Spiegel.de je to video.. co je dost hard core, ze sa to dostalo az tam

http://www.spiegel.de/video/ausfahrt-ve ... 14692.html
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

Odoslaťod Miro » 06. Mar 2018 13:47

Kysuce sú svetové :)
Miro
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 5
Založený: 12. Jún 2005 19:47

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

Odoslaťod sendvo » 06. Mar 2018 13:53

postol som to video na reddit tak tam to asi niekto zbadal :) inak neviem co ma zilina s tym ze sa nejaky blbec otocil v tuneli. a niektori miestni prispievatelia by si mohli oprasit zemepis ;) kysuce zacinaju az za kysuckou branou.
https://freebitco.in/?r=41546130
Obrázok používateľa
sendvo
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 505
Obrázky: 54
Založený: 24. Jan 2010 11:04
Bydlisko: Wien (A) / original Zilina

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

Odoslaťod i15 » 06. Mar 2018 14:13

video sa dostalo aj na meme stránku 9gag :)
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

Odoslaťod Maxx787 » 06. Mar 2018 14:48

a cudujete sa im?
ved elementarna logika hovori som v tuneli tu som na dialnici kde sa jazdi spravidla rychlo co ak to niekto do mna napali...zabijem seba a este niekoho ineho...
zobrat vodicak, auto podpalit, nasrat do ruk a k vode nepustit.
Geography is not a career, is post apocalyptic survival skill
Maxx787
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 727
Obrázky: 77
Založený: 03. Okt 2014 17:33
Bydlisko: NO

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

Odoslaťod Miro » 06. Mar 2018 14:48

Áno, Kysuce začínajú až za Kysuckou bránou (bývam v KNM, takže to viem), ale dovolím si tvrdiť, že cez ten tunel jazdí viac ľudí z Kysúc než zo Žiliny. Takže tipujem, že to bol s väčšou pravdepodobnosťou Kysučan, ktorý sa pomýlil. Ale mohol to byť aj úplne cezpoľný.
Miro
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 5
Založený: 12. Jún 2005 19:47

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

Odoslaťod Miro » 06. Mar 2018 14:50

Maxx787, možno si povedal, že cez tento tunel jazdí tak málo áut, že sa nemôže nič stať, keď sa tam otočí.
Miro
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 5
Založený: 12. Jún 2005 19:47

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

Odoslaťod Mawerick81 » 06. Mar 2018 15:44

kludne to mohol byt niekto z vychodu,, pod braniskom sa jazdi obojstranne,, zabudol odbocit pred mostom do Ziliny,, tak sa nalakal a v domneni, ze je to obojstranne ako pod Braniskom, tak sa otocil,, ale to je len spekulacia,,
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

Odoslaťod Lorenc » 06. Mar 2018 16:11

Nemcom sa to môže zdať extrém, ale keby vedeli, že sú tam intenzity úzkej cesty 1.triedy, čo je na diaľnicu nezvyčajné tak by to nemalo takú silu.
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

Odoslaťod rempo » 06. Mar 2018 16:38

Podľa komentarov pod videom tam bola česka ŠPZ
História a súčasnosť výstavby diaľničnej siete na Slovensku na stránke http://www.historiadialnic.sk/
Obrázok používateľa
rempo
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 744
Obrázky: 2319
Založený: 22. Feb 2010 00:25

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

Odoslaťod juraj1 » 06. Mar 2018 17:08

aquila napísal:
Mawerick81 napísal:je to strasne, ze tade nikto nejazdi,, ked uz to tolko stalo... podla mna sa vela kamionov vyhyba Cadci, lebo je velke riziko, ze budu pre nejaky problem stat v kolone.. s tymi intenzitami by som pockal kym bude dokoncena dialnica cez Cadcu a okolo KNM.. ci to bude o 10 rokov alebo o 100 rokov,, to neriesim,, len ze potom by som bral potaz skutocne intenzity.. teraz je to jeden usek, ktory neriesi tranzit..


toto je skor zbozne prianie.. nezabudajme, ze tomuto useku sa nielenze nezvysia intenzity, ale naopak sa znizia intenzity akonahle sa otvori usek HP - LL - dubna skala.

keby sa otvaral usek HP - LL ako sa mal tento rok aj s privadzacom uz to by znamenalo pokles na D3, kedze tranzit smerom vychod by odpadol uplne a zaroven by lokalka zaplnila uz de fact poloprazdnu I/18 do ziliny ...

takze mizeria okolo 5 tisic /24hod by zostala.

proste tento usek je nielen predrazeny a zbytocny, ale aj nevhodne naprojektovany bez akychkolvek suvislosti.. v podstate ako cela D3 .. je vidno ze ju projektovali po rozdeleni hura-systemom *** ..


Prosím vysvetli ako súvisí otvorenie úsekov D1 HP-LL-DS (tranzit západ-východ) s intenzitami na D3, ktoré predstavujú tranzit sever-juh?
juraj1
diskutujúci
 
Príspevky: 205
Obrázky: 2
Založený: 09. Sep 2005 14:44
Bydlisko: BA (TN)

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

Odoslaťod IceFox » 06. Mar 2018 17:24

Vozidlá už tam nezablúdia - ešte nižšie intenzity :D
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

Odoslaťod aquila » 07. Mar 2018 08:03

juraj1 napísal:Prosím vysvetli ako súvisí otvorenie úsekov D1 HP-LL-DS (tranzit západ-východ) s intenzitami na D3, ktoré predstavujú tranzit sever-juh?


odhadom polovicka ak nie viac intenzit na useku D3 HP - strazov je tranzit zapad - vychod, plus zopar zbludilcov pojde aj smerom na sever. navyse tranzit sever - juh na tejto trase evidennte je dost mizerny, vid aj terajsie mizerne intenzity.

vobec by som sa nedivil, ze ked sa otvori usek HP - LL - DS ze napriek celkovemu rastu intenzit, tak sa to prepadne pod 4-5 tisic ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

Odoslaťod mauutinko » 07. Mar 2018 09:23

Keď prechádzam týmto úsekom,vždy hľadám zlaté tehličky vo vnútri tunela / za tu obstarávaciu cenu tam musia byť kdesi schovaté/...Teraz k veci...Jazdím dennodenne týmto úsekom a výsledok je taký že,jedno auto z desiatich smeruje do tunela /von z tunela... ...je to na plač taketo nesystematyckè,nehospodárne /a na niekt. úsekoch/ nekvalitné stavanie D alebo RC...a pritom cez kysuce z hľadiska plynulosti cestnej premávky by stačilo odstraniť bodovú závadu /semafor v Radoli/ a nahradit ho cestným nadjazdom pre hlavný smer jazdy a po bokoch pripájacie ,odbočovacie pruhy a pod nadjazdom križovatka ....investícia 2mil eur pri transparentnom tendri a doba výstavby pri solventnej firme dve stavebné sezóny za plnej prevádzky z drobnými obmedzeniami ...potom ak tak samostatný DP pre KM na odlahčenie DS v centre KM.....Z hladiskka bezpečnosti komplet dialnicu ale to by stalo x násobne viac z hladiská financii a času .
Naposledy upravil mauutinko dňa 07. Mar 2018 09:31, celkovo upravené 1 krát.
mauutinko
návštevník
 
Príspevky: 37
Založený: 18. Jún 2009 18:19
Bydlisko: KNM

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

Odoslaťod mauutinko » 07. Mar 2018 09:28

Ešte reakcia na na intenzity....po otvorení úseku HP-DS sa môžu zvýšiť intenzity na tomto úseku kedže tranzit smer Čadca -Martin /nákladnè vozidlá / budú musieť ist po dialnici a nie cez mesto ako je to doteraz /a tak isto tranzit Čadca-Prievidza ak nejaky existuje/...ak sa mýlim tak ma opravte.
mauutinko
návštevník
 
Príspevky: 37
Založený: 18. Jún 2009 18:19
Bydlisko: KNM

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

Odoslaťod juraj1 » 07. Mar 2018 14:12

aquila napísal:
juraj1 napísal:Prosím vysvetli ako súvisí otvorenie úsekov D1 HP-LL-DS (tranzit západ-východ) s intenzitami na D3, ktoré predstavujú tranzit sever-juh?


odhadom polovicka ak nie viac intenzit na useku D3 HP - strazov je tranzit zapad - vychod, plus zopar zbludilcov pojde aj smerom na sever. navyse tranzit sever - juh na tejto trase evidennte je dost mizerny, vid aj terajsie mizerne intenzity.

vobec by som sa nedivil, ze ked sa otvori usek HP - LL - DS ze napriek celkovemu rastu intenzit, tak sa to prepadne pod 4-5 tisic ..


To máš pravdu, ale téma je k D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno a na tom úseku určite intenzita vplyvom otvorenia D1 HP-LL-DS neklesne. O jednotkách kusov zblúdilcov sa snáď nemá zmysel baviť.
juraj1
diskutujúci
 
Príspevky: 205
Obrázky: 2
Založený: 09. Sep 2005 14:44
Bydlisko: BA (TN)

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

Odoslaťod Jonathan » 07. Mar 2018 14:51

Na tejto stranke je aktualny dopravny generel
http://www.zilina.sk/mesto-zilina-uradn ... plan-mesta
V nom sa da najst smerovy prieskum tranzitnej nakladnej dopravy zisteny z mytneho systemu. Z tohoto prieskumu vyplyva, ze existuju 3 hlavne prilblizne rovnako vytazene tranzitne trasy (V-Z, V-S a S-V). Na kazdej z tychto tras je priblizne 20-25 tisic nakladnych vozidiel mesacne. Vsetky ostatne vstupy do mesta maju tranzit do 5000 mesacne.

Ak teda bude otvoreny usek Strazov-Brodno a bude zakazany tranzit Brodno-DS, tak sa zvysi premavka v useku o asi 1000 nakladnych vozidiel.
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 624
Obrázky: 31
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Re: D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno

Odoslaťod Lorenc » 07. Mar 2018 14:59

A kto to zakáže aby museli obchádzať 15 km navyše? To je celkom dosť nie?
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 06. Máj 2005 09:43

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 7 hostí.